Ads by Google X

رواية انتقام من نوع خاص الفصل الرابع 4 - بقلم امل صالح

الصفحة الرئيسية

رواية انتقام من نوع خاص البارت الرابع 4 بقلم امل صالح

رواية انتقام من نوع خاص كاملة

رواية انتقام من نوع خاص الفصل الرابع 4

- دا الأحمر طلع حلو اوي. 
حطيت إيدي على بُقي وأنا مِش عارفة، أضحك على منظرها وهي في السن دا وبتعمل الحركات دي ولا اتصدم فيها.!
عملت نفسي داخلة الأوضة وأنا بنادي عليها - يا طنط..
التلفون اللي في إيدها وقع ووشها اتلغبط من اللي كان في إيدها من خضتها وأنا سألتها - بتكلمي مين يا طنط..؟! وبتعملي اي بالحاجات دي.! مِش ليكِ دي يعني.!
وطت بسرعة تجيب التلفون وهي بترد بارتباك - هكون بكلم مين يعني..؟ دي حنان بنتي..؟
وفي لحظة واحدة قلبت الترابيزة عليا ووقفت زعقت - بعدين يا بجـ ـحة أنتِ إزاي تخشي كدا..؟ قلة أدب بصحيح..! يلا غوري جتك قـ ـرف.
معرفتش أرد "كالعادة" وبصمت أخدت نفسي وطلعت فوق تاني، الغريب اللي بدأ يحصل بعد كدا، بدأت تيجي معايا وأنا بشتري حاجات لنفسي زي الميك اب وتسألني إي الأحسن.
بدأت تهتم بنفسها وتصبغ شعرها، حاجات اللي في سنها ميعملوهاش.! ورغم شكي في المكالمة وربطي للأمور ببعضها إلا إني سكت لأني بكل بساطة معييش اللي يثبت..!!
وفي يوم لقيتها جت وهي ماسكة تلفونها وبتطلب مني أعملها حاجة فيه، أخدت التلفون منها وبدأت أعمل اللي هي عايزاه وهب جنبي مستنية أخلص.
جه إشعار من واتساب برسالة صدمتني واكدتلي شكوكي من رقم مِش متسجل كان محتواها "وحشتيني"، وقفت وانا لسة ماسكة تلفونها وشدتيها من دراعها الأوضة وأنا بيني وبين نفسي قررت إني دي لحظة الإنتقام....!!
#أمل_صالح
#إنتقام_من_نوع_خاص_4
طيب في ناس كتير استنكرت ردة فعل شروق في أفعال حسام ومامته وإنها دايما ساكتة ودا لأن واضح إن شخصية شروق مش الي هي قوية عشان تدافع عن نفسها، هي زي ما بيتقال لسان على الفاضي يعني متعرفش تدافع عن نفسها.
معظمكم دا إن مكنش كلكم لاحظ إن شافه القصة دي مسرودة قبل كدا؛ فَـ أنا عايزة أوضح عزيزي القارئ إني اكيد مِش هسردها بنفس الشيئ يعني لازم أضيف لمستي كَـ كاتبة فانتظروا اللمسة دي 😂♥️.
google-playkhamsatmostaqltradent