رواية احببته في غيبوبة الفصل الثامن 8 - بقلم ندى الشرقاوي

الصفحة الرئيسية

رواية احببته في غيبوبة البارت الثامن 8 بقلم ندى الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبة كاملة

رواية احببته في غيبوبة الفصل الثامن 8

سوزان /هانم وباشا مين
امير ونوران بثقه /احنا
سوزان من الصدمه /....
امير /اي ياأمي مش هتسلمي عليا ولا اي
سوزان بارتباك ودموع مصتنعه /ابني حبيبي حمدلله على السلامه ياابني
امير بسخريه /ابنك
سوزان بارتباك بتحاول تداريه؛ /اه طبعا مش ابني وحبيبي
امير /اه ياأمي عن اذنك بقا علشان عاوزين ننام
نورهان /باي ياطنط ااه معلش ياطنط قوللهم يحضروا الغدا
انتي عارفة انهارده الوقفه العيد باي 

 
دخلوا الجناح وتعالت ضحكتهم 
امير بضحك /مش قادر شفتي شكلها 
نورهان بضحك /اه كنت هموت واضحك 
امير /هنفذ أمته 
نورهان بدلع ودلال /خليها بعد العيد علشان نفرح في العيد ونخرج 
امير /اممممم وانتي عاوزة تخرجي 
نورهان بغضب طفولي /انت مش عاوز تخرجني ياأمير 
امير بضحك على غضبها الطفولي /لا ياعيون امير هخرجك واجبلك شوكولاته ونروح الملاهي ها اي رايك (خدني معاك ياأمير انا كمان😂) 
نورهان بفرح /الله هيهيهيهي موافقه 
امير /متجوز طفله ياربي هو هربيكي ولا اربي العيال 
نورهان بلامبالاه /احنا الاتنين 
امير /طيب انتي اكيد تعبانه من السفر 
نورهان /لا انا عاوزه انزل تحت 
امير /تنزلي تعملي اي ممكن اعرف اكيد مصيبه 
نورهان بزعل مصتنع /انا اعمل مصيبه اخص عليك ياميرو دا انا طيبه دا انا هنزل اسلم على طنط وعمو 
امير /امممم قلتيلي طنط وعمو 
امير بغمزه /طب بقولك اي 
نورهان /اي 
امير /عاوز كرز 
نورهان بعد ما فهمت قصده /انت انت... 
امير /ايوه انا اي 
جريت نورهان على المرحاض
امير بضحك  /مسيرك تقعي تحت ايدي ياقمر 
نورهان من جوه /لا ما انا مش هنطلع غير على صلاه العيد هنام في البانيو 
امير /احسن خليكي جوه هنام انا 
بعد عشر دقائق طلعت نورهان بدون ما تعمل صوت 
نورهان /ااااه 
امير /مسكتك مش قلتلك هتقعي تحت ايدي يا قطه 
نورهان /بقولك اي ياأمير تعال ننزل تحت نقعد مع عمو 
امير /ماشي ياله 

 
المجهول /يعني اي امير رجع وفاق من الغيبوبه 
سوزان /هو دا اللي حصل وشكله مش ناوي على خير 
المجهول /هنخلص منه هو ومراته  

 
امير بابتسامه /ازيك يابابا وحشتني 
اشرف بابتسامه /وانت كمان وحشتني عامله اي ياحبيبتي 
نورهان بابتسامة /الحمد لله ياعمو 
امير بغيره /اي يا حج انا بس اللي اقولها ياحبيبتي 
اشرف بضحك /هتفضل زي ما انت 
بقلم ندا الشرقاوي 
نورهان بهدوء/امير 
امير /نعم ياروحي 
نورهان /هو ممكن بكره نروح نعيد على بابا وماما واخواتي 
امير بابتسامه /من عيوني بكره هنروح بس تعالي دلوقتي نطلع نتفسح 
وهما طلعين 
سوزان /امير 
امير وهو على آخره منها /نعم ياأمي 
سوزان /انا بقول بقا تطلق نورهان احنا اصلا جوزنهالك علشان تراعيك وانت فوقت الحمد لله 
نورهان وعيونها على وشك البكاء /... لا رد وبتبص لأمير 
امير /اظن دا رأي انا بس وهيا مراتي وهتفضل مراتي وقفت جمبي احسن من ناس كتير 
سوزان ببرود /بس مش من مستوانا 
امير /اظن انتي عارفه مين اللي مش من مستوانا بس علشان تكوني عارفة نورهان مستواها عالي ونسيت كمان شاليه الغردقه مكتوب باسمها. 
سوزان /اي كتبتها شالية الغردقه 
امير /اه وكمان الفيلا اللي جمبنا سلام بقا علشان عاوزين نخرج وبلاش تتدخلي بنا 
وطلعوا 
سوزان /عجبك اللي بيعمله ابنك دا 
اشرف ببرود /املاكه وهو حر انا طالع 

في الخارج 
امير وهو ماسك وجه نورهان بين اديه /اوعي تعيطي عيونك دي  متبكيش ابدا 
نورهان ببكاء /هيا معاها حق انا  مش من مستواك 
امير /لا ياروحي اوعي تقولي كده ياله بقا علشان نجيب لبس جديد وحاجات كتير 
نورهان وهي تخفي دموعها مثل الأطفال /طب يالا يالا 
امير /يالا 

خرجوا واتفسحوا وكان يوم جميع اوي بين مشاكسه امير لنورهان ودلع ودلال 
روحوا البيت 
امير /ها انهارده كان حلو 
نورهان /اه انا فرحت أوى اول مرة افرح كدة 
امير /ديما ياروحي 
وعدا اليوم بسلام. 

رواية احببته في غيبوبة الفصل الثامن 8 - بقلم ندى الشرقاوي
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent