رواية اعاقتي ولكن الفصل الختامي "النهاية" بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

رواية اعاقتي ولكن الفصل الختامي والنهاية بقلم ميرا ابو الخير 

رواية اعاقتي ولكن الفصل الختامي والنهاية

ينصدم من كميه الد"م: هاجرررر..يا حبيبتي. 
بيحاول يسندها عيونه بتتوسع من كمية الد"م الارض بقت د"م وهاجر بتصراخ  وحتي لابسه بقا كلهم د"م وهو مزعور عليها ومش عارف يعمل حاجه ووقف مش فاهم بيجري بيشدها لحضنه وهو مرعوب عليها:  هاجر استحملي يا حبيبي. 
هاجر بتعب وبتفقد الواعي وبتمسك ايده: ا ابننا يا اد... 
فقدت الواعي ادم سمع صوت عربيه برا سندها علي حاجه وخرج لاقي ست كبيرة ومعها شخص كبير في السن ومعاهم حمار و عربيه بيروح عليهم. 
ادم برجاء وخوف قص م حدث. 
الست بطيبه:  طيب هي فين هاتها في قريه قريبه هنا هنساعدها فيها. 
ادم بشكر:  حاضر بجد مش عارف اشكرك ازاي. 
جري خد هاجر وهو ملهوف عليها وراح معاهم. 
وصلوا القرية والبنات اخدوا هاجر وادم قلقان. 
الشيخ بابتسامة:  بتحبها يا بني. 
ادم بعيون دماعه:  كل يلي ليا. 
الشيخ بابتسامة:  قوم يلا نصلي الضهر وانشاء الله خير. 
ادم بيبص لهدومه يلي بقت د"م الشيخ:  في جلبيه تعالي يابني. 
راح معه وادله هدوم وجلبيه وراحوا يصلوا. 
ادم وهو ساجد في الصلاة:  يارب احميها لي يارب يارب احميها ليا ولعيالنا يارب. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في القصر. 
شادية بقلق:  ادم مجش من امبارح ولاهاجر. 
جمال:  متقلقيش طالما مع ادم. 
شاديه برجاء:  يارب. 
عزت بيداخل:  مالكم في ايه. 
علي من وراه:  بقا بتبعت لي العيال وتخلع انت. 
عزت بضحك:  معلش بقا الحظ عايزين عمهم اقولهم لا امنعهم انا يعني. 
علي بغيظ:  وكله كوم والسلعوه بن ادم دا كوم تاني نسخه من ابوه . 
اسر من وراه ببرود:  عيندك اعتييض يا عمو (عندك اعتراض ياعمو). 
علي بغيظ:  لا يا اخويا. 
مريم وجنه بضحك: ههههههه مسيطرين. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند ادم كان شايل بنته زي القمر وهاجر نايمه. 
فريد بضحك:  شكلك مسخرة. 
ادم برفع حاجب:  بس يالا اومال فين خطيبتك. 
فريد بيشمر كمه:  فسخت حضرتك وبعدين حد يسيب الجيبي اس بتاعه كده احمد ربنا انه لاقيتك. 
ادم ببرود:  جت ليه يعني. 
فريد بفخر:  اشقط من هنا. 
ادم:  مش هتعرف هنا كله ا يد واحدة. 
فريد بجدية: هو ليه مسالتش جتلك ازاي. 
ادم بلا مبالاة:  يعني ظابط عايزاني اسالك ليه يعني. 
فريد:  والله يحقلك انت الظابط يابني مش انا. 
هاجر بتفوق بتعب:  ا ادم. 
ادم بلهفه مسك ايديها:  انتي كويسه. 
هاجر بتعب: ابننا. 
ادم بابتسامة: قصدك بنتنا نورجينا. 
هاجر بابتسامة: هاتها. 
ادم ادها نورجينا وباس دماغها بحنان. 
اخدتها منه وفريد خرج وسابهم مع بعض. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
مر أسبوعين وهاجر وادم رجعوا القصر ومعاهم البيبي الجديد عزت قرر يعمل حفلة ترحيب ليهم. 
في الحفلة. 
هاجر شايلة نورجينا والاطفال حولين منها والكل متجمع وفرحان وكل عاشق مع حبيبته. 
ادم للكل:  يا جماعه انا قررت اعمل بزنس خاص لكل فرد صغير من اولادنا. 
عزت:  معاك. 
علي وفريد:  كمان. 
راح واخد هاجر في حضنه. 
فريد:  يلا اتجمعوا كده عشان الصورة. 
وقفوا كلهم وفريد اخد لهم صورة جماعيه... 
فريد لميرا:  انتي ياحجه هفضل سنجل بائس كتير. 
ميرا:  وانا مالي شوفلك حد تاني. 
فريد بابتسامة:  يلا انا واد مز اروح اشوفلي بنت الحلال ايكش القيها. 
وتوته توته خلصت الحدوته ✨❤. 
#تمتتتتتتتت....


#تمت.. النهاية .. اقرا ايضا رواية حسناء الادهم كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
رواية اعاقتي ولكن الفصل الختامي "النهاية" بقلم ميرا ابو الخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent