رواية جحيم عشقه الفصل الأول 1 - بقلم ملكة القلم

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عشقه البارت الأول 1 بقلم ملكة القلم

رواية جحيم عشقه كاملة

رواية جحيم عشقه الفصل الأول 1

دلف بغرورة الي الحفله لتنظر اليه جميع النساء
كانت تقف بين العاملين بالفندق
كيان....بتعملوا اي يلا كل وحده علي شغلها
زينب....اسكتي يا كيان دلوقتي انما حته مز لسه داخل اي صاروخ
جاء صوت من ورائهم افزعهم....واقفين كده بتعملوا اي يلا كل وحده علي شغلها
كيان خدت صنيه المشروبات واتحركت وبدات شغلها 
كان جمالها مغطي علي كل اللي في الحفله
تلفونها رن طلعت برا ترد 
كيان....الو
زهره....الو كيان خلصتي 
كيان....لسه بدري وبعدين الحفله لسه مبدأتش
في حاجه ولا اي
زهره....باسم عايز فلوس ولسه طالع من هنا وجاي ليكي الفندق
كيان....انا لسه مدياه فلوس لحق يخلصهم طيب اقفلي دلوقتي علشان عندي شغل 
كيان قفلت وكانت داخله الفندق لقيت اللي بيسحبها
باسم....راحه فين يا حلوه هاتي فلوس
كيان زقته بقرف....انت مش لسه واخد مني فلوس قبل ما اطلع ولا انت الحش"يش بوظ دماغك
باسم.....بقولك اي يا بت انتي هاتي فلوس من غير كلام كتير
كيان بعدت عنه وطلعت من جيبها فلوس وادتهاله
كيان...خد دول ومشفش وشك تاني فاهم
مسكها من ايدها جامد....بقولك اي احترمي نفسك علشان حتي اختك المسكينه دي 
كيان....اختي ربنا ينجيها منك حسبي الله ونعم الوكيل قريب قوي هخلصها منك
زقها جامد وقعها علي الارض بصت للارض بحزن ولسه هتقوم رفعت رأسها شافته بعد السنين دي كلها 
كيان بصدمه.....ليل
ليل بغرور....اهلا ببنت الاكابر اي اللي عمل فيكي كده
تؤ تؤ مكنتش اتوقع انك بتقيتي تشتغلي خدامه
كيان بكره مزيف....بشتغل خدامه بكرامتي ومسمحلكش تتكلم معايا بالطريقه دي
سحبها من دراعها جامد قومها من علي الارض وقرب منها
كيان ببرود اتقنته....ابعد واوعي تفكر تقرب مني لاي سبب
ليل ابتسم بسخريه....وانا علي اخر الزمن هقرب من خدامه باعت نفسها
قالها بسخريه كيان حاولت تمسك نفسها
ليل لف ووقف وهو مديها ضهره اول ما لف خبت السلسله اللي كانت لبساها
كيان.....انت عايز مني اي لو سمحت خليني اشوف شغلي
سحبها من ايدها جامد ولف ايديه حوالين وسطها.....جرحك لسه موجود في قلبي اوعدك انك من النهارده هتشوفي جحيم وبس
كيان بسخريه....انا حياتي كلها جحيم مش فارقه
بص في عينيها جامد ونزل لمستواها قبلها بجنون 
كيان بعدت عنه....انت ازاي عملت كده
ليل....احب اقولك اني مطلقتكيش وانك لسه مراتي
كيان بصدمه....انت بتقول اي انت طلقتني
ليل بخبث....طلقه واحده يروحي ورديتك
كيان....مستحيل افكر ارجعلك
ليل ضحك بصوت عالي هز كيانها....تؤ انا اللي عمري ما هفكر احبك
واتخدع بحبك مرة تانيه 
كيان بعدت عنه....بعد اذنك انا ورايا شغل
ليل بعد وهي دخلت وبتحاول تخبي دموعها
زينب....كيان كنتي فين يا بنتي المدير قالب عليكي الدنيا 
كيان....روحي انتي شوفي شغلك وانا هكمل شغلي ولما يسال عليا قوليلوا اني بشتغل
زينب....حاضر
كيان خدت نفس وشالت الصنيه وطلعت وبدات تقدم عصير للضيوف
وقفت عند ليل وهي حاطه عينيها في الارض بتحاول تتجنب النظر ليه
جت بنت وحضنته....ليل حبيبي وحشتني 
كيان قدمت لكل اللي واقفين وجت تتحرك
البنت.....انتي تعالي هنا
كيان حاولت تمسك اعصابها وراحت ليها....نعم
البنت....مقدمتيش عصير ليا
كيان...اسفه مخدتش بالي منك
البنت اتعصبت....طيب تقدري تروحي وانا لما احتاجك هندهلك
كيان بابتسامة خبيثه البنت لسه هتقرب من ليل كيان وقعت الصنيه عليها
البنت بزعيق وعصبيه....انتي ازاي تعملي كده انتي متخلفه
كيان ببرود....مخدتش بالي
ليل....خلاص يا سمر روحي نضفي الفستان وتعالي
كيان مشيت ومدتش حد منهم اهتمام
زينب....كيان المدير عايزك
كيان مشيت راحت مكتب المدير استأذنت ودخلت
المدير....انتي مش هتبطلي مشاكل
كيان....حضرتك انا معملتش حاجه انا بشوف شغلي
المدير....ياما قولتلك يا كيان انا هريحك من كل ده بس توافقي تتجوزيني
كيان لسه هترد جاء صوت من وراها غاضب....نعم يا روح امك تتجوز مين
كيان بخوف.....ليل انت بتعمل اي هنا
ليل سحبها من ايدها وخرجها برا الاوضه....انتي اخرسي خالص
دخل وقفل الباب وشمر اكمام القميص...عيد بقا كنت بتقول اي
المدير لسه متكلمش وليل مسكه ونزل فيه ض"رب
كيان كانت خايفه جدا ومش عارفه تعمل اي العاملين اتلموا حوالين المكتب بسبب الصوت
في الداخل ليل....عايزك تفهم حاجه واحده انك بتلعب بالنار لما تفكر تقرب لحاجه ملك ليل الغرباوي 
خرج من الاوضه وسحبها من ايدها قدام الكل
رواية جحيم عشقه الفصل الأول 1 - بقلم ملكة القلم
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent