رواية احببته في غيبوبة الفصل السابع 7 - بقلم ندى الشرقاوي

الصفحة الرئيسية

رواية احببته في غيبوبة البارت السابع 7 بقلم ندى الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبة كاملة

رواية احببته في غيبوبة الفصل السابع 7


امير بتردد/نورهان احنا لما نرجع الفيلا وكل حاجه ونخلص هطلقك وكل واحد يروح لحاله
نورهان بصدمه وعيونها على وشك البكاء /انت بتتكلم بجد 
امير /ايوة كل واحد يشوف حياته
نورهان ببرود /عندك حق كنت لسه هقولك كده على فكره انك اللي قلت وياريت بسرعه علشان عاوزه اخلص واشوف حياتي 
امير /بعد ما نتطلق هتروحي بيت اهلك 
نورهان /لا 
امير /امال هتروحي فين 
نورهان /ميهمكش عن ازنك 
دخلت نورهان الاوضة وقفلت الباب وقعدت ورا الباب تبكي في صمت فهي عشقته وكانت تنوي ان تعترف 
نورهان ببكاء /كنت هقوله بحبك بس هو هيطلقني كنت بقوله اني عاوزه اعيش معاه العمر كله 
في الخارج أمير قاعد يلوم نفسه غبي غبي اي اللي انا قلتله دا انا عملت كده علشان اديها حريتها انا عارف  انها اتجوزتني غصب بس انا والله حبتها مش عاوز تعيش معايا غصب عنها أن شاء الله خير 
بعد مرور ساعه. 
خبط أمير على نورهان لانه قلق عليها 
امير /نورهان 
نورهان بصوت باكي /ن... نعم ياامير 
امير بقلق من صوتها /افتحي الباب
نورهان /معلش سبني انام شويه 
امير /بقولك افتحي الباب 
فتحت نورهان الباب وعيونها منتفخة من أثر البكاء انصدم أمير من شكلها 
امير قرب منها /مالك في اي 
نورهان وهي بتبعده /مفيش حاجه وياريت متقربش مني 
امير بستغراب /مقربش منك ليه انتي مراتي 
نورهان ببرود /مش احنا هنطلق يبقى متقربش مني ولا حته تحضني
علشان بعد الطلاق لو اتقدملي حد هتجوز
امير بجنون لمجرد انه فكر بس انها تكون لغيره جننه/اه قولي بقا انك لما صدقتي اني هطلقك 
نورهان  بسخريه /اي مش انت اللي قلت نطلق يبقى نطلق معنديش مانع 
امير بجنون وعصبيه /لحد ما اموت اسمك جمب اسمي سامعه يانورهان مش هطلق ومش هتكوني لراجل غيري 
نورهان بفرحه بتحاول تداريها /هو اي لعب عيال هو انا لعبه في ايدك 
امير /خلاص يانورهان انا عرفت غلطي بس والله انا فاكر انك عايشه معايا غصب او شفقه فا قلت اديكي حريتك 
نورهان ببكاء /ومخيرتنيش ليه قبل ما تقول نطلق انا كنت جايه اعترفلك اني.... 
امير بفرحه وأمل /انك اي 
نورهان /ولا حاجه عن ازنك 
امير بحزن /سامحيني انا اسف والله مكنش قصدي 
نورهان /بشرط 
امير مسرع /اؤمري 
نورهان بطفوليه /تجبلي شبسي وشوكولاته وبيبسي وبيتزا 
امير بضحك /متجوز طفله ياربي 
نورهان بغضب طفولي /لو مش عاجبك مش هسامحك 
امير /لا خلاص هجيب وبزيادة كمان 😂
امير /اعملي حسابك اننا هنسافر بكره وهنفذ 
نورهان بقلق /خايفه عليك ياامير 
امير بحنان وطيبه وهو ماسك وشها بين اديه/من اي ياروح أمير ان شاء الله هنعدي منها ونعيش في سعاده 
نورهان /يارب 

ام نورهان /مليش دعوة انا عاوزة اشوف بنتي 
الاب بغضب /تشوفي اي افتكري حاجة عدله دي زمانها عيشه في العز والفلوس دي لوحدها بس ميهمش اننا ناخذ حاجه 
ام نورهان /انت اي ياشيخ خت مهر مليون جنيه ومش مكفيك كمان عشتها هتحسدها عليها 
الاب /غوري من وشي ست نكديه 
الام /حسبي الله ونعم الوكيل على كل ظالم 

نورهان /جبت الحاجات ياامير ولا مش هسامح 
امير /جبت ياختي 
نورهان /حلو في شويه مواعين جوه اغسلهم 
امير بصدمه /نعم انا اغسل مواعين 
نورهان /اه 
امير بنظرة مرعبه  /امممم عيدي تاني 
نورهان /انا هدخل اغسل المواعين سلام عليكم
امير بضحك /ههههههههه خوافه
بعد مرور الوقت 
امير /ياله ننام لان بكره اليوم طويل 
نورهان /بلاش انا خايفه 
امير خدها في حضنه بيهديها /متخافيش خليكي واثقه في ربنا وفيا ياله ننام 

في الصباح 
امير /اصحى يانور علشان نمشي بدري 
نورهان بنوم /روح انت وانا هنام 
امير /يابنتي قولي انا ليه حاسس اني بصحي طفله 
نورهان بغضب طفولي /يعني انا مش طفلتك يابابي 
امير بحنيه /لا طفلتي وبنوتي وقلبي ياله بقا خدي شاور ونجهز علشان نمشي 
نورهان /ماشي 

في فيلا أمير اشرف 
اشرف /في ضيوف جايه ياسوزان جهزي نفسك 
سوزان بستغراب/ضيوف مين ومن أمته بيجي ناس من غير علمي 
اشرف /هستاذن علشان ناس تدخل بيتي 
سوزان /لا خالص ياحبيبي يشرفوا 
اشرف /هييجوا كمان ٥ ساعات كده 
سوزان بلا مبالاه /ماشي 

بعد مرور الوقت 
الخادمة باحترام/الهانم والباشا وصلوا يافندم 
اشرف /طيب روحي انتي 
سوزان /هانم وباشا مين 
امير ونورهان/احنا 
سوزان /............ 

تفتكروا رد فعل سوزان اي؟ 
نورهان وأمير هيعملوا اي؟ 
والمجهول هيظهر أمته؟ 

رواية احببته في غيبوبة الفصل السابع 7 - بقلم ندى الشرقاوي
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent