Ads by Google X

رواية احببته من رواياتي الفصل التاسع 9 - بقلم رحمة سكيكر

الصفحة الرئيسية

  رواية احببته من رواياتي البارت التاسع 9 بقلم رحمة سكيكر

رواية احببته من رواياتي كاملة

رواية احببته من رواياتي الفصل التاسع 9

بعد ساعتين وصلت وتين الي القصر 
وتين بتفكير: يا تري هو فين الراجل دا بس الاول اشوف رعودي حبيب قلبي ذهبت وتين لي رعد 
وتين: حبيب مامي انتا 
رعد بفرحه: مامي 
وتين: بتعمل اي 
رعد: بلعب انا كبير 
وتين بضحك: طبعا كبير 
بعد مده 
وتين: استني استني انا لزم استخبا الاول يله 
رعد: مامي 
وتين: نعم يا حبييي 
رعد: انا عتشان (عطشان) 
وتين: حاضر يا عيوني هجبلك 
نزلت وتين المطبخ علشان تحيب ماء  ورجعت لرعد وتين بتذكر 
وتين: يانهاري نسيت شنطيتي تحت استي هجبها جايبالك مفاجاءه 
رعد بفضول: اي 
وتين بضحك: مش هقولك مش هتبقا مفاجاءه 
نزةت وتين تحيب شنطتها وحابت انها تستكشف البيت دا بفضول جدا 
فضلت تلف القصر اكتر من نص ساعه 
وتين بتنهيد: هو البتاع ده مش بيخلص انا بموت 
يله فاضل اخر اوضه احنا شفنا لحد دلوقتي اي يابت يا وتين اه غرفه الجيم والسونه والبلياردو و السيما وعشر غرف نوم لضيوف و تلت مطابخ و حمامين للضيوف العام غير الي في الاوض مشاء لله مش بنحسد احنا بنق بس ثم قالت   انا تعبت يله اخر اوضه 
دخلت الاوضه راقيه جدا جدا بلون الازرق الغامق والابيض وداخل اون السيلفر كانت جميله جدا ومنظه واوسع كتيييرر من الغرف التانيه 
وتين بتفكير بصوت عالي وهي بتتجول في الغرفه: اممم اكيد دي بقا غرفه جوزي حبيبي 
فهد من خلفها: مظنش 
وتين بخضه: عاااااااا وكانت هتقع الا انها يد فهد امكها ووجهها في وجه فهد يتاملها هذه الملاك التي في يده فهيا جميله حقا نظر الي عينيها بقوه 
وتين كانت في عالم تاني (الوا*طيه بعتنا) فهو ايضا وسيم لا وسيم بجد بعينو العسليه الجميله
فهد بعد استرجاع وعيه: احم خلي بالك 
وتين ببتسامه وكانه حلم : يحح عنيه يا نور عنيه
فهد بضحك علي منظرها:تب اتفضلي عايز البس 
وتين ببساطه:متلبس يا عم حد منعك وله اي 
نظر فهد للبرنس الي هو كان ابسو وقال:نعم وبعدين قال بمكر:البس يعني وبيعمل نفسو انو بيفك البرنس علي  كده بقا سعديني شويه انا في مقام جوزك
وتين بصدمه: عععععاااا دا انتي طلعت قليل الادب ذي ما بيقولو وقامت  وسع وسع كده خليني اطلع من المتاهه دي 
ضحك فهد بشده علي تلك الصغير 
فهد بضحك: مجنونه 
وتين وهي متجه الي غرفه رعد 
وتين: حبيبي عامل اي يا بطل 
رعد: تويس تعالي (كويس) 
جلست وتين مع رعد يلعبون ويلهون 
وتين بتعب وضحك : اه دا انتي عفريت صغير رن تليفونها وكان احمد 
‌احمد: اي يا حبيبتي عامله اي 
وتين: اي يا ميدو يا حبيبي بخير ولله 
احمد بشك: ختي  القطره بتاعتك يا وتين وله نسيتي ذي كل مره 
وتين  بصدمه تمثيل وهي تنظر حولها: انتا عرفت منين انتي بترقبي يا ميدو 
احمد بضحك: دا انا حفظك خديها يله معدها جه يله وتين 
وتين: ماشي يا احمد حاضر 
احمد: يله علشان عندي محاضره سلام خلي بالك من نفسك 
وتين بغضب طفولي: مين بقا هيحطهالي كان ميدو بيحطهالي 
فهد وهو ساند علي الباب: تب جوزك راح فين 
وتين بصدمه: ه 
فهد بضحك: تعالي يا مصيبه 
وتين بغضب طفولي: متقولش مصيبه 
فهد بضحك: تعالي 
وتين في نفسها: يييححح علي الضحكه ياني 
اخذت وتين القطره من الشنطه 
وتين: امسك 
فهد وهو باصص عليها واتسامه مزينه وجهه
: تعال يا وتين 
وتين وهي تزيل العدسات وتظهر عينوها الزرقاء 
وتين: يله 
فهد بصدمه: اي دا 
وتين ببساطه: عدسات 
فهد وهو  يقاوم  ان لا ينظر الي هاتين العينين يا لله:ه اه ايوه لي لبسها 
وتين ببتسامه: مينفعش امشي من غيرهم علشان عنيا  بس انشاء لله هعمل العمليه 
فهد ببتسامه علي تفائلها: تعااي يا وتين فهد حطلها القطره  رعد ببتسامه ماكره: بابي 
فهد: نعم 
رعد: العب معانا شويه صغننين بس 
فهد: بابي وراه ميتج يا حبيبي
رعد بزعل:شويه صعننين بس 
وتين بطفوله هي الاخري:شويه صغنيني بس 
google-playkhamsatmostaqltradent