Ads by Google X

رواية عشق اللؤلؤ الفصل الرابع والعشرون 24 - بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

  رواية عشق اللؤلؤ البارت الرابع والعشرون 24 بقلم الاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ كاملة

رواية عشق اللؤلؤ الفصل الرابع والعشرون 24

عدي اسبوع وكريم بين زكريات الاء في الشاليه حاول على قد ما يقدر انه ميفكرش فيها وينساها ولكن ما باليد حيلة هو مش قادر انه ينساها اصلا رغم أنه بعيد وزعلان منها الا انه ممنعش نفسه بالتفكير فيها هي قدرت تسكن قلبه وعقله وتفكيره ومنامه 
أسر بتردد/ انا عرفت مكان كريم 
الاء بدموع / هو كويس والنبي قولي هو فين نفسي اشوفه والنبي قولي 
أسر /هو في شاليه السخنه 
الاء اول ما عرفت ان كريم في شاليه السخنه اتاكدت أن هو هيسامحها
الاء بترجي / والنبي تعالى وديني ليه 
خديجه /وابوكي يا الاء مينفعش تروحي 
الاء بدموع / عشان خاطري يا ماما اقفى جنبي عشان خاطري 
أسر / متقلقيش يا طنط هاخدهم وارجعهم لحد البيت 
خديجه بخوف /يارب استر 
قامت الاء بفرحه ولبست الطقم اللي كريم جايه ليها وكان بيحبه عليها كانت بتلبس بسرعه جدا نفسها تشوف كريم جدا 
بعد مده مش طويله 
أسر /جاهزين 
سلمي والاء / جاهزين 
الاء / مع السلامه يا ماما 
خديجه / خلو بالكو من نفسكو يا حبايبي 
ركبو عربيه اسر في اتجاههم للسخنه 
لما كانو في الطريق افتكرت الاء لما كانت بتسافر مع كريم 
فلاااااش بااااااااك 
مش ممكن انسا كل كلمه همسة لمسة قلبي جوه وبس هوا اللي بحبه وجنبه بحس قوه ♥️✨🎶
جاني بهداوه داوه داوه داوه♥️✨🎶
 علم علامه علامه علم علامه ♥️✨🎶
مين ده اللي ساوا اللي ساوا ساوا ساوا ♥️✨🎶
ده ماس وهما نحااس هما نحاس ♥️✨🎶
كريم / وطي الاغاني دي ابوس ايدك ووطي صوتك عشان صوتك.. 
قاطعه الاء بحده 
الاء / ماله صوتي يا كريم 
كريم بكذب / صوتك تحفه تحفه يا الاء 

الاء / اه بحسب 
كريم / وبعدين انت جايبه الاغنيه دي منين 
الاء/ دي اغنيه روبي الجديده 
كريم بضحك / ماشي ياختي 
العوده من البااااااك 
الاء واسر وسلمي وصلو السخنه ووصلو عند الشاليه 
الاء طبعا معاها مفتاح الشاليه كانت داخله وهي نفسها تشوف كريم واحشها جدا ونفسها تحضنه نفسها تضمه ليها 
الاء بفرحه / كرييم 
كريم والاء بصو لبعض من بعيد
وفي لمح البصر كانو الاتنين حاضنين بعض
مدوش وقت للحزن والوجع اكتر من كده، قلوبهم وعشقهم هما اللي كانو بيتحكمو فيهم كريم اول ما شافها نسي تماما انه زعلان منها كل اللي كان همه انه ياخدها في حضنه فضلو مده مش قليله وهما حاضنين بعض
واسر وسلمى مبسوطين جدااا
الاء من كتر ماهي فرحانه كانت بتعيط 
بعد كريم عن حضنها ومسح دموعها بحنيه 
والاء رغم حزنها ابتسمت ليه 
عند خديجه 
حسام / امال الاء فين
خديجه بتوتر / هاا اصل يا حسام واحده صاحبتها هتتجوز وراحت هي وسلمي معاها
حسام / مالك انت وشك اصفر كده ليه
خديجه / لا مفيش يا حبيبي هخش احضرلك الاكل
دخلت خديجه المطبخ بتوتر
خديجه / يارب استر وحسام ميحسش بحاجه ويارب يجبر بخاطرك يا الاء يابنتي
في الشركه
يارا / في حاجه غريبه يا احمد
أحمد / في أي
يارا / الاء بقالها اكتر من اسبوع مش بتيجي حتي مستر كريم اخد اجازه غريبه جدا
أحمد بعدم فهم / واي الغريب في كده
يارا بعصبيه / قووم يا احمد من هنا بحب واحد غبي ياربي
أحمد / احممم انا شكلي بتهزق
يارا بعصبيه / اه بتتهزق 
مجرد ما أحمد بص في عيون يارا فقدت عصبيتها وضحكت وهو ضحك معاها 
اما عند العشاااق
الاء بدموع وندم / انا اسفه يا كريم اسفه على كل اللي حصل عمري ما كنت أتمنى اننا نوصل ل كده انا بحبك يا كريم والله العظيم بحبك
كريم بهدوء / اهدي يا الاء
الاء مسحت دموعها بايديها
الاء بفرحه / يعني سامحتني يا كريم 
كريم / سيبيها للأيام يا الاء
أسر بمرح / فكها بقا يا معلم دي كانت هتموت من القلق عليك حته شوفت وشها خس ازاي
سلمي / وشوفت تحت عنيها بقا اسود ازاي
أسر / وشوفت بقت نحيفه ازاي
سلمي / وشوفت عنيها ورمت من كتر العياط ازاي
أسر / وشوفت.. 
الاء بضحك / اييييييييييه كل ده
فضل يضحك كريم على طريقتهم هو مش هيكذب على نفسه انه فرح جداا لما شافها بس مش هيقدر ينسى انها خدعته واستغلت حبه ليها
نصيحه..
بيخذلونا ويكسرونا ويوجعونا ونقول يلا المسامح كريم وبنسامحهم  إنما يسوقو فيها ويستغلو طيبه قلبك لاااء اللي زي دول مينفعش نتعامل معاهم بطيبه قلب خالص اللي زي دول نعاملهم بالمثل هنستريح والله واللي زي دول متحطهمش في بالك اصلا لأن هما أقل من أننا نفكر فيهم ♥️

google-playkhamsatmostaqltradent