رواية احببته في غيبوبة الفصل التاسع 9 - بقلم ندى الشرقاوي

الصفحة الرئيسية

رواية احببته في غيبوبة البارت التاسع 9 بقلم ندى الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبة كاملة

رواية احببته في غيبوبة الفصل التاسع 9

بعد اسبوع العيد  عدا بين فرح وسعاده
نورهان بسرحان /ليه كده
             ...... Back....
امير /احنا وصلنا اطلعي انتي الأول عقبال ما أركن انا
نورهان بابتسامة /ماشي هطلع انا
دق دق دق
ام نورهان بفرح /نورهان حبيبتي
نورهان بدموع /ماما وحشتيني اوي
ام نورهان /وانتي كمان تعالي تعالي
طلع ابو نورهان
ابو نورهان بقرف /اي الي جابك مش كنا خلصنا منك
نورهان /اذيك يابابا
الاب /كويس ياختي المحروس جوزك لسه مامتش علشان تورثي بقا
...... /لا لسه مامتش ياحمايا
الاب بتردد/ا.. إذ... اذيك يابني حمدلله على السلامه منور اتفضل 
امير بدون ابتسامة /منور بيك 
ومسك ايد نورهان وقعدوا 
جم بنت وولد 
نورهان وهيا بتحضنهم /وحشتوني اوي اوي 
البنت (فتون) /وانتي كمان اوي ياابله 
الولد (وليد) /وانتي وحشتيني اوي يانور 
وسلموا على أمير وكان امير بيحاول يهدي اعصابه علشان معامله نورهان وباباها 
بعد مرور نص ساعة 
امير /طيب عن ازنكوا لازم نمشي ياله يانورهان 
نورهان بحزن من معامله والدها /ياله 
في الواقع 
امير وهو يحضن نورهان من الخلف /مالك 
نورهان /مفيش 
امير /انتي عارفه مبحبش الكذب قولي 
نورهان بدموع /معامله بابا اخر مره وحشه اوي 
امير /معلش ياروحي خلاص بلاش نروح هناك تاني 
نورهان بلا وعي /بحبك 
امير /ماشي.. اي قولتي اي 
نورهان /مقلتش حاجه وبتجري
امير حاصرها عند الباب /كنتي بتقولي اي 
نورهان بكسوف /بحبك 
امير /انتي بتتكلمي بجد يعني انتي بتحبيني انا 
نورهان /اه 
امير وهو يقبل شعرها  /وانا بعشقك 
اقترب قبلها  قبلات رقيقه وعاملها كا الالماس 
وسكتت شهرزاد بكلام الغير مباح وذهبوا الي عالمهم الخاص.

المجهول /انا هنزل مصر 
سوزان /هتنزل تعمل اي انت مش خايف من امير 
المجهول /لا هنزل باي 

بعد اسبوع عدا على نورهان وأمير في فرح وسعاده 
نورهان /عاوزه انزل 
امير وهو بياكل موز /ليه ياروحي بس 
نورهان بغضب طفولي /بقالنا اسبوع في الاوضة ياانير ياله مش انت عاوز تنفذ 
امير بلا مبالاة /لا مكسل مش نازل 
نورهان /لا هننزل انا هنزل 
وراحت تفتح الباب 
امير بصوت جمهوري /نورهااااان 
نورهان بخضه/اي 
امير بغضب /هتنزلي وانتي لبسه كده 
نورهان /اسفه والله مختش بقالي هدخل اغير 
كانت نورهان لابسه قميص قطني يصل للركبة 
غيرت نورهان ونزلت هيا وأمير 
نورهان /فك بقا والله مكان قصدي 
امير /خلاص متعمليش كده تاني 
سوزان /ما لسه بدري 
امير /اه ما انا عارف حته قلت لنورهان بلاش ننزل هيا اللي قالت ننزل 
سوزان /وانتوا مختفيين فين بقا ان شاء الله 
امير /يخصك في حاجه يامرات ابويا 
اشرف بسخريه وغصب مصانع  /ولد احترم نفسك دي في مقام امك 
امير /اه كل حاجه هتبان دلوقتي 
سوزان بتردد/هو اي اللي يبان 
امير /من أربع سنين شفتك في حضن واحد في الشقه بس مش صغير عليكي دا ورتبتيلي حدثه وكمان كنت عاوزه تموتيني وتديني حقن وعوزاني اطلق مراتي وكمان مكنتيش بتخليني اشوف امي حرام عليكي ليه كده دا كله علشان الفلوس بس انا عملك مفاجأه جميله اوي 
سوزان بخوف /انا... آآآآآآه 
صفعها اشرف صفعه اطاحتها أرضا 
اشرف بغضب /وليكي عين تتكلمي كمان انتي اي انتي ست*****امنتك على بيتي وابني وكل حاجه تعملي كده 
سوزان بغضب وبحاول تخنق نورهان /كله منك انتي انتي اللي خربتي حياتنا كنت هموته وهرتاح. 
امير وهو بيحاول يخلص نورهان من سوزان /ابعدي عنها بقا دي الحاجه اللي فضلالي
امير /ياحمدي ياحمدي 
حمدي /اؤمر يافندم 
امير بسخريه /امسك مدام سوزان علشان اوريها المفاجاه 
دخل جاله امير وهما مسكين شخص وشالوا من على وشه القناع 
سوزان بصدمه /عصام..... ابني 
بقلم ندا الشرقاوى 
رواية احببته في غيبوبة الفصل التاسع 9 - بقلم ندى الشرقاوي
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent