رواية عمياء قلبي الفصل الثالث الأربعون 43 - بقلم ميرا ابوالخير

   رواية عمياء قلبي البارت الثالث الأربعون 43 بقلم ميرا ابوالخير

رواية عمياء قلبي كاملة

رواية عمياء قلبي الفصل الثالث الأربعون 43

مصطفى:  هطلقك دلوقتي. 
رهف بصدمه: انت بتقول ايه يا مصطفى. 
مصطفى بحزن:  انتي طا.... 
عند سرين. 
الراجل الكبير بخبث:  هكتب عليكي دلوقتي واخدك بعيد اقضي معاكي اجمل شهر وارميكي زي الكلا"ب. 
سرين بصدمة: ايهههههه انت بتخررف بتقول ايهه. 
ايمن بخبث:  طب ما تخدها من غير جواز. 
سرين بغضب:  انا متجوزززة وعاصم مش هيرحمكم. 
ايمن بضحك:  هههه غبية دا طلقك يا حلوة. 
الراجل قام ومسك سرين من ايمن يلي باصه بخوف:  تعالي يابت بلا كتب كتاب او غيرو هتتحسبي عليا جوازة. 
سرين بغضب ضربته بالكف:  ايدك القذ"رة دي عني. 
الراجل بغضب شدها بقوة من شعرها وضربها بالكف مناخيرها نز'فت. 
الراجل بغضب:  فلوسك هتوصلك يا ايمن البت دي هاخدها يومين وارميها في اي مز"بلةة. 
سرين رجعت لورا بخوف:  لو قربت مني هقت'لك فااهم. 
قرب لاقت سكيـ. ـنه في طبق الفاكهة اخدتها وضر"بته في رجله وقامت خرجت جري علي برا. 
الراجل وقع بالم:  هاتهااااا مستني ايهههه. 
طلعوا يجروا وراها وهي بتجري بخوف عربية جايه في نفس الاتجاه.... 
بقلم ميرا ابوالخير.
عند سيلا. 
المجهول ببرود:  هتتحركي يا حلوة واعملي حسابك هننزل يلي في بطنك عشان اعرف ا'بيعك للر"جالة.
سيلا اتصدمت وهو شدها  
صوت من وراه:  واخد مراتي علي فين بروح ا"مك. 
بصت سيلا بفخر علي قصي يلي وقف وعينه ك الد"م: هو انتتتتتتت. 
سيلا جريت حضنته:  كنت خايفه متجيش. 
قصي حضنها:  مقدرش يا حبيبي. 
الظابط يلي كان مع سوزي:  بس مش هتلاحقها مراتك علي بطنها متفجـ. ـرات يعني بدوسه بوووم. 
قصي ببرود بص علي بطن سيلا وشد الحزام ورمها في وشه:  حلال عليك. 
الظابط بغضب لسه هيقرب عليه ضربه بالبوكس وقعه ع الارض. 
الناس كانت بتتفرج عليهم والبوليس جاه واخده. 
سيلا بحب:  وحشتيني اوى اوى اوى. 
قصي شالها:  وانتي اكتر يا حبيبي. 
اخدها وراحو ناحية الفيلا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند رهف ومصطفي. 
رهف مصدومه:  يعني ايه هتطلقني. 
مصطفى بحزن بص في عينها بهدؤء:  عشان مقدرش اشوفك وانتي كده ف انتي طا..
حطت ايديها بسرعه:  لا ابوس ايدك متقولهاش. 
مصطفى بحزن:  انا عندي اطلقك وتتجوزي وتخلفي احسن. 
رهف بحب حضنته وباست دماغه:  في حل وعلاج وانا معاك للاخر وخلاص مش عايزة غيرك وبس بحبك. 
مصطفى حضنها بدموع وخوف. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند جمال. 
جمال بغضب:  يعني ايه خلاص طلقها. 
طه ببرود:  مش هطلق حد انا كتبت عليها وخلصنا. 
جمال بعصبيه:  وهي بنتي وانا مش موووافق انك تتجوزها هو غصببب. 
طه ببرود:  خلصت مش هطلق حد. 
جمال بتحدي:  يبقا نسالها لو موافقه عليك تمم مش موافقه هتطلقها. 
طه ابتسم بثقه:  وريني. 
داخلوا عشان يسالوا سالي لاقي ازاز ع الارض وسالي مرميه وسا"يحه في د*مها. 
طه جري عليها بسرعه وخوف وو...... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند سرين بتجري والعربية جايه ايد شدتها: تعاليييي. 
سرين بخوف: لااااا ابعد عنييي. 
ايمن بغضب ضربها فقدت الواعي ومحدش موجود. 
بعد شويه بتفوق بتلاقي نفسها في مكان ما والراجل قاعد بغضب:  قومي يا زبا"لة. 
سرين بصدمة:  ا انا فين. 
الراجل بخبث:  في بيتي يلا يا حلوة اق"لعي. 
سرين بخوف:  انت بتخرف تاني. 
الراجل قام وقعد جنبها وهي خافت شدها له وقال بخبث:  انتي مزة والنهاردة بتاعتي انا وبس وهرميكي بعدين. 
سرين هتصرخ قرب منها وو...... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في عربيه قصي وسيلا. 
سيلا بدوخه:  قصي وقف العربية ممكن. 
قصي بقلق: مالك يا حبيبي. 
سيلا بتعب:  دايخه اوي مش قادره وقف العربيه. 
قصي بيحاول يوقف العربية مفيش فرامل:  مفيش فرامل. 
سيلا بصدمة: ايهههه. 
قصي العربية كانت سرعتها زيادة:  نطي يا سيلااااا. 
سيلا بخوف: لا مش هنط مش هسيبك. 
قصي لسه هيخلها تنط كان في تريلا جايه عليهم وهو مش عارف يوقف العربيه وفجاءة.  اااااااااااه.... 


رواية عمياء قلبي الفصل الثالث الأربعون 43 - بقلم ميرا ابوالخير
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent