رواية احببته في غيبوبة الفصل الخامس 5 - بقلم ندى الشرقاوي

الصفحة الرئيسية

رواية احببته في غيبوبة البارت الخامس 5 بقلم ندى الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبة كاملة

رواية احببته في غيبوبة الفصل الخامس 5

دخلت نورهان الاوضة وفتشتها ولقت علبه صغيرة صورتها وبعتها لوحده صحبتها وقلتلها تعرف اي هيا 
صحبه نورهان /ايوه عرفت هيا اي 
نورهان /اي هيا 
صحبه نورهان /..
بقلم ندا الشرقاوى 
صلوا على الحبيب المصطفى
نورهان /هااا دوا اي
صاحبه نورهان /الدوا دا بيوقف العقل وبيقلل تحرك جسم الإنسان
نورهان بصدمه /ايييييييه
صاحبه نورهان باستغراب /ايوه بس بتسالي ليه
نورهان /خلاص خلاص باي
دخلت نورهان عند أمير ودموعها تنزل بغزاره
وحضنته جامد
أمير /اي في اي مالك
نورهان /عاوزه تموتك ياامير
أمير /اي اللي انتي بتقوليه دا
نورهان /ايوة انا صورت الدوا وبعته لوحده صحبتي وقالتلي ان الدوا دا بيوقف العقل عن التفكير وكمان تحريك الجسم أمير احنا لازم نمشي من هنا ونرجع لما انت تخف ياله نمشي من هنا 
أمير /هنمشي اذاي انتي مش شايفه حالتي وكمان هنروح فين 
نورهان /اي حته انت اكيد عندك شقه اوي مكان نروحه 
أمير بتفكير /ايوة عندي شاليه في الغردقه بس هنطلع من هنا ازاي انا مش قادر اتحرك انا لازم اروح لدكتور بسرعه 
نورهان /سبني انا هرتب لكل حاجة بس لازم باباك يعرف اننا هنمشي وكمان يعرف انك فوقت 
أمير /معرش طب بصي دلوقتي انتي قلتي مرات ابويا طلعت بر البيت نادي بابا حالا 
نورهان /دقيقه 
طلعت نورهان من الاوضه الي اوضه والد أمير (أشرف) 
دق دق دق 
اشرف /تعالي يابنتي 
نورهان بتردد  /عمي ممكن تيجي اوضه أمير 
اشرف بخضه /أمير ماله أمير 
نورهان /تعال بس 
دخل اوضه أمير وكان أمير قاعد على السرير وبيضحك 
بقلم ندا الشرقاوى 
اشرف بعدم تصديق /بحلم اكيد خيال مش معقول 
أمير /اي ياحج اشرف 
اشرف /انت صحيت بجد 
أمير بابتسامه /اه الحمد لله 
اشرف بدموع /كنت فاكر اني هموت قبل ما تفوق 
راح حضنه وقعدوا يعيطوا الاتنين ونورهان وقفه بعيد 
أمير بيمسح دموعه /الحمد لله يابابا تعال بقا علشان نحكيلك كل حاجه 
بدأوا يحكوا كل حاجه بالتفصيل وأشرف مصدوم من اللي حصل ابنه في غيبوبه بسبب مراته ومراته عايشه معاه ٤ سنين وهيا خاينه 
أمير /كدا  قلنا كل حاجه بابا 
اشرف /لا رد 
أمير /بابا مالك رد 
اشرف بدموع /سامحني يابني انا السبب جبتلك واحده تعذبك في حياتك سامحني 
أمير /مسامحك والله بس انا ونورهان لازم نطلع من هنا قبل ما هيا ترجع 
اشرف /انا هطلب عربيه إسعاف عقبال ما تجهزوا 
بداو يحضروا كل حاجه ووصلوا الي الغردقه 
في الفيلا 
مرات اشوف (سوزان) /امال فين البتاعه اللي هنا 
اشرف بجمود وهو عاوز يقتلها /سافرت 
سوزان بصدمه /سافرت فين وازاي 
اشرف ببرود /سافرت هيا وأمير 
سوزان /ازاي يعني 
اشرف /سافروا لندن أمير يتعالج وممكن يرجع من هناك بيمشي على رجليه 
سوزان بصوت عالي /ازاي ابني يسافر منغير معرف 
اشرف بصوت عالي /الزمي حدودك دا ابني انا وانا اللي اتصرف 
سوزان بكذب  /من أمته ابني وابنك دا انا كنت بعملة احسن من
اي ام 
اشرف /اهو اللي عندي انا طالع 
بقلم ندا الشرقاوى 

سوزان /الحق أمير سافر كده مش هعرف اديله الحقنه لازم نتصرف أمير لازم يموت 
المجهول بعصبيه /ازاي سافر اقفلي هتسرف 

في الغردقه 
أمير /انا تعبان اوي رجلي مش حاسس بيها 
نورهان /لازم نكلم دكتور وتابع 
أمير تعب /كلمت واحد 
دق دق دق 
نورهان بقلق /مين جاي ويعرف اننا هنا 
أمير/ معرفش  شوفي مين 
ففتحت البات 
نورهان /ايوه مين 
الشخص /انا...

رواية احببته في غيبوبة الفصل الخامس 5 - بقلم ندى الشرقاوي
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent