رواية حب تملك الفصل السابع عشر 17 - بقلم شرين جمال

الصفحة الرئيسية

    رواية حب تملك البارت السابع عشر 17 بقلم شرين جمال

رواية حب تملك كاملة

رواية حب تملك الفصل السابع عشر 17

كلهم في صوت واحد نعمممم
أدهم. انا مش هطلق
زياد. ولا انا كمان
فهد. نجوم السماء اقرب ليكى يا ملك
عز. خلصتو كل واحد قال اللى عندو اتكلم انا البنات هيعودو لوحدهم من غيركم لحد ما تقنعهم بيكم غير كدا معنديش
فهد. يا عني جواز مع إيقاف التنفيذ
عز بخبث ايوه كدا
ويبص على البنات ولا انتو اي رايكم
البنات كلهم الرأي رأي حضرتك
عز. عايزين تسمعو حاجه تانى
الشباب. تمام بس انتو اللى اختارتو
سميره. بس ازاى فهد اخو حور
فهد. انا بعد ما أمي اتجوزت رجعني مصر وفضل ابويا يتنفل من مكان لتاني لحد ما ف يوم اهل ابويا عرفو مكانا ابويا قال نروح نتفاهم معاهم وفعلا سافرنا وجدي وافق انا ابويا يعيش تانى معاهم واحنا فى الطريق العربيه اتقلبت وبعد ما فوقت عرفت ان ابويا مات والفضل بعد ربنا فى عز بيه هو اللى لقاني ودخلني مدرسه داخليه وكملت تعلمي وبيقيت الرائد فهد وغيرت بعد كدا الاسم علشان محدش يعرفني من اهل ابويا
كلهم يبصو على عز. انت كنت تعرف فهد يكون مين
عز. انا كنت طالع مأمورية وليقت عربيه وقربت منها فهد وكان عندو ١٥ سنين وعرفت حكايتو بس مكنتش اعرف هو ابن عزه غير بعدين وكفايه كلام كدا انهارده
كل واحدة تتطلع الغرفه بتاعتها سميره معاهم علشان يعرفو الغرف بتاعتهم
أدهم. واحنا هنبات فى بيت الكلب على كدا
عز. بتفكير اصدق فكره في خلال ثوانى كان أدهم وزياد على السلم
فهد. هستاذن انا
عز. أما اتكلم بعد كدا الكلام يكون ليكو كلكم مش هحدد انا بكلم مين
فهد. بس مش
عز. انا قولت كلمه واحده حاول تقنع مرات بيك علشان مش هخليها تعمل حاجه غضب عنها
فهد. بتنهيده حاضر ان شاء الله
ويعرف مكان الغرفه ويطلع فيها كلهم من التفكير مش عارفين ينامو
يجبطو البنات على حور ويدخلو
مش عارفين ننام
حور. ولا انا مش عارفة اي اللى بيحصل ده
نور. انا مضايقه من زياد اوي
حور. انا هتطق من الزفت أدهم وتبص على ملك سوري يا ملك
ملك. لا يا قلبي عادى اصل الشتايم هتكتر اوى وانتى اخوكي حيوان صراحه
حور. بصدمه انا اخويا حيوان يا حيوانه وتجري وراء ملك
نور. بس انتى وهى المهم هنعمل اي
حور. البت دى بتكلم فى المفيد
ملك. لازم نتفق عليهم من غير  اخويا واخوكي
حور. وانا موافقه
ملك. وانا موافقه
نور. وانا موافقه
فى غرفه فهد
هيموت من التفكير عايز يخلي ملك تحبو ومش عارف ازاى
فى غرفة أدهم
بقى كدا يا حور مش عايزانى طب وربنا لوراكي انا مين
في غرفه زياد
يمكن تكون سامعت يالهوي لو سمعت هعمل اي انا لازم اعرف سمعت ولا لا انا بحبها وهى لازم تحبني
يخرجو التلات من الغرف فى وقت واحد ويبصو لبعض ويضحكو
وينزلو تحت في الجنينه
التلاته بصدمه يسمعو صوت مزيكا عاليه من غرفه
حور . ايوه يا ملك يا جامد
حور. لا مش كدا يا نور بصي الناحيه دي والناحيه دي 💃💃
الشباب يطلعو على فوق جرى
ويفتحو الباب شويه ويبصو منو
أدهم. نهار اسود البت حور مشغله البنات
زياد. والله انا مش خايف غير من حور
فهد. يضربهم على دماغهم اهد يا حيوان دى أختي
ويبص عليهم
حور. الله عليكم يا بنات ايوه كدا بصو اول ما تسمعو الدنيا زى المرجيحة يوم تحت وفوق انزلو واطلعوا
فهد. نهار اسود حد يجيب حور من شعرها شويه كدا هجيب البنات من جامعه الدول
صوت من وراهم
على اوضكم يا حيوان منك ليه
كلهم بصدمه. بابا
ويجرو على الغرف بتاعتهم
فهد. ابوك ده مش هنعرف  نشوف حاجة منو
زياد. بضحك ده لسه فى بدايه الحصه
أدهم. وربنا لوريكي يا حور
فهد. يا عم اتنيل دانت ربنا يستر عليك من حور كلنا سهل إلا أنت الله معاك
ويدخل كل واحد على مكانو
فى فيلا المنصور
منعم. انا لازم أوجع قلب أدهم على حبيبتو الجديده
المنصور بضحكه خبيثه. مش كفايه القديمه
منعم بغل. لا
على. والجديده حلوه اوى
منعم. لازم اخد منو كل، حاجة
نانسي. بس اتجوزو الأول
منعم. هتجوزي أدهم فى اقرب وقت وانا هقولك تعملي أي
بعد فتره
نانسى. انت دماغ يا منعم
منعم. كلو بتامنو
كلمي انتى أدهم علشان ننفذ
نانسي. الو يا حبيبي ممكن تجي بكره  البيت جدو عزمك على الغداء
أدهم. حاضر هكون عندك على الساعه ٧
تانى يوم على الفطار
الشباب كلهم ينزلو على الفطار
ويبصو يلقو البنات نزلين
كلهم في صوت واحد اي ده
عز وسميره بضحك على شكلهم
حور. صباح الخير
نور. صباح الخير 
ملك. صباح الخير
امبارح كباريه انهارده التنفيذ
عز. أدهم احترم نفسك
أدهم. بغضب لا لحد هنا وكتير حضرتك شايف لابسين أي اشرت
عز. كل واحد يخليه فى نفسو
فهد. كلمه واحده حور وملك يطلعو يغيرو
أدهم. اطلعي يا هانم ما انتى متجوزة خروف علشان اخوكي يحكم وانا اقعد
زياد. بطلي تقعدي مع حور شويه ابوس ايدك 
عز. هتفطرو فى سكات ولا تمشو كلهم بغضب وياخدو بعضهم ويمشو
عز. بضحك الله عليكو يا بنات اطلعو غيرو الهدوم وانزلوا
البنات بضحك. حاضر ولسه ولسه👏👏👏👏
سميره. بضحك حرام عليك العيال هيطقو منك كدا
عز. احسن انا بدرب قد كدا مش هعرف ارودهم
كلهم يكون بره علشان يشوفو هيخرجو كدا ولا لا
فجأه.......

رواية حب تملك الفصل السابع عشر 17 - بقلم شرين جمال
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent