رواية الوجع اساس حياتي الفصل الثلاثون 30 - بقلم امنية ايمن

الصفحة الرئيسية

    رواية الوجع اساس حياتي البارت الثلاثون 30 بقلم امنية ايمن

رواية الوجع اساس حياتي كاملة

رواية الوجع اساس حياتي الفصل الثلاثون 30

امنيه : أنا لازم افهم اي اللي حصل 
احمد : ابراهيم انت ساكت ليه 
مريم : ايوه ف اي 
ابراهيم : طارق كان زمانه خاطفك يامنيه بس هو خطف خد تاني 
امنيه : خطف مين انا مش فاهمه حاجه
احمد : طارق خطف اسماء مكانك 
امنيه :ازاي 
ابراهيم هحكيلك 
فلاش باك #
بعد م طارق كتب الرساله ديه ليكي أنا كنت عارف ان طارق مش هيسيبك 
احمد : وانا طبعا اكتر واحد عارف طارق لأن كنت عايش معاه سنتين وعارف تفكيره 
احمد لابراهيم : بقولك اي أنا مش هعمل خطوبه بس 
ابراهيم : اومال اي 
احمد : خطوبه وكتب كتاب عشن اعرف اخود راحتي مع مريم 
ابراهيم :موافق وانا كمن بس هنعملها مفاجاه ليهم 
احمد : تمم وفجاه شاف خيال عند الباب فعرف أن ف حد بيسمع 
احمد : بس انا ممكن معملش فرح والشقه بتاعتي جاهزه انت هتعمل اي 
ابراهيم : بص مهو أنا هتجوز اختك يعني هتجوزها وانا عندي شقتي بردو بس محتاجه عفش جديد 
احمد: خلاث تتفق مع بابا 
ابراهيم : موافق 
وبعد كدت الخيال راح 
احمد بسرعه : طارق هيخطف امنيه ومش هيسيبك تتجوزها ابراهيم : اش عارفك 
احمد : أنا افتكرت كل حاجه ع فكره بس بمثل عليكم حالا طارق أنا اكتر واحد عارف تفكيره ومش هيسيبلك امنيه بالساهل 
ابراهيم : ده انا اموته 
احمد : وبعدين تدخل السجن صح وتضيع مستقبلك 
ابراهيم : اومال هنعمل ايي 
احمد : أنا عندي فكره احنا نجيب حد غير امنيه 
ابراهيم : مش فاهم ازاي 
احمد : بص يسيدي انت هتروح لاسماء اللي عرفت امنيه ع طارق وهتقولها انك تبعه وأنه عايزاها ف طالعه تانيه وهي نازله حطلها مخدر وهات نفس الفستان اللي هتجيبه لامنيه هاته ليها وقبل كتب الكتاب خلي امنيه تلبس شال ع وشها وبعد كدت هنتصرف 
ابراهيم : اي الدماغ السم ديه 
احمد : من عاشر القوم بقا 😂
ابراهيم : اشطا يمعلم 
باك # 
احمد : وطبعا اول م النور اتقطع أنا كنت جنبك عشن أنا عارف انك بتخافي من الضلمه وادم اخو ابراهيم كان شايل اسماء بحيث اول م النور ينقطع نحط اسماء مكانك ع طول عشن كدت حطيت ايدي ع بوقك واخدتك بعيد عنهم فهمتي 
امنيه : يعني خلاص مفيش طارق تاني 
احمد : لا يست البنات 
امنيه : وانت الذاكره رجعتلك 
احمد : 😉اومال استغليت الفرصه وكتب كتابي أنا ومريومه ليه هاه 
امنيه : اها يشقي 😂❤️ 
احمد : تشكرات 
مريم : اتلموا بقا الاه 
احمد : طب تعالي عايزاك ف كلمه 
مريم بغمزه لامنيه : خمسه ورجعلك هاه😉 
امنيه بضحك: ف داهيه 
وخرجوا مريم وأحمد واتفضل امنيه وإبراهيم 
ابراهيم : راح قعد جنب امنيه ع السرير 
مبروك يقلبي 
امنيه بكسوف : الله يبارك فيك 
ابراهيم وهو بيقرب : طب ايي 
امنيه بتوتر : احمم انت بتقرب ليه 
ابراهيم : يعني واحد ومراته هيكون بيقرب ليه 
امنيه وهي ع وشك البكاء: بالله عليك متقرب ابعد عني 
ابراهيم بخوف حقيقي: خلاث خلاث أنا اسف كنت بهزر تعالي نامي شويه 
واخدها ف حضنه وامنيه نامت بسرعه من كتر التعب 
عند أحمد ومريم 
احمد: مبروك يحبيبي 
مريم : الله يبارك فيك يعمري 
احمد بغمزه : طب اي مفيش بوسه لحبيبك 
مريم بضحك : طبعا يعيوني 
وراحت باسته من خده 
احمد بتذمر: انتي بتبوسي ابن اختك 
مريم بضحك : اها يصغنن ازاي كان عجبك 
احمد : طب انا هوريكي وفضلوا يجروا وراء بعض لحد اما تعبوا راح احمد شدها لحضنه عشان يناموا وباس مريم بوسه سريعه وهي اتكسفت وخبت وشها ف صدره وناموا بسلام 
عند طارق 
فضل يكلم نفسه ويقول إن امنيه ملكه ومحدش هياخدها منه لحد اما تحول لمستشفي الأمراض العقلية ومعاه عسكري حرس عليه 
عند ادهم
ماسك صوره وبيبصلها بدموع 
اسف اني ضيعتك من أيدي أنا اسف اني مقدرتش احميكي 
ف صباح يوم جديد 
عند امنيه وإبراهيم 
فون ابراهيم بيرن 
ابراهيم بنوم : الو مين 
الشخص:............
ابراهيم : انت 


رواية الوجع اساس حياتي الفصل الثلاثون 30 - بقلم امنية ايمن
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent