رواية ممرضة قلبي الفصل العاشر 10 - بقلم ندى عمر

الصفحة الرئيسية

  رواية ممرضة قلبي البارت العاشر 10  بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الفصل العاشر 10 

اسراء : آسر بالجبنة يعني 
لارا: علفكرة هي كانت بتشتمك دلوقتي 
اسراء : اييي انا انا متكلمتش 
أسر : قالت اييي 
لارا : كانت بتقول آسر بالجبنة 
آسر: بجد الكلام دا 
اسراء : هي كداا اصلا شتيمة واه انا قولت اسر بالجبنة 
اسر : ينفع تقولي عليا آسر بالجبنة 🧀 
اسراء : خلاص متزعلش آسر بالسلطة 🥗 
آسر ضحك : والله مجنونة 
اسراء: كنت بقولك احنا هنسافر واقتين 
آسر: الاسبوع الجاي ان شاء الله 
اسراء : بجد شكرا 
آسر: لايسطا علي اي 
اسراء : ممكن رقم تليفونك 
آسر: لي !!!؟ 
اسراء : ولا حاجة هعاكسك بس 
آسر بضحك : ماشي اكتبي عندك *********011  
اسراء : شكرا يسطااا 
آسر: تانييييي 
اسراء : قصدي آسر بالسلطة🥗 هههه 
آسر : ههه انتي فظيعة 
آسر مشي 
و التيم روح 
بعد مرور اسبوع 
عمر : بكرا هنسافر باريس جهزوا نفسكوا 
اسراء : والمصحف عارفين مش محتاجة تذكرنا يعني 
عمر : ونتي مالك لو مش عايزة تسمعي سدي ودانك 
اسراء : انا همشي احسن ارتب شنطة السفر  تعالي معايا يا لميس 
عمر : كل واحد يجهز شنطة سفره 
اسراء : علفكرة نفس اللي انا قولته انت اصلا بتقلدني 
عمر : لي يعني 
اسراء : عشان متغاظ مني من حلاوتي و جمالي 
عمر : من اييييييي يختي 
اسراء : يا احمد عايزة اقولك حاجة 
احمد : اتفضلي 
اسراء : كنت بقولك انت صاحبك دا اطرش ولا اي لو اطرش خليه يشتري ودان جديدة مش ينفع يعيش كدا 😂😂
الكل ضحك عمر كان متغاظ منها اوييي 
لميس : يلهوووي هههه انتي بتقولي اي 
اسراء  : ياجماعة في اي انا عارفة واحد بيبيع جميع انواع الودان وطاظة كمان 
عمر : انتي مجنونة اي اللي انتي بتقوليه دا 
اسراء : اهووو شوفوا حالته يعيني دا حتي مش سامعني 
اسراء : انت مش بتسمعنا من الأول ولا اي دا حالته متدهوره اهي
 😂 
عمر : يبت بطلي بقا 
اسراء سابته ودخلت الأوضة 
وكلمت مامتها 
اسراء : الو يماما انتي عاملة اي 
مامتها : الحمد لله انتي اخبارك ايه 
اسراء : زي الفل والياسمين ههه 
مامتها : يبت بطلي شقاوتك دي 
اسراء : عمري مهبطل ابدا يا فريدة من نوعك 
فريدة( مامت اسراء ) : هههههههه الشغل عندك عامل اي 
اسراء: اي دا انا مش قولتلك!!!؟ 
فريدة : لا في اييي 
اسراء : طلعنا التيم الأول يا فريدة يحلوه بفضل ربنا ثم   دعائك ليا 
فريدة : بجد ياحبيبتي انا فرحنالك اووووييي 
اسراء : وهنسافر بكرا باريس 
فريدة : اييي تسافري اي لا مينفعش 
اسراء : في اي يمامتي يعسل بس 
فريدة : مش ينفع تسافري لوحدك 
اسراء : بس انا مش لوحدي انا معايا 4 
________ 
بقلمي / ندي عبدالحميد 💗 
عمر كان عامل نسكافيه لاسراء 
خبط مش ردت وكانت بتتكلم مع حد فقال اكيد مع لميس 
عمر فتح الأوضة :  النسكافيه 
اسراء : يلههههووووويييي انت ازاي تدخل من غير متخبط  انت مجنون الله يخربيتك 
فريدة : في اي اللي حصل يا اسراء 
اسراء : مفيش يماما واحد غبي مبيفهمش دخل اوضتي 
عمر : علفكرة يحاجة هي بتشتمني وانا رئيس التيم و مش رضيت اطلعها 
فريدة : شكرا يبني بس انت مش تدخل زي الحمار كدا 😂 
عمر : هه انا حمار يحجة 
فريدة: من غير زعل يبني اه هو  في انسان طبيعي  بيدخل كدا  لا الحمير اللي بيدخلوا كدا 
عمر : انتي خليتي فيها زعل يحجة 
اسراء كانت بتضحك عليه 
فريدة: انت زعلت ولا اي يبني 
اسراء : هههه سيبك منه يماما دا هو اهبل اصلا 
عمر كان بيبص لاسراء بيشوف جمالها 
عمر في نفسه : انتي حلوة اويييي وجميلة انتي عسل 
اسراء قفلت مع مامتها وهو لسه بيبصلها بيتأمل في جمال شعرها وعيونها 
اسراء : في اي يالاااااا ماتفوق كدا انت تنحت ولا ايي 
عمر : ..


رواية ممرضة قلبي الفصل العاشر 10 - بقلم ندى عمر
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent