رواية حور الاسر الفصل الرابع والثلاثون 34 والأخير - بقلم اية جميل

الصفحة الرئيسية

 رواية حور الاسر البارت الرابع والثلاثون 34 والأخير بقلم اية جميل

رواية حور الاسر كاملة

رواية حور الاسر الفصل الرابع والثلاثون 34 والأخير

رجع الجميع من الفرح الاي منازلهم 
اسر: يلا يحور 
حور : على فين 
أسر : علشان ننام 
حور : انا هنام على السرير وانت هتانم فين 
أسر : على السرير بردوا 
حور : ايه لا انت هتنام على الكنبه 
أسر : طب انا مش بعرف انام على الكنبه وجسمي بيوجعني 
حور : خلاص انا عندي فكره 
أسر : ايه هيا 
حور : انا هنام في نص وانت في النص التاني ومحدش  يروح على نص بتاع غيره 
أسر : هحاول اصل انا مش بعرف انام غير في النص 
حور: ماشي خلاص 
أسر شد حور و أصبحت اسفله 
حور بدموع: أسر انت بتعمل ايه 
أسر : اششش عارف انك خايفه بس انا مش هعمل حاجه غصب عنك ماشي 
حور بدموع: ماشي 
اسر  قبلها قبله تحسسها بالأمان 
أسر : لسه خايفه 
حور : لا 
أسر : ضحك واخذها الي بحور عشقه 
زين : ايه ي نيره هتقعدي كل دا في الحمام 
نيره : خرجت 
زين بصدمه : انتي مش غيرتي ليه 
نيره : مش عارفه افتح السوسته 
زين بضحك : تعالي 
نيره :  هتعمل ايه 
زين : هفتحالك 
نيره : لا خلاص هفتحها انا 
زين : انتي بقالك نص ساعه جوه ومش عارفه تفتحيها 
نيره بدموع  : يعني اعمل ايه هو بمزاجي 
زين : اشش مش عاوز اشوف دموعك دي 
نيره : حاضر 
زين : تعالي عاوز اقولك كلمه سر 
نبره : ايه هيا 
زين : تعالي و ذهبوا الي بحور عشقهم الخاص 
أسد : يلا ي صافي علشان نصلي 
صافي : يلا 
وعندما خلصوا الصلاه 
أسد : انتي جهزه 
صافي بكسوف : اه 
أسد بضحك : شالها و.... بس بس تعالوا نشوف غيرهم 
جاسر : ياسمين تعال اقولك على حاجه 
ياسمين : لا 
جاسر : تعالي بس 
ياسمين : جاسر ابعد عني ومتلمشنيش 
جاسر يمثل الزعل : ماشي وسابها وراح علشان ينام 
ياسمين بدموع : جاسر انا اسفه انت زعلت 
جاسر شدها اليه : انا مش بحب اشوف دموعك دي ماشي  وقبلها بحب وهي استجابت له و ذهبوا الي بحور عشقهم 
ياسر : قمر انتي نمتي 
قمر : لا لسه 
ياسر : طب مش عاوزه تبقى مراتي بجد 
قمر : ازاي 
ياسر : تعالي وانا اقولك واخذها لتصبح زوجته اسما وفعلا 
في الصباح استيقظت حور قبل أسر 
حور : ايه قله الادب اللي انت عملتها امبارح دي انا هعاقبك عليها وقبلته قبله سريعه 
حور : بحبك يا أسر 
أسر : وانا بعشقك ي قلب أسر 
حور بصدمه : ايه دا انت صاحي 
أسر : صباحيه مباركه ي عروسه 
حور : انت بقا صاحي من امتى 
أسر : من ساعة ما عقبتيني 
حور : اممم يعني سمعت كل حاجه 
أسر : اه وهو ايه اللي حصل امبارح تعالي نعيد اصل انا مش فاكر 

حور : أسر احترم نفسك وقوم يلا علشان اقوم البس 
أسر : لا قومي انتي 
حور : بطل رخامه وقوم 
أسر : بس بشرط 
حور : ايه هو 
أسر : تعالي وانا اقولك وذهبوا الي بحور عشقهم 
زين : نيره قومي انتي هتخليكي نايمه 
نيره : صباح الخير 
زين : صباحيه مباركه ي قلبي 
نيره : الله يبارك فيك 
زين : قومي يلا البسي علشان ننزل 
نيره : حاضر بس غمض عينك 
زين : اهو هعد من واحد لواحد 
نيره : زين لم نفسك 
زين : حاضر ي عيون زين 
وقامت نيره وهي لفه الملايه على جسمها وكان عليها بقعت دم وزين لبس ونزل هو ونيره
أسد : صافي يلا قومي البسي علشان ننزل 
صافي : سبني ي اسدي شويه عاوزه انام 
أسد بضحك : طب علشان خاطر اسدك قومي يلا
صافي : حاضر 
أسد : انا هقوم البس وانتي كمان قومي بقا 
صافي : ماشي 
لبس أسد هو صافي ونزل 
جاسر : سمسمه قومي يلا 
ياسمين : حاضر 
وقامت ياسمين ووجدت بقعت دم فشهقت 
جاسر بصلها وغمزلها 
ياسمين ذهبت بسرعه على الحمام 
جاسر بضحك : انا حبيت مجنونه 
ياسمين : عجبك ولا لاء 
جاسر : عجبني ونص يلا بقا اجهزي علشان ننزل 
ونزل جاسر وياسمين 
قمر : ياسر اصحى ي ياسر 
ياسر : صباح الخير 
قمر :  صباح النور يلا علشان ننزل 
ياسر : مخلينا هنا كمان شويه 
قمر : لا يلا بقا قوم 
ياسر : لا قومي انتي الأول 
قمر : لا قوم بقا 
ياسر : برحتك ولسه بيقرب منها 
قمر راحت الحمام بسرعه 
ياسر : ما كان من الاول 
قمر : اسكت ي سافل ي قليل الادب 
ياسر : هو انتي لسه شوفتي قله ادب وغمزلها 
قمر : ماشي وقفلت باب الحمام في وشه 
ياسر : حسابك معايا باليل 
ولبسوا ونزلوا 
حور : كفايه يا أسر خلينا ننزل 
أسر : ماشي يلا هتروحي مني فين 
حور : ماشي يا أسر حسابك معايا بعدين 
أسر : ومالوا قومي يلا 
حور :  لا قوم انت
اسر : لا انتي لاول يلا  
حور بدموع  : أسر قوم 
أسر : خلاص ماشي هقوم انا 
 وقام أسر وحور ولبسوا ونزلوا 
تجمع الجميع  علشان يفطروا ماعدا أسر وحور اتاخروا شويه 
أسر وحور : صباح الخير 
الجميع : صباح النور 
جاسر : ايه يا أسر كل دا نوم كنت بتعمل ايه دا كله وغمزله 
أسر : نفس اللي كنت بتعمله وغمزله 
ياسمين وحور بصوا لبعض و ضحكوا وعاشوا في سعاده 
بعد مرور سنه....... 
حور : أسر الحقني انا بولد 
أسر : انتي كل يوم بتقولي كدا اطلعي استريحي شويه وهتبقى كويسه 
حور : أسر الحقني 
أسر : ايه انتي بتولدي بجد اعمل ايه 
حور : انت لسه هتفكر خدني على المستشفى 
أسر : اه صح وذهب أسر والجميع الي المشفى 
حور : أسر بوسني 
أسر : انتي هبله ي بت احنا في المستشفى 
حور : بوسني ياما مش هولد 
أسر : حور اعقلي المستشفى بتضحك علينا 
حور : أسر بوسني ياما مش هولد 
الدكتوره : يلا يا مدام 
حور : لا مش هدخل غير لما يبوسني 
أسر : روحي ي حور اولدي الأول 
حور : لاااا... آآآآآآه 
قاطعها أسر في قبله طويله وضحك جميع من في المشفى عليهم 
أسر : ارجعلي بالسلامه انتي واولادي 
ودخلت حور 
أسر : يلا كل واحد ياخد مراته ويروح علشان مش يتعبوا 
صافي لا احنا هنتنينا 
أسر : ماشي
زين : نيره تعالي اقعدي 
نيره مش بترد 
زين : نيره مالك 
نيره : الحقني ي زين انا بولد 
زين : ايه 
نيره : ضربته على كتفه بوووولد 
زين : دكتور بسرعه 
أسر بضحك البس ي معلم 
صافي : أسد الحقني 
أسد : اوعي تقولي بتولدي 
صافي : عضته من ودانه 
أسد : سيبي وداني ي مجنونه 
صافي : عاوزه دكتور 
أسد : دكتور بسرعه 
ودخلت صافي الي غرفة الولاده 
جاسر : سمسمه اكيد مش هتولد دلوقتي 
ياسمين : عاوزه دكتور 
جاسر : ليه 
ياسمين شدته من شعره : اه انا بولد 
جاسر : سيبي شعري ي بت قلعتيه 
ياسمين : دكتور 
الدكتور : هو فيه ايه ي أسر باشا هي العيله كلها بتولد انهارده 
ياسمين: ااااه 
دكتور : بسرعه خدوها 
قمر : ياسر الحقني 
جاسر وأسر وزين واسد : اهرب بسرعه 
ياسر : مالك ي حببتي انتي بتولدي 
قمر : ااااه طلقنييي
ضحك الجميع عليها 
ياسر : ليه بس يحببتي 
قمر : طلقني 
ياسر : طب انا عملت ايه دلوقتي 
قمر : ما كدا بسببك انت اللي عملت فيا كدا 
ياسر : يعني انا كنت اغتصبتك ما كان بارادتك 
قمر : طلقنييييييي 
ياسر : حاضر لما تولدي بالسلامه 
قمر : اه ي خاين انت عاوز تطلقني طلقني دلوقتي 
ياسر : الحقني بسرعه 
وضحك الجميع على قمر وياسر 
وبعد فتره خرجت الدكاتره وهما روحوا وعاشوا في سلام وسعاده 
أسر وحور بقا عندهم حوريه و عاصي 
جاسر وياسمين عندهم غمزه 
زين ونيره عندهم ريان 
أسد وصافي عندهم فهد 
ياسر و قمر  عندهم كيان
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية الوجع اساس حياتي كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
رواية حور الاسر الفصل الرابع والثلاثون 34 والأخير - بقلم اية جميل
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent