رواية حب الطفولة الفصل السادس 6 بقلم زهراء السعيد

الصفحة الرئيسية

   رواية حب الطفولة الفصل السادس بقلم زهراء السعيد

رواية حب الطفولة الفصل السادس  

سيف. انا اتجوزت 
الحديدي. انت  بتقول ايه 
سيف ببرود. زى ماسمعت كده انا اتجوزت 
الحديدي بغضب. من غير متقولي 
سيف ببرود. مش مهم اعمل حسابك الاسبوع انا جايه انا ومراتي
الحديدي. الو الوووو سيف سيف قفل..
في المقابر........﷼
فهد في نفسه. واحشتيني يا مريم  
                          الفلاش بااااااااك.......... 🖤🌻
مريم بحزن.فهد
فهد بابتسامة. ياعيون فهد 
مريم. انت بتحبني بجد ولا لسه بتحب دينا
فهد بابتسامة. لو لسه بحبها كنت متجوزتكيش ابدا
مريم بحزن. بس انت اتجوزتي عشان تغيظ دينا بس
فهد. ابدا والله ياقلبي انا اخترتك انتي تكوني ام اولادي 
مريم بحزن. بس ده كله لدينا وبس كانت مريم تشير على قلب فهد
فهد بجديه. لو فعلا لدينا مكنتش اتجوزتك ابدا ياروح قلبي...
مريم بفرح. بجد يا فهد
فهد بابتسامة. بجد يا قلب فهد
بااااااااك
اما عن انس فكان في عالم اخر........؟
انس. ماماااااا انتي قولتيلي انك مش هتبعتى عني ابدا
مريم بابتسامة. انا اسفه يا حبيبي بس كان لازم امشي بس في ماما دينا 
انس. بس هي السبب
مريم. ابدا يا انس حب دينا 
انس.بس يا ماما
مريم.مفيش بس خالص
انس بابتسامة. حاضر يا ماما
اما عن دينا فكان تبكي من اجل مريم........؟
مريم بتعب قوي. دي. ناااا. دينا ارجو.. كي ارجوكي ابني امانه في رقبتك انا اسفه يا د.. ينا على كل حاجه حصلت زمان 
دينا بقلق وخوف. مريم مالك يا مريم 
مريم  بتاخد انفسها الاخيره. انا بمو****ت يا دينا ابني انس خلي بالك منه ده نور عيني وانا عارفه انك بتحبيه زيى بضبط اسفه يا د... ينا 
دينا  ببكاء.  انا بوعدك يا مريم انى هكون ام  لانس وزوجه لفهد عشانك 
فهد بحزن. يلا عشان اتاخرنا 
سيف بغضب. بصي بقا يا بت انا قولت لبويا انى اتجوزت عشان اخلص من الذن الكتير 
.... ان. ا  معملتش حاجه لكل ده 
سيف. انا دفع لابوك كتير قوي عشان كده هاكتب عليكي دلوقتي وهتيجي معايا بيت ابويا وهتمثلي ان انتي مراتي وان احنا بنحب بعض يا اما ترجعيلي الفلوس اللي ابوكي اخدها منى  باي طريقه مش مهم تكون طريقه ايه المهم  ان الفلوس تكون عندي في اختاري
نهله ببكاء. انا ما حلتيش حاجه خالص وما عنديش حاجه خالص ابويا باعني ليك عشان القرف اللي بيشربه انا هاعمل اللي انت قلت عليه وهاقبل اتجوزك بس ارحمني وماتضربنيش انا تعبت من كتر العذاب اللي انا فيه
سيف حس بحزن عشانها بس ما كانش عارف ليه. قدام منك ساعه ونصف تكوني جايزت نفسك عشان  هاكتب عليكي وعند الماذون
نهله بخوف. حاضر
وصل فهد البيت علي سلم البيت..... 
فهد. انتي هتروحي فين 
دينا باستغراب . هطلع شقتي ليه  
فهد بتوتر. احم اصل اصل
دينا باستغراب. اصل ايه
فهد بتوتر. انا.انا
دينا وانس بصو لبعض. انت اييييه
فهد. انا جعانه🙄
دينا وانس. 😒😒 
دينا بغضب. كل ده عشان جعان طب متقول يالهوي علي غرورك يا اخي 
انس بغضب. اصل اصل في ايه مش عارف تقول انا جعان
دينا بغضب. يلا يا انس ده انسان رخم
انس. يلا يا دينا
فهد مصدوم. 😳
في شقه دينا....؟
دينا مرح. قولي بقا يا سيدي انت بتحب تاكل ايه
انس بتفكير. امممم مكرونه بشاميل.وااا محشي قووووووى
دينا بضحك رقيقه. ههههههه 
انس باستغراب. انتى بتضحكى ليه 
دينا. عشان دول اكل المفضل
انس بفرح. بجد
دينا بابتسامه. بجد والله
بعد ساعه ونصف من تحضير الاكل وكان الدنيا ترص الاكل على السفره
دينا بابتسامه. يلا يا انس عشان ناكل انا وانت
انس بفرح. واوووو ده كتير قوي والريحه  خطيره جدا
دينا بابتسامه. بالهنا والشفا يا حبيبي
اما عن فهد فكان يجلس في شقته ولكن شم رائحه طعام ذكيه جدا
فهد بيبلع ريقه. الله الريحه دي جاي منين
فهد فتح الباب وفضل ماشي وراه رايحه الغدايت باب شقه دينا وفتح الباب ودخل وكانت هنا الصدمه
فهد بيبلع ريقه بصعوبه من هذا المنظر كان على السفره اشهى الماكولات بط وحمام ومحشي من كل انواعه مكرونه بشاميل وجلاش
فهد توتر. هو انا ممكن اقعد اكل معاكم ولا مش مرغوب فيا
دينا بابتسامه. لا ازاي تفضل تفضل
فهد بفرح. بجد والله طب شكرا
وجلس فهد يتناول الطعام مع دينا وانسر

يتبع الفصل التالي اضغط هنا
رواية حب الطفولة الفصل السادس 6 بقلم زهراء السعيد
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent