رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثلاثون 30 - بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

    رواية عشق اللؤلؤ البارت الثلاثون 30 بقلم الاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ كاملة

رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثلاثون 30

بعد شهر
على كلا انا عااااشق♥️✨🎶
ومين سمعك انا عاااشقه♥️✨🎶
كان قلبي انا البااادئ♥️✨🎶
مادام بنحب مش فااارقه♥️✨🎶
عنيك الحلوه شاغلني♥️✨🎶
لوحدك بس في النني♥️✨🎶
تعاالي في حضني يا عمرييي♥️✨🎶
تعالا يا روحي طمنييي ♥️✨🎶
مع حبي الحياه هنعيش ♥️✨🎶
ونداري من الفرقه ♥️✨🎶
واي يعني لو العشاق في دنيتنا يذيدو اتنين♥️✨🎶
وده كان صوت المطربه بتاعتنا اللي كانت بتغني بحب واضح ولكن قاطعها عن اللحظه الرومانسيه دخول حسام عليها
حسام بضحك/ يا سيدي يا سيدي سيبتي المهرجانات ودخلتي على الرومانسي البركه في كريم بقا 
الاء بكسوف/ لا يا بابا مش كده انا بس بحب الاغنيه دي 
حسام بمرح/ يااتي مكسوفه 
ضحكت الاء بكسوف 
حسام بضحك/ يلا يا حبيبتي اجهزي عشان كريم اتصل عليكي كتير بس انتي كنتي مشغوله ههه بيقولك انزلي وهو هيوصلك للفيلا عشان تجهزي هناك 
الاء بضحك/ حاضر يا بابا هاخد سلمي وهنزل لكريم 
حسام/ ربنا يخليكي يا حبيبتي 
الاء/ حبيبي يا بابا
طلع حسام وساب الاء بتجهز نفسها عشان تنزل ل كريم 
قاطع تركيزها دخول سلمي عليها وهي ماسكه الطبق وبطبل عليه وبتغني
سلمي بصوت عالي/ يا عروسه يا عروووسه يا عروووسه 
الاء/ ولولوولولولي
سلمي/ انا مبسوطه ليكي جدا ربنا يتمملك على خير 
الاء بفرحه/انا مبسوطه وطايره من الفرحه وحسه اني بحلم حلم جميل اوي اوي 
قاطع كلامهم صوت فون سلمي وكان أسر بيتصل عليها وابتسمت وفتحت عليه علطول 
سلمي بفرحه/ الووو
أسر بهدوء/ انزلي تحت البيت
سلمي بقلق/ خير في أي
أسر/ انزلي وانت تعرفي
سلمي/ حاضر
استأذن سلمي من خديجه والاء ونزلت ل أسر وهي خايفه ومش مطمنه
نزلت ولقت أسر ساند على العربيه
سلمي/ في أي يا عم قلقتيني
أسر بهدوء/ راجح رجع مصر
الكلمه نزلت عليها كالصاعقه وخافت يرجع يضيقها تاني هي ماصدقت نسته ما صدقت طلعته من قلبها وعاشت حياتها
أسر/ للدرجادي وحشك
سلمي كانت في عالم تاني شعورها كله خوف ورعب وعدم اطمئنان
أسر بوجع/ لو واحشك اوي كده روحيله
سلمي اتنهدت من غباوته معاها
سلمي/ محدش وحشني غيرك
برق أسر بصدمه

سلمي بدموع/ سبتلك قلبي من اول يوم شوفتك فيه بس انت كنت غبي
أسر بصدمه/ انا غبي
سلمي/ ده بس اللي لفت نظرك
أسر بهدوء/ لا لفت نظري حاجات كتير  بس اصل هو 
قاطعته سلمي بوجع ودموع
سلمي/ واضح انك مش لاقي حاجه تقولها اسفه عشان ضيعت وقتك ولازم اطلع عشان انت عارف بقا النهارده فرح الاء وكريم عن اذنك
سلمي مدتش اسر فرصه انه يتكلم وطلعت علطول 
أسر من عصبيته ضرب عربيته بايده جامد 
أسر بعصبيه/ غبي غبي
ركب عربيته ومشي كان عايز يطمن على سلمي بس مش عارف ازاي ف اتصل على الاء 
أسر/ سلمي جانبك
الاء بضحك/ طيب السلام عليكم الأول انتو زعلانين من بعض ولا اي
اسر/ حاولي تلطفي الجو ومتسبيهاش زعلانه 
الاء/ تعبتوني معاكو حته يوم فرحي بصالح فيكو لما انت حنين كده ياخويا ماتروح تصالحها
أسر بهدوء/ عشان خاطري يا الاء انا مش ناقص وتعبان معلش اخر مره هطلب منك كده 
الاء/ ماشي بس اقفل الوقتي عشان سلمي جت
أسر/ ماشي
وانتهت المكالمه
دخلت سلمي وكان باين عليها انها بتعيط 
الاء/ بردو يا سلمى قولتلك ميت مره اعترفيله بحبك مش كل يوم تنامي دموعك على خدك
سلمي بدموع/ هو مش معبرني يا الاء خالص كل ما اتشجع واجي اقوله بتراجع خايفه 
الاء/ لازم تعرفيه 
مسحت سلمي دموعها بايدها
سلمي/ سيبك مني ويلا عشان ننزل  النهارده فرحك يا استاذه يعني تخليكي في جوزك وبسسسس
الاء/ هيييح والله وحشني
سلمي بزعيق/ انزلي يا آخره صبري
سلمي والاء جهزو وكريم اخدهم وراحو الفيلا
في الطريق الاء جت في بالها فكره كتبت ل اسر مسج 
"لو مش بتحب سلمي سيبها ومتعلقهاش بيك وعلفكره سلمي جاي ليها عريس واحتمال توافق لو بتحبها بجد الحقها قبل ما تروح من ايدك"
بعتت الاء المسج وعلى وشها ابتسامه نصر
الاء / ده اللي لازم يحصل عشان يفوق قبل فوات الأوان
وصلو الفيلا 
الفيلا دي يا جماعه عشان يجهزو فيها والميكب ارتست بتكون فيها وكريم بردو يجهز فيها وبيهيصو شويه وبعدين يروحه على القاعه 
الميكب ارتست / ده انتي عليكي توصيه جامده اوي 
الاء / من مين 
الميكب ارتست / من كريم الدمنهوري 
الاء بتنهيده / لاد انا مش محتاجه توصيه عيزايم تعمليلي زيي زي اي عروسه تانيه 
الميكب ارتست / تمام يا فندم
عند اسر 
قراء المسج بتاع الاء واتجنن
أسر بعصبيه / ازااااااي ازاااي يجي ليها عريس وتوافق ازاااي، ضيعتها من ايدك يا غبي يا غبييييي
توقعو أسر هيعمل اي!!؟ 
نصيحة 
احنا مش عايشين عشان نزعل ونتوجع ونندم احنا عايشين عشان نتعلم ونحب ونصلح من غلطنا، احنا عايشين عشان نسامح ونود بعض مش عشان نزعل ونخاصم ونبعد، احنا عايشين عشان حاجات كتير حلوه بس احنا اللي بنضيع وقتنا في الزعل والاكتئاب 
المضمون من كل ده أن بلاش نضيع وقتنا في حاجات ملهاش لازمه استمتع بوقتك يا جميل ♥️

google-playkhamsatmostaqltradent