رواية ملاكي الخائف الفصل الخامس 5 - بقلم دعاء احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية ملاكي الخائف البارت الخامس 5 بقلم دعاء احمد

رواية ملاكي الخائف كاملة

رواية ملاكي الخائف الفصل الخامس 5

أسد بص لنسمه عرف انها صاحيه ابتسم بخبث و هو بيقرب منها و مثل كأنه هيبو"سها
نسمه فتحت عنيها بسرعه و برقت و فجأه صر"خت :ااااااعااااا.... انت!!!! انت كنت هتعمل اي؟؟
أسد بخبث:حابه تعرفي كنت هعمل اي؟
قالها وهو مبتسم ابتسامه صفره و بيقرب منها
نسمه بسرعه:لا لا مش حابه.....
أسد وهو يجذبها من ذراعها بعنف
و بهمس مخيف ونظره مرعبه:متحاوليش تلعبي مع أسد الهلالي عشان مش انتي يا بنت امبارح اللي توقعي واحد مدوخ وراه جيوش
نسمه من خوفها عيطت وهو لسه بيضغط على ايديها
أسد ابتسم باستمتاع في نفس الوقت الممرضه دخلت هي و تالين
تالين بسرعه وغضب:بابي انت زعلت مامي.... انت خليتها تعيط ابعد عنها... انت بابي وحث
أسد ساب نسمه و هو بيشل تالين
أسد بحب وتمثيل الزعل :انا وحش يا تاليا؟؟
تالين بغضب عفوي:اه عثان زعلت مامي...
اسد: بس انا ماليش ذنب.... مامي هي اللي بتعيط بسرعه مش بسبب هي عيوطه
نسمه بصتله بغضب و هي بتقف على صوابع رجليها وبترفع نفسها لحد ما وصلت لدقنه و بتبصله بتحدي: انا مش عيوطه انت....
أسد بصلها بغضب وحاول ما يبينش عشان تالين
تالين حطت ايديها على بوقها وضحكت بطريقه جميله على شكل نسمه
نسمه بصتله بغيظ 
أسد ببرود:ياله 

نسمه بهدوء:هو انا ممكن اشوف بابا بليزز
أسد بخبث :طبعا.... تالين هتخليك مع دكتوره سلمي لحد ما انا ومامي نعمل مشوار سوا و هنرجع ناخذك ونروح البيت 
تالين بخوف:هترجع بثرعه
أسد وهو بيبوس راسها: هرجعلك يا حببتي اوعدك هرجع و مش هسيبك ابدا
نسمه استغربت طريقته لكن مهتمتش
بعد مده في بيت نسمه
أسد  :لو نطقتي بكلمه اقري الفاتحه على روح ابوكي...... فاهمه
نسمه كانت هتعيط لكن هزت راسها بالموافقه
أسد خبط على  الباب و شويكار فتحت لقيت نسمه واقفه و بتبلع ريقها بخوف 
شويكار بخبث :شرفتي يا محروسه.... 
ادخلي يا اختي ادخلي 
أسد مسك ايديها ودخل 
منصور اول ما شافها اتعصب و بيرفع ايديه عشان يضر"بها بالق"لم لكن ايد أسد كانت سبقاه.... نسمه استخبت وراه وهي بتعيط بخوف
أسد بصلها و ساب ايد ابوها :مسمحلكش.. 
منصور : انت ليك عين تيجي هنا يا بجحتك... ليك عين تيجي بعد اللي عملته 
نسمه مكنتش فاهمه هو بيتكلم عن أي لكن بتعيط وهي خايفه وواقفه وراء اسد
أسد بسخريه وهو بيقف أدام باسم و بغموض :مش كل الناس ز"باله... انا عندي بنت و بخاف عليها ههههه مش زي ناس مرعتش انهم عندهم اخوات بنات.... 
باسم بلع ريقه بصعوبه  و أسد ابتسم بخبث 
اسد: هات المأذون عشان نخلص 
باسم بخوف لكن بيحاول ميبينش: بس انا مش موافق و في واحد طلب ايديها وانا وفقت..... و الوصلات اللي عليا هدفعها 
أسد بغرور  :ااااممم تفتكر اني مستني رايك... واني لو عايز البسك مصيبه مش هعرف..... العب غيرها يا شاطر
منصور :كلم المأذون يا باسم
باسم بص لاسد و خرج 
بعد شويه
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير)............. 
المأذون مشي و نسمه واقفه جانب والدها 
نسمه :بابا انت زعلان مني... انا اسفه والله انا مش عارفه انا عملت اي بس اسفه
منصور : لا يا حبيبتي انا اللي اسف... اسف لاني مقدرتش احميكي من شر اخوكي.. اسف لاني خفت عليه اكتر منك 
نسمه حضنته و هي بتعيط 
اسد ببرود: انجزي.... 
نسمه ودعت ابوها ومشيت مع اسد
راحوا المستشفى اخدوا تالين و مشيوا على بيت أسد 
تالين:بابي ممكن نتعشى كلنا سوا 
اسد مردش ودخل اوضته وساب نسمه و تالين سوا 
نسمه بغيظ:متزعليش من ابو طويله دا... قوليلي بقى عايزه تاكلي اي.... 
تالين: ااامم اختاري انتي على ذوقك 
نسمه :طب ياله بينا ندخل تغيري و نحضر الاكل سوا... هتساعديني صح
تالين بحماس:ايوه
بعد مده
أسد كان نام لانه كان مطبق 
نسمه كانت واقفه في المطبخ ولابسه سلوبت جينز و بدي كت و رافعه شعرها كحكحه..... و تالين في اوضتها
نسمه واقفه مندمجه مع اغنيه مشغلها و بتتحرك بخفه 
أسد طلع من اوضته وهو لابس فانله حمالات رياضيه و بنطلون قطن اسود 
لكن واقف و فتح بوقه حط ايديه في جيبه بخبث وبقي يقرب من نسمه اللي مش مركزه أسد بسرعه شدها من خصرها 
نسمه بصتله بصدمه و بتبلع ريقها بصعوبه 
أسد بخبث وبرود : ااامم... و لما اتهور متزعليش
نسمه..
google-playkhamsatmostaqltradent