رواية حبيت طفلة الفصل الأخير - بقلم منة عبدالعزيز

الصفحة الرئيسية

 رواية حبيت طفلة البارت الأخير بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة كاملة

رواية حبيت طفلة الفصل الأخير

عشق بصدمه: احمد انت بتعمل ايه هنا
احمد بتوتر: ا. انا بشتغل هنا مكان استاذ رعد انت اللي جايه طبعه
عشق: اه تمام ماشي كمل شغل هروح مكتبي
احمد: ليكي مكتب هنا
عشق: اه رعد عملهولي
احمد: تمام اتفضل وكل الوراق  والملفات هتكون عندك
عشق: تمام
عشق راحت المكتب اللي رعد عمالهولها لما بتيجي تساعدو 
عشق بتفكير: انا لازم اخلي رعد يرجع كده الشركه بتتهد مش هينفع طب اقوله اي واكلمه ازاي وهيعرف يرجع ولا لا.  بس هو لازم يرجع لازم مش هينفع كده
سهام: ياااعشق 
عشق فاقت من تفكيرها: هاا اي ياسهام
سهام: دي كل الملفات اللي مفروض تظبطيها وتشوف الدنيا استاذ احمد بعتهم
عشق: هو احمد بيشتغل هنا من امتي
سهام: بقاله فتره
عشق: تمام ممكن تجبيلي قهوه
سهام: حاضر 
عشق رنت علي رعد
عشق: رعد عامل ايه 
رعد: تمام عرفتي الشغل واحمد عرفك 
عشق بصوت واطي: ممكن ترجع مصر حالنا الشركه بضيع
رعد: اي الحصل
عشق: احمد ده تبع مصطفي ويارا واكيد هيضمر الشركه ارجع يارعد
رعد بصدمه: بتقولي ايه  بتتكلمي بجد
تاج: في اي يارعد
عشق بصوت واطي خالص: ايوه بسرعه احجز طياره دلوقتي حتي لو خاص بيك عشان تيجي 
رعد: طيب طيب سلام
تاج: في اي يارعد 
رعد: لازم نرجع مصر
تاج: ماشي بس في اي
رعد: الشركه بتضمر لازم ارجع دلوقتي 
تاج: يالهوي طب يلا انا هلم الهدوم في الشنط ويلا
رعد: الو عايز طياره خاص حالا رعد الهواري..... مع السلامه 
جهزو نفسهم والشنط وراحوا المطار
رعد سرحان وباين عليه انه مضايق 
تاج: رعد إن شاءلله خير متقلقش
رعد سرحان ومش بيرد
تاج: رعد في ايه
رعد: مفيش ياتاج
تاج: طب هو مين اللي كلمك وقالك كده
رعد: عشق قولتلها روحي شوفي شغل مع احمد طلع احمد هو اللي بيهد الشركه مكنش باين عليه 
تاج: طب الحمدلله اني عشق راحت وعرفت  كل حاجه 
رعد: الحمدلله حتي ياا مصطفى وأنت في السجن برضو مش سايبني في حالي
تاج: متقلقش يارعد هتلحق كل حاجه والشركه هتبقي احسن شركه في العالم وتقول تاج قالت
رعد ابتسم لتاج: إن شاءلله 
بعد وقت كتير وصلوا مصر
رعد: تاج السواق بره انا هخد منه العربيه وانتو اركبه تاكسي
تاج: حاضر خلي بالك من نفسك 
رعد: إن شاءلله 
تاج راحت الفيلا
ناديه: تاج في اي ورعد فين واي اللي رجعكم
تاج: رعد في مشكله في الشغل وكلمو وقلقانه جداا
ناديه: اقعدي طيب حاجة اي
تاج: مش عارفه انا مش فاهمه هو عمال يقول لازم ارجع الشركه هضيع
ناديه: هضيع يالهوي تضيع اي ده تعب نفسه عشان يعملها كده ربنا يستر يارب
تاج: يارب انا قلقانه عليه 
ناديه: خير إن شاءلله اطلعي غيري كده واستريحي شويه انتي جايه تعبانه وانا هكلم حد اشوف في اي 
تاج: حاضر عن اذنك
تاج طلعت غيرت هدومها وكانت قلقانه علي رعد وخايفه جداا: يارب اقف جمبه ويارب ورجعهولي كويس يارب
فون تاج رنت
تاج: اي ياشهد تعرفي حاجه عن رعد
شهد:  محمد راح يشوفو معرفش حتي عشق مش بترد
تاج: انا قلقانه اووي
شهد: إن شاءلله خير حسبي الله ونعمه الوكيل فيك يامصطفي 
تاج: معرفش مش سيبه في حاله ليه
شهد: مش عارفه انا هكلم محمد واعرف اي اللي بيحصل وهكلمك
تاج: ماشي
تاج: يارب استرها
تاج فضلت قاعده فوق ومش عارفه تنزل وقلقانه وبتعيط 
ناديه: اي يارعد عمالت اي واي الضرب اللي ف وشك ده
رعد: مفيش كل حاجه اتحلت ورميت المعفن في السجن مصطفي مش سيبني في حالي ومخلي حد يشتغل عشان يهد الشركه
ناديه: كل حاجه تمام
رعد: اه تمام فين تاج 
ناديه: فوق وقلقانه عليك جداا وكانت عايزه تعيط بس مكنتش عارفه تعيط قدامي 
رعد: بوظ عليها Alhani Mon 
ناديه: معلش اخرجو هنا
رعد: هطلع اشوفها وممكن انام عشان تعبان جدا 
ناديه: طيب ولما تصحها انزل كل
رعد: حاضر
تاج قاعده علي الكرسي اللي في الاوضه وبتهز رجليها بتوتر 
رعد دخل
تاج بقلق: رعد يالهوي اي ده 
رعد: متقلقيش شويه كتمات وهحط تلج وهتخف
تاج: قلقتني عليك اي الحصل
رعد خد تاج في حضنه: متقلقيش كل حاجه تمام واهو اترمه في السجن
تاج: الحمدلله اني عرفت قبل ميحصل حاجه للشركه
رعد: الشركه اللي ضيعت عمري كله عشان اخليها كده يجي واحد زي ده يهدها لا طبعا ده يحصلي حاجه
تاج: بعد الشر الحمدلله انها عدت على خير
رعد: هدخل اخد شور وبعدها انا لاني تعبان جداا
تاج: مش هتاكل
رعد: مليش نفس عايز انام بس
تاج: خلاص ماشي هشوفك مرهم للخبط اللي في وشك
رعد: ماشي
دخل رعد اخد شور وخرج
تاج: خد حط ده تيته بتقولك حلو ده
رعد: حطيلي 
تاج: طب وطي عشان مش هطول كده
رعد بضحك: يلا يااوزعه😂
تاج: انا مش اوزعه🙄
رعد: خلاص خلاص متزعلش احلي اوزعة😂
تاج: حط لنفسك مش هحط حاجه مدام بتتريق عليا
رعد: خدي هنا ريحه فين انا بحبك كده خلاص بلاش زعل 
تاج: والله. ماشي وطي بقي احط المرهم
رعد بضحك: حاضر يااوزعه 😂😂
(وفيها اي القصيرين بيبقي قمرات😂♥) 
تاج : امسك المرهم
رعد: اهو
تاج: ابقي حط لنفسك          وسابته وقاعدت علي السرير مربعه اديها زي الاطفال😂
رعد: ياخلاثي علي الطفله العسل دي اي القمر ده انا متجوز قمر والله
تاج: ابعد عني انا مش بكلمك
رعد لا مش هبعد براحتي المهم حطي يلا قعدت اهو حطي
تاج: حتى وانت قاعد اطول مني اعمل ايه ياربي  
رعد: معلش ياصغنن حلو كده
تاج: ماشي هنعديها
رعد: يلا عشان هنام
تاج: السرير اهو انا شيلته عنك
رعد: تؤ تؤ انا مش هنام غير وانتي في حض*ني
تاج: انت هتخليني انام غصب
رعد: حاجه زي كده 
تاج: حااااضر😠
وخلاص عدها 10شهور
رعد: تعالي ياتاج خدي حنان عماله تعيط
تاج: مش بنتك يا رعد شيلها شويه
رعد: ما هيا بتعيط اعمل اي مش بتسكت 
تاج: وبرضو مش بتسكت معايا وانا تعبت 
ناديه: انت غلطانه اني جوزتكم مش عارفين تشوفو البت ربنا يهديكم  تعالي ياقلب نانا تعالي معايا 
رعد: روحي يامع نانا 
تاج: مش قادر تستحمل البت الله يسمحك ياشيخ
رعد راح نحيت تاج: بقولك اي متيجي نخاوي البت
تاج: اعاااااااا امشي من وشي
رعد خلاص خلاص😂😂
 وبكده رواية حبيت طفله خلصت 😊❤
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية عبر الرابط: "رواية حبيت طفلة" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent