رواية حور الاسر الفصل الثاني والثلاثون 32 - بقلم اية جميل

الصفحة الرئيسية

 رواية حور الاسر البارت الثاني والثلاثون 32 بقلم اية جميل

رواية حور الاسر كاملة

رواية حور الاسر الفصل الثاني والثلاثون 32

قمر : معلش اصل انا عايشه مع واحد في العماره  بقالي خمس سنين وهو بيقول لأخته انتي تعرفي البت دي منين 
جاسر : وانا موافقك الرأي دا اخدت بالي منك 
ياسمين : وكلمتها بقا واخدت رقمها ولا لسه 
جاسر : هو انتي بتغيير جامد كدا مكنتش اعرف 
ياسمين : اه بغير ورد عليا متغيرش السؤال 
جاسر : لا لسه مخدتهوش بس لو عوزاني اخدوه عادي 
ياسمين : نعم 
جاسر : اسكتي يا هبله بقولك من ساعه ما شوفتك وانتي واخده عقلي تقوليلي اخدت رقمها 
ياسمين : اممممم طالما كدا خلاص مسمحاك 
ياسر : بأس بقي طب انتي يا قمر عندك اخوات 
قمر : انا مش عندي اخوات وعايشه مع جدتي
ياسر : خلاص انا عندي حل
قمر : ايه هو
ياسر : ايه رايك تتجوزيني 
قمر : نعم انت مفكرني هبله انا اتجوزك ليه بقا انشاء الله
ياسر : علشان انا حبيتك من اول نظره
قمر : حبك برص
ياسر : انتي هبله انتي بتقوللي انا كدا
قمر : اه علشان بحبك اصلا بحبك من زمان وبشوفك كل يوم وأنت رايح الشغل بس انت اللي مش واخد بالك مني
ياسر بصدمه : انتي بتتكلمي بجد
قمر : انا بحبك ي ياسر
ياسر : وانا بعشقك ي قلب ياسر
الماذون بضحك : امشي ولا هتكتب
ياسر : اكيد هكتب
أسر : تسمحلي اكون وكيلك
قمر : وانت كنت مين علشان تبقي وكيلي
أسر : انا جوز اخته حور
قمر : خلاص ماشي وانتي تعالي يا حور وانتي مزه شبه اخوكي كدا اقعدى جنبي 

ياسر : ايه دا يعني انا مز وغمزلها
حور : والله انتي اللي قمر
ياسر : يلا ي أسر خلينا نخلص
الماذون :(بارك الله لكما وجمع بينكما في خير)
ياسر : الف مبروك ي قمري
قمر : الله يبارك فيك
وبارك الجميع لبعض و تعرفت قمر على نيره وصافي وياسمين واصبحوا أصدقاء مقربون
حور : الفرح امتى بقا
أسر : بكره
حور : ايه انا مجبناش حتى الفساتين 
أسر : هنروح نجيب كل اللي عوزينه دلوقتي وبكره هبعت ليكم الميكب ارتست بكره لحد البيت 
البنات : موافقين 
أسر : يلا كل واحد ياخد مراته ويروح يجيب لها الفستان 
الشباب : ماشي سلام
واخد أسر حور على محل الفساتين
حور : ايه رايك في دا حلو صح
أسر : لا دا عريان
حور : لا انا اصلا هحضر الفرح بشعري
أسر : نعم انتي هتخدي فستان محترم ولا اقولك خدي دا
حور : يع دا وحش اوي
أسر : هو دا اللي هناخده ويلا
حور : بس ي أسر
أسر بمقاطع مبسش: لو سمحتي هانخد دا 
حور بدموع : يلا بقا 
اسر : ماشي يلا هدفع الفلوس واجي
حور : ماشي 
زين : ي نيره دا عاشر واحد ندخله  ومش اخترتي حاجه 
نيره : مهو مش بيعجبني حاجه 
زين : استنى اختار انا وشوفيه هيعجبك ولا لا 
نيره : موافقه 
زين : اممممم ايه رايك في دا 
نيره : الله حلو اوي ي زين 
زين : روحي قيسيه 
نيره : حاضر 
وبعد فتره 
نيره : زين ايه رايك 
زين : ايه القمر دا لوسمحت احنا هناخد دا 
نيره : شكرا ي زيزو 
زين : زيزو مين ي بت 
نيره : هيكون مين غيرك يزيزو
زين : طب غيري يلا ي قلب زيزو
صافي : أسد ايه رايك في دا 
أسد : لا دا عريان انتي شيفاني واحد بيسقط البنطلون علشان تلبسي دا 
صافي بزعل: لا خلاص اختار انت 
أسد : ي صفصف انا مش قصدي حاجه بس مش بحب اخلي حد يشوف حاجه تخصني ولا ايه وانتي كمان محجبه مش كدا 
صافي: عندك حق خلاص ساعدني اختار واحد 
اسد : ايه رايك في دا 
صافي : حلوا ي استنى اشوفه مقاسي ولا لاء
أسد : ماشي بسرعه وبعد فتره خرجت صافي 
أسد : مش ورتيني ليه 
صافي : خليه مفاجأه 
أسد بضحك: ماشي يلا بقا نروح 
صافي : يلا 
جاسر: ها يا ياسمين خلصتي ولا لسه 
ياسمين : خلصت اهو وخرجت 
جاسر : هو في كدا انتي عوزه تموتيني
ياسمين : بعد الشر عليك ي حبيبي عجبك الفستان 
جاسر : اوي انا مش عارف هخلي الناس تشوفك فيه ازاي 
ياسمين : انا هروح اغير 
جاسر : متتأخريش عليا 
ياسمين : من عيوني 
قمر : ياسر انا عوزه احضر الفرح بشعري 
ياسر : لا 
قمر : ليه 
ياسر : علشان انتي محجبه وايه كمان في ناس كتير في الفرح عاوزاه يشوفوا شعرك وجمالك دا كفايه انهم هيشوفوكي 
قمر : انتي بتغير عليا 
ياسر : انا بغير عليكي من نفسي يلا بقا اختاري واحد حلو للفرح 
قمر : امممممم مش عارفه ايه رايك في دا 
ياسر : حلو اوي 
قمر : بجد ي ياسر 
ياسر : بجد يعيون أسر روحي شوفيه مقاسك لا لاء 
قمر : ماشي 
وبعد فتره... 
قمر : اهو ي ياسر حلو عليا 
ياسر بصدمه من جمالها : انا نفسي افهم انا ازاي اخلي الناس يشوفوك بحلاوتك دي 
قمر : والله انا اللي مش عارفه هخلي البنات اللي في الفرح مش يشوفوك ازاي ابقى الاقي واحده بس بتبصلك 
ياسر بضحك : ايه دا احنا طلعنا بنغير 
قمر : انا راحه اغير 
ياسر : ماشي بسرعه 
قمر : حاضر 

رواية حور الاسر الفصل الثاني والثلاثون 32 - بقلم اية جميل
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent