رواية ممرضة قلبي الفصل الخامس 5 - بقلم ندى عمر

الصفحة الرئيسية

رواية ممرضة قلبي البارت الخامس 5 بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الفصل الخامس 5

اسراء : مين دي !!!!!؟ 
عمر : لارا 
اسراء : اييي مستحييييييل!!!! 
اسراء : ازاااي موتتها ازاااااي 
عمر : وطي صوتك لارا كانت بتحبيني اصلا وانا كنت بضايق منها ومن حركتها و امي بقا كانت مريضة كانسر بس كان في البداية و كانت عملية سهلة جدا انا طبعا اللي عملتلها العملية اشيلها الورم طبعا الزف"تة الي اسمها لارا( مش قدر يكمل 😭) 
اسراء بخوف : هي عملت اي ؟!! 
فلااااااش بااااك 
عمر : لارا ادي الحقنة دي لأمي بسرعة 
لارا بدلع : حاضر يا بيبي 
عمر بغضب: احنا مش بنهزر هنا ولا اي . و اي بيبي دي احنا في مستشفى اسمي هنا دكتور 
لارا بضيق: حاضر يادكتور عمر ودخلت لمامت عمر 
لارا وهي بتبص لام عمر : انتي كنتي بتكرهيني صح هاااااا 
ماشي انا مش هخليكي تشوفي حد تاني نهائي 
مامت عمر لسه تحت تأثير البنج و نايمة 
ولارا ايدت لها حقنة غلط بالعمد لان مامت عمر كانت بتقوله ابعد عنها ومش بتحبها ابداا 
لارا طلعت من اوضة العمليات 
لارا : انا اديتها الحقنة دلوقتي 
عمر : تمام انا هدخلها 
عمر دخل لقي مامته لسه تحت تأثير البنج بردوا ولقي الحقنة الي اديتها لارا لمامته مرمية في الزباله بس مش هي الحقنة الي كتبهلها 😱
عمر اول مشاف الحقنة اتعصب وقال لاااااراااااااااااا انتي عملتي اييي في امييييي
لارا بخوف : في اي انا ع عملت اي 
عمر بغضب شديد : انتي كمااان بتسألينيييي عملتييي اييي دانتي نهارك طين علي راسك حسابك معايا بعدين 
ولسه عمر رايح ينقذ مامته لقاها خلاص ما"تت 
عمر : لااااااا امييييي اصحييييي مستحييييييل وعيط 😭😭😭
وحاول ينقذها بس للأسف ما" تت 
عمر ببكاء وغضب : انتي السبب انتي السبب انتي اليي اديتيها حقنة غلط😡
لارا بخوف شديييد : اعمل اي مش ذنبي 
عمر : تعملي اي ومش ذنبك هي فرخة ماتت ولا اي دا اميييي يا 🐕ة 
لارا بكذب : انا مكنتش اعرف انها حقنه غلط 
عمر : ليييي مبتعرفيش تقري ولا اي 
بااااااك 
اسراء بحزن علي عمر: طب ليه مش دخلت السجن 
عمر  ببكاء : ماهي قالت إن هي مش عارفة انها حقنة غلط ودفعت فلوس بس 
عمر فضل يكح و مش قادر وشه احمر 
اسراء جابتله كوباية ماية
اسراء: هدي نفسك بس يا عمر ماتعملش كدا في نفسك ربنا يرحمها دا كان موعدها انها تقابل ربنا 
واسراء بتهون علي عمر 
عمر : بس هي الي موتتها وانا مش هسامحها طول عمري 
اسراء : طب هي مش اتأسفت او حست بالندم 
عمر بسخرية: ميين لارراا دي مش بتحس اصلا . دا ولا أكن حاجة حصلت خااااالص عملة نفسها بريئه 
عمر بحزن: عشان كده مش كنت عاوز اكون في التيم دا وبتتعامل معايا عادي خالص 
اسراء :  مش عايز تكون معايا في التيم 
عمر: لا طبعا دا انا هنا عشانك انتي بس 
اسراء : احترم نفسك يااااض 
عمر : انتي مجنونة يبنتي 
اسراء : وكمان بتشتمني دانا هوريك ولسه جاية تتكلم بصوت عالي عمر حط ايده علي بوقها
عمر : بسسسسسسسسسس اسكتييييي ادخلي علي اوضتك اجري روحي نامي 
اسراء : انام احسن بقا الساعة بقت 6 
اسراء: تصدق اللي انت كلامك كتييير 
عمر : مش انت اللي قولتيلي مالك 
اسراء: يا عم انت بتصدق اي كلام وخلاااص انا كنت بعزم عزومة مرقبية 🙄
عمر : تصدقي انا غلطان اني حكيتلك 
عمر : بس انا اتحسنت بعد ما تكلمت معاكي مبقتش زعلان 
احمد صحي علي الجملة دي 
احمد : اييي دااااا؟؟
عمر : في اي يلااااا 
احمد : هو انا بحلم ولا اي عمر واسراء قاعدين جمب بعض ومن غير مشاكل لا في حاجة قووول ياعمر عملتلك اي 
عمر : هو انت اهبل يلااا ولا شكلك كداااا 
لميس صحيت وقالت: اس اسراء انتي بتعملي اي قاعدة جمب عمر كنتوا بتعملوا اي 
اسراء قعدت تضحك 😂
اسراء : دِماغك متروحش شمال 
لميس : هي لسه هتروح شمال ماهي راحت خلاص 
احمد : استني دانا صحيت وعمر بيقولها انا اتحسنت بعد ما تكلمت معاكي 
لميس : يلهوووي يعني كنتوا بيتكلموا من زمان 
اسراء : بس يابت اتهدي بقاااا 
لارا صحيت 🙆🏻‍♀️
لقت اسراء وعمر قاعدين جمب بعض 
لارا : انت بتخوني معاها ياعمر 
اسراء : هو اي الي يخونك معايا دا قاعد جمبي عادي 
لارا: ايواااا بيخوني معاكي بليل والكل نايم نسيت كل اللي ما بينا يا عمر 
عمر راح ضربها بالقلم 
عمر بغضب: اخرسسييييييييييييييي
لارا : ..
رواية ممرضة قلبي الفصل الخامس 5 - بقلم ندى عمر
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent