رواية عمياء قلبي الفصل السادس 6 - بقلم ميرا ابوالخير

الصفحة الرئيسية

   رواية عمياء قلبي البارت السادس 6  بقلم ميرا ابوالخير

رواية عمياء قلبي كاملة

رواية عمياء قلبي الفصل السادس 6 

سيلا بدموع بغزرة وانهيار:  كفاااية بقاااا دا يلي اسمه اخويا كان هيغت"صبني وعلي طول بيتحر"ش بياااا والباشا بتاعك عايزاني اروحله اقضي معه ليلةةةةةةةةة انا تعبتتتت كفايةةةة كفايةةةة. 
قصي بصدمه وذهول: انتي بتقولي ايه. 
حسست وقربت من قصي ومدت ايديها وسحبت مسد"سه من جيبه وحطته علي دماغها:  مش عايزة الدنيا دي. 
قصي بلهفه وخضه: سيلا ارمي المسدس ارميه. 
سيلا بدموع مسكته:  لا انت هروح لاهلي بقا انا تعبانه. 
قصي كان قرب منها ببطء عشان مش تسمع خطواته كانت هي داست ع الزناد وو.... 
بقلم ميرا ابوالخير.. 
كانت وقفه بتتفرج عليهم وبتبسم من الجنينه وبتشرب كاس وهو جنبها:  شكله حبها. 
الباشا بخبث:  يبقا دي يلي هنكسره بيها. 
مرات الباشا في نفسها:  قصي ليا انا وبس والبت دي مش ههنيها بيه خالص. 
الباشا بمكر:  بس تعرفي البت حلوة اوي فرسه كسبانه. 
سوزي بغيظ لانها احلى منها:  عادي يعني. 
الباشا حط ايده ع وسطها بابتسامة:  قصي هنندمه وكل فلوسه هتكون ملكنا احنا. 
سوزي بخبث:  وانا عندي الخطه. 
الباشا:  ايه هي. 
سوزي:  سهلة جدا انه *********. 
الباشا ابتسم بخبث علي خطتها:  ههه شريرة يا روحي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند حازم. 
العربيات لاحقوهم و بدوا يضر"بوت عليهم نار وحازم اتحول وزاد سرعته اكتر بس للاسف طلقه جت في العربيه وقفتها. 
الشاب يلي ضربه حازم:  هاتوهم ولاد الك'لب دول. 
نزلوا الاشخاص وراحو ناحيه العربية. 
احدهم:  مفيش حد دول هربوا. 
الشاب بغضب:  اكيد مشو بعدوا عن هنااا هاتووووووهمممم. 
اتفرقوا وبدوا يدوروا عليهم. 
كان بيجري وماسك ايديها في لحظه دخان العربيات نزل بسرعه واخدها وجريوا. 
نهال بالم: اااااه رجلي مش قادره. 
بص حازم لاقي رجليها بتنز"ف:  اهدي هشيلك قربنا نوصل. 
نهال بغضب:  سبني بقا في حالي انت طلعت لي منين. 
حازم تجاهل كلامها وشالها ومشي بيها وصل ع الطريق لاقي فندق غريب. 
حازم نزلها: عايزين اوضتين. 
النادل بخبث وغمز:  ليه بس هي اوضه واحدة. 
حازم رفع حاجبه وفهم انهم في فندق ضعـ. ـارة. 
مسك ايديها:  تمم هات المفاتيح. 
نهال بغضب:  انام معاك في اوضه واحدة انت اتجننت. 
حازم بهمس:  لو سمعت صوتك تاني مش هيحصل كويس. 
بلعت ريقها بخوف ومشيت معه. 
النادل لحازم:  ربنا يقدرك يا شبح. 
حازم مشي وخدها معه طلعوا اوضه شكلها مش حلو وكله مش مترتب:  ارتاحي انتي الصبح هنمشي يكونوا زهقوا وروحوا. 
نهال تجاهلت كلامه وراحت ناحيه السرير وقعدت عليه. 
حازم قلع جاكته وقعد ع الكنبه وبدء يدخن وهو بيفكر:  هنزل اجيب اكل. 
نهال: لارد. 
حازم اتغاظ ونزل وهي قعدت وبدءت تعيط ومش فاهمه هو دا مين وبعمل كده ليه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند قصي. 
كان وخدها في حضنه والطلقه جت في الحايطه:  انتي مجنوووونة ازاي تعملي كده. 
سيلا ماسكه فيها وبتترعش ومش بترد عرف انها اغمي عليها شالها وخرج والكل بص عليهم. 
قصي للكل:  المدام تعبت شويه الحفلة خلصت. 
سوزي بخبث: سلامتها الف سلامه. 
الباشا بمكر:  مش هنمضي علي الصفقه. 
قصي بص بغموض ونظره دبت الخوف في قلب الباشا لكن مش اظهرها:  بكرا. 
اخدها وطلع اوضتهم نزلها بحنان وبقا بيحسس علي شعرها قلع جاكته ومسك ايديها:  حقك هاخده اوعدك دادددة عفااااف. 
داخلت مراءة كبيرة:  نعم يابني. 
قصي بهدؤء:  خدي بالك منها انا نازل اعمل حاجه. 
عفاف بابتسامة: حاضر. 
بص عليها بهدؤء ونزل لاقي حراسته قدمه استغرب غياب حازم. 
الحارس:  هربوا يا بيه. 
قصي قاعد وحطط رجل ع رجل:  تجيبهم من تحت الارض طه ونعيمه لو مجوش خلال ساعة اعتبروا نفسكم امو"ات. 
الحراس: اؤمرك يا بيه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
قصي سرحان قطعه اتصال من سوزي تافف:  ها. 
سوزي بدلع:  انت فين وحشني اوي يا روحي. 
قصي ببرود:  يلي بيني وبينك خلص تمم. 
قفل في وشها وهي اتغاظت منه. 
عند الباشا. 
كان قاعد بيسكر بيجاله الحارس: الحق يا باشا الحق 
الباشا بسكر: في ايه يا زفت. 
الحارس:  المصنع الكبير اتحر"ق وكل البضاعه و"لعت. 
الباشا بصدمه وكسر الكوبية: بن *** عملها قصي عملهااااااا. 
قام راح بسرعه وتوعد لقصي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند جمال. 
جمال كان بيخلص مستندات جاله ظابط. 
جمال:  في اي جديد. 
الظابط باسف: عرفنا مين ورا يلي حصل يا جمال بيه. 
جمال قام بسرعه وبلهفه: مين السبب في يلي حصل لابني انطقققق. 
الظابط بهدؤء:  المدام سيلا... 
جمال بصدمه: بتقول ميننننن. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند حازم. 
حازم طالع لاقي صدمه: نهااااااللللل. 
لاقي نهال في حضن ر"اجل وع السرير عروقه بارزت قرب منهم وشد الملايا ووو..... 
عند طه وامه. 
طه بغضب:  لولا سمعتهم كان زمانه قت"لنا وبردو مش هسكت سيلا هاخدها يعني هاخدها. 
نعيمه بغضب: بقولك ايه كفايه لحد كده. 
طه بغضب:  انا هوريهم.. اتصل علي صحابه واتفق معاهم علي حاجه. 
نعيمه بخوف:  هتعمل ايه. 
طه بخبث ومكر: هتعرفي قريب اوي. 
عند قصي. 
قصي كان قاعد مبتسم وباصص ع سيلا وهي بتفوق قرب وبا''سها من شفا"فيها بسرعه فتحت عينها حست بيه وبنفسه انه قريب منها اوي: ق قصي. 
قصي بعد بهدؤء:  يلا عشان تاخدي دوش. 
سيلا بتذكر ماحدث:  ان.... 
قصي ببرود:  ملهوش لازمه الكلام يا سيلا انا هتصرف تمم. 
سيلا بتقوم هو شدها من وسطها واختلطت انفسهم وهي وشها احمر:  ق قصي. 
قصي بسرحان وتلقائيه:  قلبه. 
سيلا بابتسامة:  سبني لو سمحت انا طالبة وقت. 
قصي تجاهل جملتها وقرب رجع شعرها لورا ودنها وباس خدها:  انتي ملكي انا وبس ياسيلا. 
سيلا وشها احمر زادها جمال لسه هيقرب هي حست زقته عنها قصي غضب انها بترفضه سابها بغضب وخرج وهي زعلت قامت داخلت الحمام. 
قصي كان وقف في الجنينه ولاقي يلي بتحضنه: وحشتني. 
قصي نزل ايديها: بقولك ايههه اطلعي برا مش وقتك. 
سوزي اتعلقت برقبته بدلع: انا جيتلك يا حبيبي مالك زعلان ليه. 
قصي ببرود:  قولتلك يلي بينا انتهي. 
سوزي بدلع وخبث: زعلان ليه يا بيبي عشان يعني الباشا طلب ليلة مع مراتك طب ماعادي مانت عملتها كتير وكنت حامل في ابنك ومتنساش انه لاقنا انا وانت في حضن بعض ولا ايه. 
قصي لسه هيرد لاقي حاجه اتكسرت بص لاقي  اتصدم صدمه عمره انه سيلا قعده ع ركبتها ودموعها نازلة:  س سيلا. 
سيلا.....

google-playkhamsatmostaqltradent