رواية عشقتها الفصل التاسع 9

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقتها الفصل التاسع 

رواية عشقتها الفصل التاسع  

مريم صحيت وعنيها كانت بين عليها العياط والتعب دخلت الحمام وصلت وغيرة هدومها ونزلت 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
كانت كل العيله تحت 
الجد فين الولد 
وفاء مريم نزلت اهي وياسمين كمان نزله اهي
مريم صباح الخير 
الكل صباح النور 
ياسمين صياح الخير 
الكل صباح النور
علي احمد منزلش ليه 
دعاء دلوقتي ينزل 
عمر ايه ياقوم عايزين نكل 
ياسمين وتحول لفت نظر عمر  مفجوع اوي علي فكره 
عمر ببرود ملكيش دعوه 
الكل ضحك عليها 
مريم في الوقت ده كانت سرحانه بتفتكر الحصل امبارح  وباين عليها الزعل 
محمد ابو مريم مالك يامريومه سرحانه في ايه 
مريم بتهرب لا ولاحاجه ياحماده 
الكل ضحك عليها 
محمد حماده يااخرة صبري 
وياسمين هتموت من الغيز 
وفي الوقت ده احمد نزل 
احمد بص علي مريم ومريم اتجهلته وده ده خليه يضيق
احمد صباح الخير 
الكل رد عليه من عاده مريم 
ياسمين بخبث علشان تغيز مريم الف مبروك يابيه اكيد طول اليل كنت رتكلم ساره علشاده اتاخرة في النوم 
احمد بعصبيه خفيفه ياسمين متدخلبش في حاجه متخسكيش 
ياسمين سكتت 
احمد ياريت الكل يجهز علشان كله ساعه ونمشي علشان الخطوبه كان احمد بيتكلم وهو عنيه علي مريم الي مرفعتش عنيه من الطبق القدمها 
مريم بضيق قامة 
ياسمين بخبث مكملتيس اكلك ليه 
مريم ببرود اصل انا عامله مليش نفس  ي
ياسمين خير ايه السد نفسك بس 
احمد مردرش يدخل علشان كان عايز يعرف رد فعل مريم علي الكلام القاله 
عمر متخليكي في نفسك احسن 
مريم سبها ياعمر هي كده بس انا هريحك عايزه تعرفي ايه السد نفسي وشك سد نفسي 
عمر اوع عليك ياكبير وربنا انا ديمن بقول كده بردوه 
ياسمين كانت لسه هترد 
علي خلاص ياولد كفاي كده وانتي ي ياسمين متزعليش بيضكه معاكي وياله الكل يقوم يجهز نفسه 
مريم مشيت وكانت دخله اضته لقيت احمد في وشها 
مريم وسع الوسمحت 
احمد عايز اتكلم معاكي 
مريم ببرود مفيش بيني وبينك كلام 
احمد بس انا هتكلم وانتي هتسمعيني
مريم اتجهلت كلامه وكانت مشيه
احمد مسكها من درعها ودخلها جوه الاضه بتعتها 
مريم سيب ايدي ايه الانت بتعمله ده انت مبتفهمش بقلك مش عاوزه اتكلم معاك 
احمد ببرود وانا قلتلك عايز اتكلم معاكي
مريم تمام ممكن تسيب ايدي 
احمد ساب ايدها 
مريم خير عايز تقول ايه 
احمد لبسك 
مريم بعدم فهم نعم 
احمد اتفضلي ده الفستان الي هتلبسيه 
مريم انت عبيط يلا 
احمد مريم احترمي نفسك وتفضلي جهزي نفسك مفيش وقت وقبل مترد كان خرج 
مريم بصدمه انا فكرته هيعتزر مني طلع جاي يديني اوامر البس ايه ماشي انا هوريك ومسكة الفستان الاحمد جابه وجابت مقص وقصت الفستان ورمته في الارض 
تسريع الاحداث الكل جهز ونزله علشان يمشه 
مريم كانت لبسه فستان لوانه احمىر ناري مع طرحه وميكب خفيف وكانت مزه 
وياسمين كانت لبسه فستان اذرق لوان( قلبه) 
وطرحه وكانت حلوه بردوه 
عمر راح لي مريم بس ايه القمر ده 
مريم قمر علي طول 
عمر خفي غرور 
يا سمين سمعتهم وتوعدت لي مريم في سرها 
مريم بابا يلا احنا مستنين ايه 
محمد ياحبيبتي العريس لسه منزلش 
مريم في سرها ده لونزل هيخلي نهاري ابيض 
محمد ايه رحتي فين 
مريم لا طب تعاله نستنا برا 
مريم خرجت وركبه العربيات 
احمد بعد منزل هي فين مريم يامي 
دعاء ركبت مع ابوه ومها وعمر
احمد بغيره عمر مممم 
احمد في سره ماشي يامريم ان موريتك وانت ياعمر الزفت 
علي ياله يابني 
تسريع الاحداث وصله الاتيل واحمد وساره كانه بيجهزه علشان تلبس الخوتم 
عمر انتي كويسه
مريم  بدموع محوله تخبيه هبقا كويسه 
عمر خلينا نخرج شويه 
مريم لا انا مستنبا الحظه دي الاحظه الاتاكد فيها انه مش ليا 
عمر يابنتي حرام عليكي نفسك 
مريم مش حرام انا العملت في نفسي كده ولزم اتفع التمن 
في الوقت ده كان عيون احمد عليهم وهما بي يتكلمه وبطلع نار من كتر الغيره 
وياسمين بردوه
ساره ياله ي احمد احمد
احمد بزهق وعصبيه في ايه 
ساره ياله علشان تلبسني الخاتم 
احمد البسي لوحدك ومشي وتجه لمت مريم 
احمد سحب مريم من ايدها قدام الكل 
مريم في ايه ي احمد سيب ايدي الناس بتبص علينا 
عمر احمد انت بتعمل ايه سبها
احمد متدخلش احسن ليك وانتي امشي معايا من غير ولاكلمه  
عمر كان لسه هيتكلم 
مريم خلاص ر عمر مش عايزين مشكل 
احمد خد مريم وخرج برا 
««««««««««««««««««
ياسمين جت تكلم عمر 
ياسمي  واقف لوحدك ليه
عمر بزهق وانتي مالك ومشي وسبها 
وده خلها تتجنن اكتر 
عند ساره  شفتي ؤ طنط عميل ابنك 
دعاء معلش يابنتي تلقي راح رعمل حاجه مهما وجاي 
ساره وايه هيبقا اهم من يوم خطوبته 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مريم واحمد برا 
مريم ممكن تفهمني ايه الانت عملته ده وجيبني هنا ليه 
احمد انتي عايزه ايه عايزه توصلي لي ايه بعميلك دي 
مريم عميل ايه 
احمد وبتده يقرب من مريم  بتعملي عكس كل حاجه بقلهلك
مريم بتوتر من قربه تقصد ايه 
احمد بغيره عميه وهو بيقرب اكتر يعني انا قلتلك تخليكي بعيد عن زفت  عمر ورحتي وقفتي جبه وجبتلك فستان ملبستهوش ورحتي لبستي القرف ده وفوق ده كله القرف الفي وشك ده معني محظرك منه متعملي ده ليه وقرب اكترمنها وحوط وسطها بي ايده 
مريم احمدانت كده بتغلط ابعد 
احمد بتعملي كده علشان تلفتي نظر الناس ليكي عجبك نظرات الناس الجسمك والشكلك 
مريم بقوه زقته اخرص قبل متتكلم عن لبسي روح شوف خطبتك لبسه ايه  وبنسبها للي ولبس اواعمل ايه ده شي ميخصكش ومشيت وسبته 
احمد واقف بيلعن نفسه انا ازاي اكلمه كده بس ازاي تكلمني كده ماشي يامريم ان معلمتك الادب 
«««««««««««««««««««««
عند مريم دخلت الحمام وفضلت تعيط وتحول تهدي نفسها اهدي اهدي هو  يارب قويني يارب وهي طلعا لقيت ياسمين في وشها 
مريم اعوذب بالله بيطلعه امتا دول 
ياسمين بتوجع صح 
مريم لفت ليه بعدم فهم هي ايه 
ياسمين انك تشوفي حب عمرك قدام عنيكي بس مع غيرك 
مريم محوله تمثيل الهدوء بتوجع اوي بس مش قت وجعك انتي 
ياسمين بس انا علي الاقل البحبه مش بيخطب وانا جايا احضر خطبته 
مريم ياخساره ي ياسمين معقول انتي ياسمين اختي وصحبت عمر الكنت بحكله كل حاجه 
ياسمين بغل وحقد ايوه بس بعد مفوقت انتي كنت عايزه تخدي من الانسان الوحيد الحبيته 
مريم انتي مريضه الانسان الانتي بتحبي ده عمره ماحبك 
ياسمين بيتهيقلي تخليكي في نفسك احسن اصلك صعبانه عليها اوي 
مريم ببرود  والله انتي يابنتي الي صعبانه عليها علي الاقل انا لمه قلتله اني بحبه وهو قال انه بيحب غيري مفكرتش اتلزق في اواهين كرمتي  ودعيت لي انه يكون مبسوط انما انتي بتتلزقي في واحد عرفه ومتاكده انه مبيحبكيش ولا بيطيقق
ياسمين اتغزة من كلام مريم وحولت تضرب مريم بي القلم بس مريم مسكت ايد ياسمين وضربتها هي 
مريم المره دي انا اديتك قلم بس صدقيني لوفكرتي تعملي كده مره تانيه وترفعي ايدك عليا ساعته هكسر ايدك ومشيت وسابت ياسمين في صدمته ياسمين معقول دي مريم بس ماشي ان مورتك 
~~~~~~~~~~~~
عند احمد فين مريم وياسمين يامي مش انا قلتلك عينك متنزلش من عليهم ويفصله جمبك 
دعاء اهم جم اهم ياله انت لبس خطبتك الخاتم 
احمد نديهم هنا 
دعاء ندت ليهم مريم مكنتش عايزه تروح بس هما نادوه عليها مريم في نفسها يارب قويني 
احمد فضل باصص لمريم وهي تجلتهوده ضيقه ساره ياله ي احمد 
احمد كان لسه هايلبسه 
وفي لحظه النور طفه ورجع تاني 
بس الكل انصدم من المنظر الشفه 
واحد ماسك سلاح وموجه علي احمد 
احمد طارق انت بتعمل ايه 
طارق جاي اخد حقي منك 
احمد طارق خلينا نتفهم بس بص خلينا نطلع نتكلم برا 
علي في ايه ي احمد ومين ده وتطلع فين 
احمد طارق اسمعني 
طارق خلاص راح وقت السمع لزم احرق قلبك علي اعز ماعندك لزم اوقق من نفس الكاس 
احمد طارق ملكش دعوه بعلتي انت مشكلتك معاي انا 
طارق وانت مش كانت مسكلتك معاي بس قتلت اختي 
الكل مصدوم من البيحصل 
احمد والله مقتلته هي النتحرة 
طارب خلاص معتش ينفع الكلام ده ولزم احرق قلبك علي اختك زي ماعملت معاي 
احمد لا اختي ملهاش زنبوقام شادد ياسمين وره ضهرو
ومره وحده طارق وجه المسدس علي مريم وضربه وطلقه استرقت في بطنها  نكمل بعدين بقا


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية عشقتها " اضغط على اسم الرواية
رواية عشقتها الفصل التاسع 9
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent