رواية احببت طفلتي الفصل السادس 6 بقلم عبير اليماني

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت طفلتي الفصل السادس بقلم عبير اليماني

 رواية احببت طفلتي الفصل السادس 

وتين برعب: ررعد انت انت بتعمل اي بلااااش بالله عليك 
رعد بعيون تطلق الشرار: تؤتؤتؤ مالك م كنتي شجاااعه من شويه اي اللي حصل... وبعدين متخافيش هبقي حنين عليكي 
وتين: ررعد ابوس ايدك متعمليش حاجه 
رعدد بغضب جحيمي: قدرك الاسسسود اللي وقعك تحت ايدي م رررعد السيلاوي اللي حتته عيلله زيك ياااخد بسببهااا اوااامر انا افعصك بصباع رجلي الصغير ولا يرفلي جفن بس متخافيش هديكي بس قرصه ودن صغيره عشان تحرمي تقفي قصادي تااني وكلامي ميتسمعش مرره تاانيه
وتين بهلع وهي تراا يمسك الحزاام: لالالالالا رررعد ابوووس ايدك لاااااااااااااا انهت كلامها بصرااخ عندما لم يمهلها رعد الفرصه واخذ يضربها بالحزام
رعد بغضب اعمي لا يعي لما يفعله وهو يضربها بكل وحشيه: مششششش حتتت عييييلله زبااااااااااله زيييييييييييك هتييييجيييييي تعلمنيييييييي اااااعملللل اييييي ومعملشششش اااااييييييي انتييييييييي عنديييييي هنااااااا اقللللل من الخدااااااااامه انااااااا اشتريتتتتتتتك من ابوووووووكي اللييييي باااااااعكككك ع خااااااااطررررررر الفلووووووووس يبقييييييي متنسيييييييش نفسسك انتييييييي فااااهمههه
وتين بصرااااخ من كثرة الالم: ااااااااااه ياااااااااارب حرااااااااام عليييييييك ااااااااااااه صددددددقنييييييي هييييجييييي يوووووم وتنددددمممم فييييي ي رعدددددد ع كلللل اللي عملتوووو فيااااا ده وساعتهااا عمررري م هسااامحك
رعد وقد اغضبته تلك الكلمه اكثرر اخذ يركلها بقدميه ويضربها قلم ورا التاني ع وشهاااا: مششششششش رعددددددد السيلااااااااااوووييييي الليييييي يعملللللل حااااااااااجه ويييييييندم عليييهاااااااا وبعددددددين يووووووم م اندم مشششششش هندم ع وااااااااااحده زبااااااااله ورخيييييييصه زيييييييك ابوهااااااا بااااااعهااااااا بالفلووووووس 
اخذ يركلها ويضربها في كل مكان حتي ثيباها انشق*ت وعلامه الضرب ع جسد*هاا توقف عن ضربها وهو يلهث بشده عندما لااااحظ سكووتهاااا وعدم حركتهااا مما اثار بعض شعور الخوف فيه ولكنه نفي 
رعد بصوووت جهووووري: مششششششش وقتتتتتته. حركاااااااااتك الرخيييييصه دييييي قوووووومي يبت 
نزل امامها عندما لم يجد منها اي رد وادار وجههاا له بعصبيه ولكنه صدم من شكلهااا فكان وجههااااا مغطيييي بالدمااااء وازررررق بشدددده من كثررره الضرب وملامحها لم تعد ظااهره من كثره الكدماااات اللي بوجهها نظر الي باقي جسدهااااا لم يجد في جزء سلييييم فقد ضربببهااااا بعنف شديددد لا يقارن بجسدهاااا الضئيل او كما نقول جلدهاااا 
رعد بخووف حقيقي هذه المره وهو يتفحص النبض وكااان ضعيييف بششششده: وو وتين وتييين رددي ووتيييين قوووومي ردددي عليااااااا انا اسسسسسف اناااا م عاااارف انا عملت كده ازاااااي بس بس انتي اللي عصبتيني ومسمعتيش كلامي وتين متسبنيييش
اكمل بصرااخ ودمووع: وتييييييييييييييين 
هرع الي فونه لكي يتصل ب صديقه فهو الان في حاله لا يرثي لهاااا يشعرررر وكأن احددد يقببببض روووحهههههه ويعتصرررررر قلببببهه 
************
علي: ملك هاتيلي عقووود السنه اللي فااتت والصفقاااات من الارشيف
ملك بتذمر: حاااضر يفندم
....... 
ملك: اتفضل ي فندم
علي: كان في ورق مهم ف المطبعه هاتي 
ملك بغضب مكتوم من ذلك الغبي: حاااضر يفندم
..... 
ملك: اتفضل اهو
علي: عاااايز بقي ورق الحسباااات بتاااع البنووود
ملك بعصبيه لم تقدر ع كتمها: هو في اي حضرتتك هو انت عندك مشكله ف الذاكره ولا حاجه وكل م تشوف وشي تفتكر مينفعش تطلب مني الحاااجااات كلهااا مرههه وااحده ملك هاتي ده ملك روحي هنا وهناك انااا مش شاااريه صحتي ع فكره
علي بعصبيه مذيفه وهو يخبط ع مكتبه: جراااااا اييييييي ي متررررررجممممهههه ي محتررررررمهههه انتيييييي ف شركه من اكبر شررركاااات الاستيرااااد والتصدييييير وبعدين انتييييي جااااااايه هناااا للشغللل م تقعدي ع مكتبك 
ملك بتذمر وبعض الدموع حاولت اخفاءها:حاااضر ي فندم اي اواااامر تاااانيه
علي: لاااا اتفضلي ومااا ان التفتت لتذهب 
علي: ملك عاااايز فنجان القهوه بتاعي
ملك بغضب: اظن بقييييي ان ديييييي م شغلتتتتتي ي بشمهندش انا هناااااا مترجمممممهههه مممش السكرتيرررره الخاااااصه بحضررررتك عن اذنننك وااااه ابقي اطلب من عم عبده ع مش هجيب حاجه اممم واخرجت لسانها وخرجت 
علي بعد معاناا كبيره ليكتم ضحكته عليها فهذا ليس شغلها ولكنه يحب مشاغبتها كثيرا ضحك بصخب بعد خرووجهاااا: والله ووقعت يعلي ع اخر الزمن انا اقع الوقعه دي ههههههههه ي شماتت رعدد فيييك 
قطع حديثه مع نفسه رنة الفون: اي ياااااعم اخيراااا افتكرررت ان عندك صاااحب مااهو من لقيييي احبابه نسي صحاابه
رعد بصووت عااالي ودمووع منهمرره: علييييي الحقنيييي بسرررررععهه
علي وهو ينتفض من مكاانه: في اي ي ررررعد انتتتت كوييييس 
رعد: تعالالي بسررررعه ف الفيلاااه اللي ف الزماااالك وهاااتت معاااااك الاسعااااف 
علي بغضب وهو يتجهه خااارج الشركه ويقود سياارته بسررعه كبيييره: ررررررعدددددد متجننييييش فيييي اييي
رعد بصوت مخنوق ودموع: وتيين وتييييييين بتروووح مني وانا م عااارف اعمل حاجه م قااااادر اتحررررك وانا شاااايفهاااا كدهه
علي بعصبيه: ررررععد فوووق قوووووم الحقهاااا بسرعاااا ع اي مستشفييي وانا مسااافه الطريييق وهكووون عندك 
علي وهو يخبط الدريكسيون: غبيييي غببييييي هتضيعهاااااا من ايييدك بس والله هتندم يرررعد 
***********
رعد شاال وتين وركب العربيه بتاعته وراااح بيهااا ع اقرب مستشفي بعد م كانت العربيه هتتقلب بيهم بسبب سرعتها
رعد بغضب: دكتووووووووره بسررررررررعه 
الدكاتره كلهم اتجمعه: في اي ي استاااذ صوووتك عااالي ليه انت ف مستشفي م زرريبه
رعد وهو يمسكه من تلابيبه: اناااا رررعد السيلاااااااوي يروووحممممك وثوانييي لو ملقتش دكتوووره قدااامي دلوووقتي هطربقهااااا فووق دماغكووو
اومأ الدكتور بخووف وامر ب احضاار الطبيبه 
الدكتوره: خدوووهااااا ع العملياات بسررعه 
رعد: لو حصلها حاجه حياتكو التمن 
اومأو له وهرعو لكي ينقذوها 
رعد قعد ع الارض بدمووع: يااارب والله م هأذيها تااني بس رجعهااااالي تاني يارب
علي جيه عليه جري بعصبيه: عملت فيهاااا اي يرررعد
رعد بدمووع وضعف: ضربتتهااااا
علي بعصبيه: لييييه ياخيييي عملتلكككك اييي مش هي دي اللي كنت ف يوم من ايام زماان بتبحبهااا برضو ازاااي تأذيها ازاااي
رعد: خلاااااص ي علي انا م متحمل اي حاجه دلوووقتي 
صمت علي بالفعل ليكتم غضبه من ذلك المتهور وفنفس الوقت اول مره يشوف رعد بالضعف ده
•••••••••••••••••
بعد 3 سعات الدكتوره واخيرا خرجت
رعدد جري عليها بلهفه: وتين هي كويسه صح 
الدكتوره بحزن وبعض العصبيه: المريضه نزفت دم كتير والنبض وقف مننا مرتين جوه ده غير جسمها اللي في كسور وكله كدماات ووشها اللي ملامحهااا م بااينه فيه من كتر الضرب اللي عمل فيها كده م انسان ده مرريض نفسيييي 
رعد بعصبيه وخوف يتأكله: هي كووووويسه دلووووقتي ولا لا 
الدكتوره بحزن: للاسف........ 
رعد وعلي بصدمه😳😳😳


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
رواية احببت طفلتي الفصل السادس 6  بقلم عبير اليماني
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent