رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق اللؤلؤ البارت الثالث والعشرون 23 بقلم الاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ كاملة

رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثالث والعشرون 23

طلع كريم اوضته وبص على صورتها الكبيره اللي كان حاطتها في اوضته وراح قطعها بكل قوته 
كريم بعصبيه / ليييييه ليييييه تعملي فيا كده ليييييه 
فضل كريم يكسر في كل حاجه في الاوضه لحد ما بقا مفيهاش حاجه سليمه وقف كريم يبص على الاوضه 
فجاءه فضل كريم يضحك بهستريه كأنه اتجنن 
فضل يضحك كتير وبصوت عالي 
قاطع اللحظه الجنوني دي دخول ساميه اللي اتخضت من منظر الاوضه
ساميه بخضه / في أي يا بني اي إللي خلاك تعمل في الاوضه كده
كريم لا رد
ساميه / طب انت اتخانقت مع الاء
كريم بغضب /متجيش سريتهاااااا
اتخضنت ساميه من صوت كريم ومن منظره
قام كريم وقف
كريم / من النهارده مفيش الاء خلاص بحححح
سابها كريم ونزل بعصبيه
ساميه / يارب استرها يااارب
اما عند الضحيه
كانت الاء منهارة
سلمي / يا حبيبتي اهدي
الاء بدموع / انت مش شايفه كلمني ازاي عمره ما هيسامحني ابدا يا سلمي انا ذوتها معاه وندمان والله بس عيزاه يسامحني ويعرف أن انا حبيته بجد مش كنت بمثل عليه انا لازم اكلمه 
سحبت سلمي الفون من الاء 
سلمي / مينفعش الوقتي يا الاء سيبيه يستوعب اللي حصل 
الاء بدموع / نفسي يسامحني يا سلمى 
سلمي اخدت الاء في حضنها وفضلت تطبطب عليها بحنيه لحد ما الاء نامت وسلمى عدلتها على السرير 
سلمي بحزن / ربنا يريح قلبك يا حبيبتي 
طلعت سلمي عند خديجه 
خديجه / طمنيني يا بنتي اي إللي حصل 
سلمي / متقلقيش يا ماما أن شاء الله خير 
قاطع كلامهم دخول حسام عليهم 
حسام بابتسامه / ديمان متجمعين يا حبايبي 
خديجه حاولو يبانو طبعيين 
خديجه / ربنا يخليك 
حسام /انتي كويسه 
خديجه / اه يا حبيبي كويسه يلا عشان الاكل جاهز 
حسام / الاء مش هتاكل 
سلمي / الاء نايمه يا بابا 
خديجه وحسام وسلمى قعدو اتغدو لكن خديجه كانت بتفكر في بنتها اللي بقت متأكده انها بتحب كريم عرفت من نظرتها ليه عرفت من كلامها عنه عرفت واتاكدت أن قلب بنتها حب
وسلمي كانت بتفكر في النصيبه اللي حصلت وازاي تصلح الموضوع وترجعهم لبعض
عدي يومين والحال على ما هو
كريم كان بايت في الشركه
والاء طول اليوم نايمه على السرير وتتمنى انها ترجع ل كريم وتعترف ليه بحبها
اما عند سلمي واسر كانو في كافيه
سلمي / اعمل اي حاجه يا أسر
أسر بحيره / مش عارف مش عارف انا نفسي كنت مصدوم من اللي الاء عملته
سلمي / الاء كانت بتحب ابوها جدا سمعته وهو بيتكلم مع ماما خديجه مقضرتش تشوفه مكسور كده أقسمت انها هتنتقم لحق ابوها الموضوع قلب بجد والاء حبته زي ماهو حبها بالظبط بس كريم عرف بطريقه وحشه جدا
أسر /عندك حق انا عمري ما شوفته حزين كده كريم كان بيحب الاء جدا يا سلمى 
سلمي / صدقني الاء حبته كمان وكانت هتنهي اللعبه دي وتكمل حياتها معاه عادي من غير مشاكل بس حصل اللي حصل بقا  هتساعدني ارجعهم لبعض 
أسر / اكيد هساعدك لاني متاكد من حبهم لبعض
عند ملك وساميه 
ملك بحزن / انا زعلانه جدا دول كانو بيحبو بعض قربو من بعض جدااا في فتره  صغيره مش مصدقه ان الموضوع انتهى بالسهوله دي 
ساميه / والله يا بنتي وانا مصدومه كلمت الاء عشان افهم منها بس مردتش شكل الموضوع كبير
ملك / ربنا  يسترها ويرجعو لبعض 
ساميه / يااارب
 في الشركه
أسر /عايز اتكلم معاك ف موضوع الاء
كريم / الموضوع انتهى يا أسر وخلي بالك من الشركه
أسر بعدم فهم / اخلي بالي من الشركه ازاي 
كريم / محتاج اقعد مع نفسي شويه
كريم مداش فرصه ل أسر انه يرد ومشى
أسر /  ربنا يهديك يا كريم 
سافر كريم وراح الشاليه الخاص بيه اللي في السخنه هو حب انه يبعد عن الناس كلها حب انه يكون لوحده منعزل عن الناس كلها ههه ولكنه انعزل عن الناس في المكان الغلط 
دخل الشاليه اللي كل ركن فيه بيفكره ب الاء لأنه كان بيجبها فيه كتير
كريم بسخريه / حبيت اني انساها وجيت لاكتر مكان كنت بجيها فيه
دخل المطبخ عشان يشرب
وافتكر الاء
فلاااااش باااااااااك
الاء / قهوتك اي
كريم /قهوتي ساده يا قمري
الاء كانت بتعمل القهوه بحب وكريم كان متابعها في كل خطوه وقرب منها وخضنها اتخضت الاء واتكسفت جدا 
الاء / كريييم مينفعش 
كريم بتوهان / هشششش سيبيني في حضنك شويه 
الاء بضحك /طب ابعد بقا عشان القهوه هتفور مني 
كريم بغمزه / نجدك مني القهوه يا قمري عشان انا بحبها بوش 
العوده من البااااااك
قفل كريم باب التلاجه بقوه وطلع الصاله افتكر الاء لما كانت بتقعد معاه على الكنبه وبياكلو فشار وبيتفرجو على التلفزيون
كريم بزعيق / انساااااها بقا انساااااها دي خدعتك وضحكت عليك ولسه بتفكر فيها انساااااها
رمي نفسه على السرير بتعب واتمني انه ينسي الاء  تماماااا
نصيحه..
احنا لما بنزعل من حد بنحبه بنتوجع اوي وبننكسر
وبنكون خايفين ندخل في أي علاقه تانيه 
مع أن كده غلط اللي يسبب لينا الوجع المفروض نمحيه من حياتنا، ننساه ب حلاوته ووحشته، صدقيني لما تحاولي تتلاشى الموضوع ممكن ترتاحي شويه واكيد ربنا هيرزقك بلى احسن منه وشاريكي ♥️



رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم الاء عوض
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent