رواية أحببت مجنونة الفصل الثامن والخمسون 58 - بقلم الاء

الصفحة الرئيسية

  رواية أحببت مجنونة الفصل الثامن والخمسون 58 بقلم الاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الثامن والخمسون 58

نور... اصماله عليك
امل...نور واخدتها في حضنها  ياروحي وربنا قلبي كان حاسس  مين اللي عمل كده
سيف... معلش يا امي دخليها بس  وخليها تاخد. دوش وضحك وبص لي نور وانتي يلا اعملي احمام
نور مكانتش مركزه... اهااا   ودخلت  
سيف ضحك.. 
امل...  في ايه انت مردتش تقول ليه 
سيف... دا حوار كبير بس بجد يا امي مش قادر اتكلم.  اخد دوش وهقاعد اقولك اللي انتي عايزه وباس راسها
امل  بصتله...  كنت بطمن وهي معاك دلوقتي انتم الاتنين بتوجعو قلبي عليكم  وحضنتو
سيف ابتسم بفرحه وحضنها...  ربنا ميحرمنيش منك يارب متخافيش  باس ايديها  طلب بس اعملي اكل لي نور لان ما اخدتش علاج 
امل..  هعملكم انتم الاتنين عقبال متخلصو  بس هدخل اساعدها  
سيف...  تمام 
ــــــــــــــــــــــــ
شهد... احيه  نور شكلها متبهدل وفين احمد
ادم... جي  بس سيف قالو علي شويه حاجات يعملها
اميرة حضنته... شكرا
ادم بصله... انتي عبيطه  دوله اخواتي  وبعدين انا مستحملك عشان سيف بس
اميرة طلعت من حضنه... بجد
ادم ضحك...انتي هبله بهزر  بس بجد هموت ونام
اميرة...مش هتاكل
ادم..  لا مش قادر تصبحو علي خير وباس راسها وطلع
اميرة بصلته...وانت من اهلو  ورحت علي مطبخ  وعملت سندوتشات بسرعه وطلعت
اميرة...ادم انت فين
ادم...ايه في حاجه  ادم كان طلع من الحمام مش لبس تيشرت
اميرة لفت ضهرها...احم اسفه وحطت الاكل علي التربيزا الاكل اهو  كول ونام  وجي تطلع 
ادم شدها وحضنها من ضهرها...  بحبك 
اميرة بتوتر  ...ادم عيب كده وبتبعد ايدو عنها
ادم  ضما اكتر... بقولك بحبك
اميرة...كتر خيرك اوع بقا
ادم ضحك... كتر خيري ايه هو انا بديكي فلوس 
اميرة...يا ادم بطل بقا واوع كده عيب انت كمان مش لبس
ادم... هو انا عريان متتلمي وبعدين انا اقسم بالله جوزك اطلعلك القسيمه
اميرة..  طيب ماشي سيبني بقا
ادم... مش هاكل كولي معايا
اميرة...طيب ابعد 
ادم ضحك علي كسوف وباس راسها... هبله  وبعد عنها ايه هتفضلي مدياني ضهرك كده
اميرة... البس طيب
ادم ضحك... بصي طيب
اميرة...يوووه بقا  البس  ادم ضحك وشدها  خالها تلف. 
اميرة قفلت عنيها... انت قليل الادب
ادم فضل يضحك...يلا يا هبله  انا لبست من بدري
اميرة بتفتح عنيها براحه لقتو لبس... احم علي فكره انت قليل الادب
ادم... قولتلك ربيني  ونزل لي مستوه طولها يلا  
اميرة بتبعد...  ايه 
ادم...ربيني
اميرة ضمت حواجبه وضحكت... انت متاكد انك تعبان
ادم ضحك... بس بشوفك بنسا اي تعب 
اميرة ضحكت وحضنته... بموت فيك 
ادم....لولولولولي اخيرا
اميرة ضحكت وضمته اكتر.... النهارده اتبهدلت معايا الصبح وبعدها اخويا ونور
ادم... ياريت كل يوم يحصل عشان تكوني راضي كده عني وبعدين بطلي هبل  انتم اهلي وبعدين سيف اساس هو اللي شايل الدنيا كلها 
اميرة... ازاي وبعدت
ادم...كنا صغيرين وهو كان بيشتغل ما هو في شغلو واخد لقب الاسد اساس 
اميرة  بنبهار... بجد 
ادم... امم قبل مايتخرج   كان اساس بيشتغل مع جدو   ماشاء الله ذكي جدا  واساس جدو مكانش عايز يكون رائد   بس سيف صمم  بس برضو مكانش سيب جدو لان روحو في جدو  وانا كان بابا رفض اني اكون ظابط  خوف عليا سيف اللي شجعني  سيف عمري ما حسيت ابن خالي بحسو اخويا الكبير   يعني مهما اعمل عمري ما هقدر ارد جزء من اللي  كان بيعملو معايا
اميرة...  بس سيف عمرو ما قالي 
ادم... مش بيحب يحكي   انتي عارفه
اميرة...امم طيب يلا كول انت بتنام

 
سلمي بعياط... هو نور  وسيف كده حد عايز يقتلهم
مازن... اهدي يا نكدو وحضنها
احمد  دخل هو وماجدي وعز.... السلام عليكم
كلهم ردو السلام
شهد جريت حضنته... كنت فين كل دا 
احمد ضحك وحضنها...تنستري يانور يابنت امل انتي وبسمه يارب
شهد ضحكت وهمست ونبرة صوتها اتحولت  لي عياط.. بحبك
احمدقلبه كان هيطلع من مكانه... ياروحي اهدي
ماجدي... الحب وما قتل وضحك ودخل  وسلم عليهم هو وعزوبص لي مازن
ماجدي...انت ياعم نادي الباش عايزين نمشي
شمس...تباتو معانا اكيد
عز...نعم لا دي مراتي تطلقني
كلهم...ايه
عز انتبه لي كلامو...ايه لا لا  قصدي مراتي تطلب الطلق معلش
ماجدي ضحك... يلا يابني اطلع نادي الواد هيطلق
تهاني بضحك... طيب هو عشان مراتو انت عشان ايه
ماجدي بضحك...  خطبتي هتفسخ خطوبيتنا 
كلهم ضحكو
عز... وربنا همد ايدياتعدل
ماجدي... ياعم اتهد بقا  دا احنا مضروبين
ياسين  دخل ووشه في كدمات... السلام عليكم
نورين بصدمه... ينهار اسود ايه دا وجريت مين اللي عمل كده وبتحط ايديها مكان الجرح
ياسين بوجع..  من بعيد اسالي من بعيد
نورين بعياط.... ان شالله ينضرب في بطنه اللي عمل في وشك كده
ماجدي... لا لا مش كل وشه في  بوكس مكانش قصدي  الباقي هما
نورين بصتله...  ليه كده حرام عليك دا انا كنت بحبك
ياسين... نعم ياختي ماجدي ضحك.
نورين...  لا لا مقصدي انا قاصدي كنت بعتبرو اخويا 
ياسين بصله... ياختي لووحتي تتوقعي مش قادر ازعق وبعد عنها وراح قاعد
كلهم ضحكو علي منظرو
ماجدي... انت يابني حد لزقك ماتطلع
مازن بصلو بنرفزه..اعملك ايه امي غمزتلي قالت متتحركش
فريده...هتباتو معانا
عز بضحكك.. ايه ياحجه جو الامهات دا احنا فعلا لو مش كل واحد روح بيتو هنتنفخ ضرب واحنا اضربنا بما في الكفايه
تهاني... عشان خاطري
عز... مره تاني كده كده لمار قرفاني عايز تيجي هجبهالكم 
تهاني... وعد
عز... وعد يلا يامازن 
مازن طلع وقال لي سيف انهم عايزينو نزل واخدهم علي المكتب وبعد وقت طلعو وروحو  وسيف طلع كانت امل عملت الاكل اخد منها وراح هو لي نور
ـــــــــــــــــــــــــــ
سيف.. نور لقها بتنام لا قومي كولي الاول
نور بتعب...لا بجد مش قادره بكره
سيف...اممم طيب وراح شال الغطه لقها لبس شورت وتيشرت قط ومسك عليها ورجليها كله يعتبر بينا بس بين انها متعور وركبتها متبهدل سيف كان واقف متنح
نور بكسوف وتعب... يا عم انت  ايه قلت الادب دي اوع وبتشد الغطه من ايدو
سيف فاقه..  هااا
نوروشها احمر...اوع واخدت الغطه اطلع برا عايزه انام
سيف ضحك...لا تاكلي الاول يلا قومي
نور..  لو قومت هسمعك انقح الشتيم ابعد عني 
سيف حط الاكل جنب السرير وراح جي ينام جنبها
نور.. ايه ياعم هي وكاله من غير بواب علي اوضك يلا
سيف اكنه مش سامعها وراح جاب مخدا وحطها من ناحيتها  وبصلها وجي يقرب
نور بعياط... ابعد بجد تعبانه مش قدره اقوملك 
سيف شالها من دراعتهازاي النونه لما يتشال عشان تمسكي ورفعها وقاعدها عدل وسند ضهرها علي المخده وباس راسها...  اهدي  انتي اقاعدي كده وانا هاكلك  وبعدها نامي براحتك ومسح دموعه
نور بصتله وساكته. وسف بداء ياكلها فضلت تاكل وباين انها كانت جعانه.لدرجة اكلت اكلو   بس هووكان فرحان
سيف... بالف هنا يلا اشربي ميه ونامي
نور... حاضر مجرد ما شربت حطت راسها علي صدرو وهووقاعد جنبها ونامت
سيف ضحك... ايه دا
نور... خليك بس لحد ما انام 
سيف... نامي ياروحي
  سيف كان قاعد ورجله  في الارض وسند جسمو علي ضهر السرير 
نور نامت في ساعتها من كتر التعب  اوبتطمن بوجوده اكتر ايهما اقرب..
سيف..نور.
نور...
سيف افتكر انها تخبطت في راسها راح فك شعرها وبيبص في ليكون في جرح لقها ورمه بس 
سيف...وربنا ما هسبها اسف يا نور وباس راسها وجي يقوم لقها بتترعش وصوت صويت مكتوم بيبص 
سيف...نور 
نور  بتصوت وهي نايم. وبعياط
سيف... نور انتي يابنتي فوقي يا نور   فضل يهززفيها لحد. مافاقة
نور بصت حواليها وفضلت تعيط
سيف...اهدي  متخافيش دا كبوس مش اكتر
نور.. موتتك قدامي    ياسيف موتتك
سيف...يابنتي ما انا اهو دا كبوس اهدي وحضنه فضلت تعيط ومش قادره تستوعب انه مجرد حلم ومسك في 
سيف..اهدي عشان خاطري
نور... مقدراتش اعملك حاجه معرفتش انا اسفه
سيف ضحك...انتي هبله دا حلم يامه هووانتي حلمتي ب ايه اساس
نوربعياط وشقهه  وببتكلم بطفوله..هي جت في نفس المكان وراحت شدتك مني وراحت موتتك وانا جي اشدك قبل ما تيجي ناحيتك راحت ضرباني  ببتاعه كده شبه وشها 
سيف ضحك...  طيب انتي كنتي متغطي ازاي داحصل
نور بعدم فاهم... مش عارفه
سيف ضحك وحضنها وفاهم انها مش مركزه...ياروحي دا مجرد حلم كبوس عقلك البطل اشتغل لانك خايفه بس لكن مافيش حاجه هتحصل 
نور...مش عارفه 
سيف...اهدي طيب  
نور.. هي ممكن تعمل حاجه تاني
سيف...تؤتؤ متقدرش زمانها هي اللي خايفه يا روحي المفروض تبقي مطمنه
نور طلعت من حضنه وحطت ايدها علي وشه بحنيه وباسته من خدو...اوعدني  انك متبعدش وتخالي بالك علي نفسك
سيف بصلها وسرح في عيونها..
نور...سيف اوعدني
سيف..  هااا
نور...اوعدني
سيف بيقرب منها وبصص علي شف: ايف: ها
نور بصتله وقرصتو من خدو...بطل قلة ادب كنا هنموت النهارده مش بتتعظ  
سيف ضحك...اهااا الله يحرقكك اوعي وبيشد ايدها 
نور... احسن وبعدت قليل الادب 
سيف بكف ايدو علي وشها...طب اتخمدي بقا عبو شكلك 
نور...خمدا تخمدك انت 
سيف...هرزعك قلم علي وشك 
نور..وربنا ما تقدر   هقوم لفحك قفا عنابي فاكر اللي علم علي قفاك
سيف بصلها ومسك الغطه وحطو علي شها  ... نامي نامي دا انتي النوم ليكي ليا راحه
نور  بتحاول تشيل الغطه.. اوع بضايق يا متخلف
سيف... انا متخلف طب وريني  هتطلعي ازاي 
نور سكتت وراحت ب ايديه نزلت شويه  بدور علي رجله لقت منزلها في الارض
سيف ضحك...بتهببي ايه
نور  من تحت الغطه..انت مكتفني اووع بقا 
سيف.اتاسفي
نور... هق هق عند امك
سيف بصدمه...عند ايه وشال الغطه  ومسكه من دراعها عند مين 
نور... ايه مين
سيف...انتي قولتي عند مين
نور...فين
سيف مسكها من تيشرت..لما انتي جبانه بطولي لسانك ليه
نور بتشد التيشرت لي تحت...عيب كده بطني تبان يرضيك
سيف...اها دا عز طلب
نور.. تصدق انت التربيه  معدتش عليك
سيف...انتي بقا سمعتيها مكنتش فاهمه ايه دي
نور...طب سيب طب
سيف.. اتاسفي
نور بضحك..انا تعبانه علي فكره
سيف...دا انتي فيكي صحه عني
نور  خمست في وشه... الله اكبر 
سيف ضحك وسابها ومسك خدوده..  اعمل فيكي ايه بس
نور... عايزه اكل بس سندوتش اللي انت بتعملو وقهوة 
سيف.. علي فكره انتي نمتي ساعه وقايمه فايق انا منمتش
نور ...ايووه اومال ايه كولي كولي  انت مبقتش تحبني
سيف بصله.. اها نكد هيبداء طيب انا هروح انام وانتي اعملي اللي انتي عايزها وقام وطلع
نور بعد ما طلع تفت عليه واطي 
سيف فتح الباب... يلا يا معفنه يا ام ش"خه
ـــــــــــــــــــــــــــــ
سندس...يا اشرف انت عمال تتصل بجد هموت ونام 
اشرف... طيب ماشي تصبحي علي خير
سندس...وانت من اهلو باي
اشرف... باي بعد.وقت.رن تاني
سندس...اشرف بجد اقطع علاقتك.بيا عايزه انام 
اشرف... لا لا خلاص طيب ينفع اعدي عليك الصبح ونروح الشغل مع بعض
سندس...ما خلاص طلع  سبني انام ساعه حتي
اشرف...ماشي  باي 
سندس...باي 
اشرف رن تاني
سندس... تصدق وتؤمن بالله
اشرف ضحك...لا اله الا الله
سندس.. انا كرهت نفسي عايزه انام اتقي الله
اشرف بضحك..طيب ما انتي مقولتليش اعدي ولا لا
سندس..  لو مرنتش تاني عدي لوورنيت   تاني متعديش 
اشرف بفرحه....لا لاخلاص باي  9بالظبط هكون عندك باي
سندس.. باذن الله باي   وقفلت  عبو شكلك  ونامت
ـــــــــــــــــــــــــــــ
نورين راحت لي ياسين وبتنضف مكان الجرح...ياروحي معلش ربنا ينتقم منهم
ياسين...براحه يا نورين وشي مش مستحمل 
نورين...حاضر هووحصل ايه بالظبط
ياسين... مش قادر احكي بجد.بكره هقولك
نورين...طيب هو مين اللي عمل كده
ياسين...معرفش سيف اللي يعرف
نورين... الحمد الله   انكم رجعتو كنت خايفه
ياسين بصلها...عليا ولا عليهم
نورين بحب...كلكم والله  لما جم وانت لسه روحي كانت بتطلع 
ياسين غمز...طب ايه
نورين... ايه
ياسين.. اي حاجه تهون البهدله دي
نورين وشها احمر.. عيب 
ياسين... اسكتي مش انا طلعت جوزك
نورين...ياشيخ بجد
ياسين. اها وربنا والمفروض عادي لوويعني اي حاجه تهون عليا
نورين ضحكت وباسته من خدو... بحبك
ياسين.. وانا بموت فيكي  يا روحي بقولك
نورين...نعم
ياسين...خالي عندك دم ونامي في حضني النهارده
نورين...اممم اسكت مش انا طلعت معنديش دم 
ياسين ضحك...ياشيخه ازاي دا انا حتي شوفتو
نورين يستغرب...شوفت  ايه
ياسين ضحك وحضنها...الدم ياختي وربنا هتنامي يلا وشدها ونام
نورين بضحك..ياسين عيب كده اختشي
ياسين...اختشي انتي علي دمك انا متبهدل  نامي
ــــــــــــــــــــــــــــــ
نور كانت طلع من اوضتها وسيف طلع من تحت لقها طلع بشورت والتيشرت
سيف...نهارك اسود انتي ايه اللي طلعك كده 
نور.. ايه كلهم نايمين  متقرفنيش بقا واوع 
سيف..بت وربنا انا جبت اخري 
نور شوحت و وبتبص لقتو مسك سندوتشات...دا ايه دا واخدت 
سيف  بصص ليها بلامبالاه...ايه دا وبعدين شعرك دا
نور بصتله...بقولك ايه انت اللي فكيتو متستهبلش
سيف...كنت بتنيل بشوف راسك لما اتخبطي
نور شوحت ودخلت اوضه... هات فيلم
سيف...هوانا خدامك ايه البرود دا
نور.   لا اله الا الله ولما اتعب تفضل تقولي وقلدته عشان خاطري   قومي ونينيننيني محن
سيف...قلدها اوعدني تخالي بالك من نفسك ونينينين
نور بصتله من فوق لي تحت...مهزق وراحت جبت كرسي وبتطلع عليه عشان تشغل التليفزيون ايديها فلتت ووقعت كتاب
سيف كان بيحط الاكل علي التربيزه بصلها
نور كانت بصه في الارض علي اللي وقع وبصتلو وابتسمت بكسوف... كنت بشغلو
سيف راح ليها ونزلها... اتقي الله روحي هناك اقاعدي وشاور علي سرير تقعد 
نور راحت وشغل هو التليفزيون
سيف.... الاكل اهو وحطو قدامها  وانا هنام اتمنا اصح القي كله سليم
نور... مش هتاكل
سيف... شكرا  ونام من جوه وداها ضهرو  وهي كانت علي الطرف 
نور بعد وقت  مدت راسها بتبص عليه كان هو شايف خيالها قفل عينه اكنه نام
نور...سيف انت نمت
سيف..
نور باسته من خدو..سيف
سيف ابتسم... اممم
نور.. قوم كول معايا
سيف...بجد تعبان مش قادر
نور  جبت سندوتش...طيب افتح بوقك وانا هاكلك لزم تاكل
سيف بصله...شوف مين بينصح
نور ضحكت...بنتك   يلا وفضلت تاكله وهو فعلا كان بينام وهو بياكل  ومره واحده شرق 
نور بلهفه...قوم قوم   وبتحاول تسندو مش قادره راح سيف قام  
نور بتدي المياه....اشرب  سيف شرب وبيديها الكوبايه 
سيف...امسكي
نور اخدتها وبتحطها وهي بتبصلو راحت ايديها حطت علي الفاضي والكوبايه وقت اتكسرت
نور بتبص وتكسفت وبصت لي سيف بحراج  لقت سيف بصصلها بطرف عينه 
سيف وهز راسو بمعنا لا... تعبت
نور بصتلو بطفوله...اسفه
سيف ابتسم.. حطي الاكل علي التربيزا ولا استني لتكسريها وقرب منها  نور رجعت لي ورا وحطها هو  
سيف اتعدل...هتنامي
نور  .. اها وجي تقوم راح شدها 
سيف.. مش بقولك عشان تطلعي  تعالي  واخدها في حضنه  ونام
نور.. مش قصدي والله 
سيف... فادكي  
نور...احيه
سيف اتخض...ايه
نور... الازاز استنا اشيلو
سيف...نامي  الله يهدك 
نور ضحكت وحضنته ونامت عدا اليوم  تاني يوم كلهم نزلو يفطارو ومازن قال لي سلمي اللي حصل وطبعا كده البيت كله عرف دي سلمي مش اي حد😂😂
وعاصم اخد.نور وسيف يفاهم منهم وقالو اللي حصل وسيف قالو اخد راجالتها وهيتصرف  كا تهديد ليها  بس سيف كان عكس  كده مكانش نيتو تهديد نيتو انتقام بعدها  نورين  اخدت نور وقالتلها ان سندس عايزها ضروري ومازن قالها ان اشرف عايز يقبلك  وهيجي انهارده   نور راحت  كلمت الاتنين وعزمتهم يجو مع بعض وراحت قالت  لي سيف كله وسيف فضل يسمعها وهو بيشتغل 
نور...بس كده
سيف قفل الاب توب وبصلها... واشرف دا هتقاعدي معا 
نور...اها هشوف عايز ايه
سيف...ياروح امك لا طبعا
نور...روح امك انت وبعدين مازن هيبقا قاعد معايا
سيف...لا
نور.. يبقا حضرتك تقعد معايا 
سيف... انا عندي اجتماع
نور... لا متنزلش انت ناسي حصل ايه
سيف...متخافيش 
نور..عشان خاطري
سيف... مينفعش وبعدين  هأمن نفسي  هي جتلي علي  غفله بس 
نور...تطمني طيب كل شويه رن علي شهد ماشي 
سيف افتكر ان فونها راح  وهو كمان... تمام
نور. .. بالله عليك لو حتي في اجتماع رد وسيبه وانا هسمع هفهم
سيف ضحك...هو انا طفل
نور.. عشان خاطري
سيف...حاضر
ـــــــــــــــــــــــ
تسريع الاحداث 
نور فضلت تتحيل عليه لحد موافق انها تتكلم مع اشرف.وراح شغلو ونور  بعد وقت لقت سندس واشرف جم وقاعدو يهزرو ويضحكو كلهم.وشهد نور قالتلها تلهي سندس لحد ما تشوف اشرف واخدت  ياسين لان مازن كان عندو مواعيد وياسين كان قاعد لان فعلا تعب  
نورين هي كمان قاعدت معا   وعتذارت عن مواعيد بتاعتها  
نور... اتفضل ها عايز ايه 
نورين دخلت...في ايه
نور.... روحي دلوقتي الهي سندس  عشان اعرف مالو 
نورين...تمام  
ياسين بضحك... ايه طيب متتكلمو
اشرف...
نور بنفذ صبر... ما تنطق يا عم
اشرف... بصي ومتهزقنيش وطولي بالك 
ياسين ضحك ودير وشه...
نور...اتفضل 
اشرف طلع علبه فيهاسلسله....اولا اتفضلي  دي هديه بسيطه
نور بستغراب.. ليا
اشرف...اها
نور مسكتها وبتشوفها لقتها سلسله شكلها رقيق جدا عجبتها..اللهم بارك تحفه بس اسفه مش هقدر اخدها
اشرف... ليه انا مش زاي اخواتك
نور...اكيد طبعا والله بس سيف ينفخني  وانت طبعا ميرضاكش اختك تتنفخ
ياسين ضحك... 
نور بصتله وديرت وشها...اسفه والله المهم كمل 
اشرف... سندس  بصراحه اتغيرت بقت تديني فرصه اتكلم معاها  وانا اتعلقت بيها اكتر بصراحه  وحكلها عن الفتره اللي فاتت كلها 
اشرف...بس كده  كنت هعترف بس خوفت 
نور... غبي كنت قولتلها
اشرف... يانور انا بحبها خوفت ترفضني او مقدرش اتكلم معاها بعد كده او تصدني وسندس هاديه اساس مش بتعرف تتكلم 
نور...طيب بص انت السلسله دي تديها ليها اشطا بس بحرفه عشان متكسفكش
اشرف...اعمل ايه
نور... لمح ليها انك حبيت حد وخايف وكده ونينيني
اشرف...هو ايه ال نينيني دا
نور.. اتموحن يعني
اشرف... مش فاهم اقول ايه طيب
نور.. لا انت غبي وهتتعبني
ياسين ضحك...
نور... انت  مبين ضبك ليه كده 
ياسين ضحك... في ايه انا جيت ناحيتك وبص لي اشرف قصدها تحب فيها دلعها كده
نور... بالظبط
اشرف... وبعدين 
نور.. هي هتلاقيها انكسفت ووشها احمر  تفاهم ان قلبها مال ونينيني وموافقه تقوم تعترف  ليها
اشرف...لو مش نينيني اعمل ايه
نور..  لا باذن الله خير انا وثقه في ربنا 
اشرف...  اروح اقولها دلوقتي
نور.. لا اصبر انا اتكلم معاها شويه كده واقنعها ان الجواز حاجه عدله يلا  وشيل دي 
اشرف...تمام 
نور... انت ياللي صف سنانك طلقو علينا قوم معا وابعت البنات  يقعدو معايا
ياسين بضحك.... حاضر
نور...مالو دا  بعد وقت البنات جت
سندس... الف سلامه يا نور لسه عارفه والله
نور... الله يسلمك  يا عسل المهم وبصت لي نورين وشهد  قومه اعملو نسكافيه لينا يلا 
شهد ضحكت... حاضر
نورين...من عونيه
نور...ها ايه الاخبار
سندس...بحبو اووي  دا شايفني حلو اووي يانور حببني في نفسي خالني اي كلمه تتقال ولا اكني سمع حد 
نور بفرح...يعني لو اعترف هتوافقي 
سندس...ايه
نور..هااا لا لا قصدي لو قالك انه بيحبك هتوافقي
سندس.... اكيد طبعا بس بحس انه متردد مش واثق من حبه   يعني مره حولت ابيلو اني موافق وهو بيلمح سكت
نور بهمس... متخلف
سندس...ايه
نور...لا ياروحي  يمكن  خايف انك ترفضي 
سندس... بقولك انا اللي لمحت.
نور....ان شالله النهارده يعترف ليكي  
سندس... اشمعنا النهارده
نور...هااا لا انا بدعي عادي
سندس... اسفه والله معرفش انك حصلك حدثه 
نور... يابنتي  دي امبارح وكانت بسيطه 
سندس...صحيح عاوزه رقمك
نور.. كله راح ياختي   ان شاء الله في مشروع انا خلصتو انا وسيف اول ما نستلم المبلغ 
هجيب  فون  وهكلمك
شهد دخلت... نور سيف عايزك.
نور... ثانبه واجيلك  الو 
سيف...  ايه ياروحي عملتي ايه
نور... مازن مشي 
سيف...نعم قاعدي معا لي واحدك
نور...لا ابو فشه  عيمه كان معانا
سيف ضحك... ياسين. 
نور... اها وفضل قاعد يضحك عليا  المهم  وحكتلو كله 
سيف... طيب ياروحي اخدي العلاج
نور...  اها ياسين فكرني بيه
سيف.... تمام  يا روحي طيب انا دخل الاجتماع لو حصل حاجه  كلميني
نور... صحيح انت مش فونك راح جبت خطك ازاي
سيف...  رجعتو ياروحي عادي وخطك لو عايزه ارجعو
نور...  اها ماشي خالي بالك من نفسك انت اكلت
سيف... اها ياااقلبييي الحمد الله 
نور... طيب  باي
سيف..  انتي جبله علي فكره باي وقفل ومع نفسه عمال احب فيها وهي ولا هنا  ودخل الاجتماع
نور... ايه دا انا عملت ايه  عيل اهبل  
وراحت ليهم  وقاعدو كلهم مع بعض يهزرو  وعده الوقت ومشيو  واشرف  فضل  يلمح لي سندس وفعلت وشه احمر وتكسفت راح اعترف ليها وطلع كل اللي كان جوه سندس فرحت  ومكانتش مصدق اشرف صمم انه يطلع يتقدم ليها رغم الوقت المتأخر  وطلع واهلها رحبو بي وحدد ميعاد  اما سيف جه باليل خالص بس طبعا قبلها نور كانت كل شويه تطمن عليه نور نامت قبل ما يجي مكانتش قادره تقاعد بسبب المسكنات اللي اخدتها بسبب وجع  رجليها  سيف لقه كلهم نامو طلع لي نور لقها مش في اوضتها راح اوضه لقهاقاعده علي سرير ضمه نفسها  وقاعده في زويه كانت خايفه تكسر حاجه تاني  اول ما دخلت راحت علي قاعدت كده وفضلت مستنيا لحد ما نامت
سيف استغرب... نور   مالك بيرفع راسها لقها نايمه  ايه دا وراح  فرد رجليه وعدلها  نور  نور اصحي
نور...
سيف...  نور  انتي يابنتي وبتفوق فيها
نور بتبص...ايه 
سيف...ايه مالك  نايمه ليه
نور بصتله بقرف...انت مصحيني عشان تقولي مالك نايمه ليه  اتف في وشك دلوقتي
سيف..لا مقصدش 
نور بنرفزه.... اوع اوع كده  وبتنام  تاني
سيف...ايه دا  قومي عايزك
نور.. شويه 
سيف... شويه ايه قومي
نور  اتنهدت وقامت بعصبيه...ايه خير
سيف...وحشتيني
نور بصتله.... وانا كمان وقامت وحضنت  ونامت علي كتفه 
سيف ضحك... اها وتنامي مش امك انا قومي عايزك بجد
نور  ... هقوم وبقا قلبه وشي ومش طيقه خلقتك وهنتعارك  سبني بقا
سيف بعدها... اتخمدي
نوربصتله...اشجيني عايز ايه 
سيف...خلاص.نامي  هتقلبي خلقتك دي
نور فردت شعرها وابتسمت بضيق... امم ايه يا نن عيني قول 
سيف ضحك....انتي شعرك.دا غراء ليا يعني
نور ضحكت بنرفزه...انجز بقا
سيف... غمضي عينك 
نور...اهو 
سيف باسها من خدها...
نور بتفتح عينيها...لا مش وقت تحرش ايه دا  لقت فون وبصتله 
سيف...بحبك
نور...انا مش معايا حقو دلوقتي 
سيف...انتي عبيطه هو ايه اللي حقو  نور الله يسترك عشان انتي شكلك نايمه ولادماغك  حصلها حاجه انتي مراتي فاهمه
نور...  طيب بص اول ما 
سيف با"سها  وهي بتتكلم نور تنحت ووشه احمر وفضلت ساكت
سيف ضحك علي شكلها...  في ايه 
نور عياطت مره واحده ووشها قلبه حرفيا اكنها طفله...انت قليله  الادب وربنا 
سيف ضحك علي شكلها وجي يحضنها راحت ضربه.. اها يا مجنونة
نور بغيظ وعصبيه وهي بتعيط ومسكت المخده وعماله تضربه...انت متربتش وربنا  اناعماله اعديلك عشان كنت هتموت بسببي وانت سايقها  عليا وعمال كل شويه تتحرش بيا لا بقا
سيف بيضحك وراح  مسك المخده منها ... اتحرش ايه انا جوزك  بطلي وبعدين انتي اللي كنتي هيجرلك حاجه لان انا بحبك انتي مش هي فا هي عايزه تخلص منك يا هبله
نور بصدمه...ايه دا يعني مش بسببي
سيف..لا انتي اللي كنتي هجرلك حاجه بسببي
نور بصتله بغيظ...طب تصدق وتؤمن بالله لو قربت ليا تاني ما هسيبك
سيف ضحك...بس يا هبله المهم امسكي وشوفي عجباك
نور لقت شكله غالي  بتمثيل...لا ايه القرف دا بتاعي كان احلي
سيف فاهم...ياشيخه 
نور...اها انا هجيب احسن مش عايزه 
سيف حضنها وضحك....بطلي  انا عارفك 
نور ضحكت...  ايه دا ابعد بقا 
سيف بعد...بصي ياروحي  انتي قبل اي حاجه بعتبرك بنتي وحته مني  وبعدها مراتي حببتي وامي واختي   وكل دوله انا مسؤل عنهم يعني انتي اي حاجه المفروض فلوسك دي تشليه في بنك  تعملي فيها ما بدلك اما انتي تحتاجي حاجه قوليلي وقبل ما تقولي انا  اجبلك  
نور بصتله بحب وطفوله...  بس دا غالي 
سيف..  مافيش اغلي منك ياروحي
نور.. 

رواية أحببت مجنونة الفصل الثامن والخمسون 58 - بقلم الاء
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent