رواية حورية الجاسر الفصل العاشر 10- بقلم ملكة القلم

الصفحة الرئيسية

     رواية حورية الجاسر البارت العاشر 10 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر كاملة

رواية حورية الجاسر الفصل العاشر 10

حوريه صرخت برعب اول ما سمعت صوت الطل"قه
بصت للد"م اللي علي وشها برعب
جاسر مسك المطو"ه وضربها في رجل الراجل
حوريه جريت عليه حضنته
جاسر بص لمراد اللي كان واقف وماسك سلا"حه
حوريه بكت برعب وهي ماسكه في جاسر 
ريهام بصت لمراد وبعدت عنه لورا حست بالخوف من الشخصيه اللي قدامها
مراد بص ليها باستغراب ولا مبالاه
جاسر....انت بتعمل ايه هنا
حوريه بصت ليه ورجعت بصت لجاسر....جاسر ارجوك خرجني من هنا انا حاسه اني مش قادره اتنفس
حوريه اغمي عليها وجاسر شالها بلهفه
وبص لمراد.....كلامنا مخلصش
جاسر خد حوريه وفضل ماشي لحد ما طلع من المنطقه 
عند مراد ريهام قربت منه وعيونها حمراء زي الدم
ضربته بالقلم وهي بتبكي بقهره
ريهام....انتتتتت اي يا اخي مش شايف جوزها خايف عليها ازاي وبيحبها ازاي قدرت تعمل كده او تفكر في وحده متجوزه ازاي 
انا دلوقتي بقيت بكرهككككك اضعاف حبي يا مراد صدقني من النهارده مش هوقف حياتي عليك انا كنت غلطانه لما كنت برفض اكمل حياتي مع حد غيرك بس من النهارده لا 
مراد سحبها.....انا عمري ما قولتلك اني بحبك يا ريهام عمري ما نطقت الكلمه دي 
ريهام بزعيق.....علشان اناني انت واحد مش بتحب غير نفسك
بس قسم بالله يا مراد لو حاولت تقرب من حوريه انا اللي هروح بنفسي واقول لجاسر
مراد بحده....مش فارقه معايا يا ريهام انا كده كده مش باقي علي حاجه انا وحيد انا ماليش عيله فاهمه يعني مولود ومعرفش مين عيلتي عشت طفولتي في قسوه مفرحتش زي الاطفال انا عشت ايام ضرب وزل واهانه هما اللي عملوا فيا كده انا لحد الان بحاول اعرف اصلي اي انا ابن مين 
بس انتي مش حاسه بالنار اللي جوايا انتب مش هتحسي بشعوري اللي بحسه 
ريهام بكت بحسره عليه وعلي حالته
مراد....انتي بتحبي مين حتي لو انا بحبك وجيت واتقدمت لاهلك فكرتي باباكي لما يعرف اني ابن ميت ماليش حد هيقول اي
ردي عليا متفضليش ساكته 
مراد.....امشي واعتبري ان مكنش في واحد اسمه مراد في حياتك
_________
جاسر خد حوريه وركب تاكسي لحد ما وصل لشقته شالها ودخلها الاوضه
جاب ليها لبس وغيرلها ومسح الدم اللي علي وشها
جاسر خرج من الاوضه ودخل المطبخ يجهز اكل 
عدت ساعه وحوريه فاقت بصت لقيت نفسها في اوضتها
قامت وخرجت من الاوضه لقيت جاسر واقف في المطبخ
بصت ليه بحب قربت منه....تحب اساعدك في حاجه 
جاسر ابتسم وقرب منها قبلها برقه 
حوريه ابتسمت وقربت منه وبدات تساعده...
حوريه....جاسر اوعي ايدك
جاسر....ليه قالها بخبث
حوريه بتوتر....مش عارفه اقف يا جاسر اللاه
جاسر.....اجمل جاسر اسمعها في حياتي بقولك اي ما تيجي اقولك علي حاجه خطيره
حوريه ضحكت ولفت ليه وجاسر نزل ايده من علي ضهرها
حوريه لفت ايديها حوالين رقبته....اي بقا الحاجه الخطيره دب
جاسر....لا مش هينفع اقولهالك هنا وسط الحلل والاطباق ما تيجي
قالها بغمزه لتضحك حياه علي طريقته
حوريه....لا يا جسورتي انا جعانه
جاسر بحب....ما انا جعان برضو يرضيكي افضل جعان
حوريه بدلع....تؤ يروحي ميرضنيش 
جاسر قفل علي الاكل وشالها....اممم تعالي بقا 
حوريه ابتسمت بحب واتكلمت.....جاسر انا بحبك أوي اوعي تبعد عني
جاسر بتنهيده عشق....وجاسر بيعشقك
__________
قلم نزل علي وش مراد....حتي دي معرفتش تعملها اديلي سنين بربي فيك وانت برضو مش عارف تعمل حاجه 
انا كلفتك بقتل"ها وانت معرفتش انت مش فالح في حاجه 
مراد بهدوء.....كنت هنفذ بس جاسر وصل علي اخر لحظه
...دي اخر فرصه ليك فاهم ولو حوريه مامتتش مش هيحصلك خير فاهم
مراد....انا طالع اوضتي ارتاح 
مراد طلع اوضته
...غبي وهيفضل غبي لازم نتخلص من حوريه في اسرع وقت صدقيني مش هتفلتي من بين ايديا زي ما موت ابوكي همو"تك انتي واخوكي



رواية حورية الجاسر الفصل العاشر 10- بقلم ملكة القلم
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent