رواية غيرت حياة الشيطان الفصل الرابع عشر 14 - بقلم ندا الشرقاوي

الصفحة الرئيسية

  رواية غيرت حياة الشيطان الفصل الرابع عشر 14 بقلم ندا الشرقاوي

رواية غيرت حياة الشيطان كاملة

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل الرابع عشر 14

ريسيليا.... اااااه
نزل كمال بسرعه كانت ريسيليا وقعه علي الارض
كمال .... اي اللي حصل
ريسيليا بوجع ...... في مايه هنا اتزحلقت
كمال بعصبيه.... انتوا يالي هنا ازاي في مايه علي الارض اماااال شغلتكوا هنا اي بالظبط
الخادمه..... والله ياسي كمال احنا لسه ماسحين منعرفش ان الهانم هتطلع
كمال.... وانا نتحبس لحد ما المايه تنشف
ريسيليا..... كمال خلاص انا كويسه
كمال بعصبيه.... يعني اي كويسه انتي بقالك شهر مش سليمه اعمل فيكي اي احبسك يعني
كريمه..... حصل خير ياولدي
كمال..... تعالي يامدام واتشالها بين زراعيه وطلع علي الجناح وهو شايف الدموع في عيناها 
نزلها علي الفراش وفك النقاب.... هتفضلي توجعي قلبي عليكي كده كتير انا بخاف عليكي اوي 
ريسيليا ببكاء مثل الاطفال..... بس انت زعقت ليا 
كمال...... من خوفي وقلقي عليكي ينفع كده 
ريسيليا بشراسه..... مزاجي اني اقع يعني ولا اي
كمال..... لا ياختي اكيد كنتي طالعه تتنطتي زي الاطفال في الحضانه
ريسيليا....... اتنطت براحتي وبعدين متزعقش تاني
كمال..... ايوه ايوه علي صوتك اكتر
ريسيليا وقفت فجاه لكن صرخت.... اه اااه
كمال بقلق..... مالك
ريسيليا.... ضهري بيوجعني
كمال..... هتموتيني ناقص عمر نامي لحد ما اشوفلك كريم واقلعي ام الادناء دا
ريسيليا..... نعم نعم اقلع اي
كمال..... في اي ياريسيليا
ريسيليا..... انت عاوز تخدش حيائي
كمال مسح علي وجه بعصبيه.... اخدش اي الله يهديكي انا هدهنلك كريم علشان مش تتعبي
ريسيليا..... انا كبيره واعرف ادهن لنفسي
كمال ببرطمه..... هو انتي مبتفتكريش انك كبيره غير في حقك بس فرحنا بكره ياقطه
ريسيليا بتوتر..... فرح اي
كمال.....فرحنا اقترب منها وكوب وجهها بين يده قائلا... سيلو لو لسه عاوزه وقت انا موافق عادي بس انا استويت والله ومشتقلك اوي 
ريسيليا...... لا رد
كمال..... اجل الفرح ولا اي
ريسيليا....... لا متاجلش
كمال.... تمام في حاجه نقصاكي
ريسيليا هزت راسها بنفي.... تؤتؤ
كمال بخبث ويده علي خصرها..... طب اي احط الكريم
ريسيليا بخجل..... لا انا هحط
اخدت الكريم ودخلت المرحاض
وخرجت بعد عشر دقائق
كمال...... ممكن تنامي بقا
ريسيليا.... لا بقا مش هنام انا هنزل
كمال..... يابت انتي وخده حبوب جراءه يعني ولا اي
ريسيليا واديها علي خصرها...... ملكش دعوه وبعدين انت قولت هتعمل فرح يعني في فستان صح
اقترب كمال وحاوط خصرها بيداه ودفن راسه في عنقها..... في فستان ابيض يليق بعروستي وملكت قلبي وحوريتي وفي سيشن جميل هيتعمل لحبيبه قلبي وفي شهر عسل وفي حاجات كتير اوي علشان اعوض حبيبتي
ريسيليا بفرح مثل الاطفال..... بجد هعمل كل دا والبس روب ابيض واتصور مع الفستان زي ما بشوف واحط ميكب
كمال..... تعملي اللي انتي عاوزه بس بعقل انتي هتكوني مع البنات لان الافراح هنا مختلفه بس انا حابب فستانك يكون رقيق وجميل ومش مفتوح وتلبسي النقاب علشان ناخد كذا صوره حلوين كده وبعدين عاوزه تقعدي مع البنات من غيره براحتك
استدارت ريسيلها وحضنته..... انت حنين اوي ربنا يخليك ليا
كمال...... ويخليكي ليا يانور عيني انتي
ريسيليا..... طيب فين الفستان بقا
كمال...... بكره كل حاجه هتكون عندك
ريسيليا..... اشطاط وانت هتلبس اي بقا البدله
كمال..... لا ياحبيبتي خلبس زي اللي انا لابسه دا
ريسيليا بمرح..... بجد
كمال..... اه هنا بيلبسوا كده
ريسيليا..... او هيكون سيشن مختلف خالص خالص
كمال بضحك..... صح وكمل بخبث وهتكون ليله مميزه كده ولا الف ليله وليه
ريسيليا بخوف مصتنع.... انت ناوي علي اي
كمال..... كل خير ياروحي كل حاجه في وقتها حلو
عدا اليوم وجاء يوم زفاف كمال وريسيليا 
دخلت كريمه الجناح 
كريمه...... كمال..... كمال 
كمال بنوم وهو يحتضن ريسيليا كا الطفل الذي يتشبك في امه.... اي ياامي 
كريمه.... انت بتعمل اي هنا 
كمال بنوم.... هكون بعمل اي يعني نايم 
كريمه..... هو احنا مش قولنا كل واحد في اوضه ياولدي.
كمال..... مقدرتش انام ياامي والله مبعرفش انام وهيا مش في حضني 
كريمه..... اتحشم ياولد 
كمال..... اتحشم اي بس دي مراتي ومكانها في حضني 
كريمه..... عشر دقايق وتكون بره السرايا سامع 
وطلعت وقفلت الباب. 
كمال بغزل ...... كانت فاكره اني هنام بعيد عنك ولا لي هو انا اقدر ابعد عنك يابطل انت 
فلاش بااااك 
ريسيليا بتوتر..... اوف بقا انا مش عارفه انام من غيره وطنط كريمه اثرت انه يبات في اوضه تانيه 
كمال بغزل..... بس انا مقدرتش ابعد عنك ياقمر انت 
ابتسمت ابتسامه واسعه وقفذت في حضنه كا الطفله
تمسكت به بشده واحكمت قدميها علي خصره 
سار بها الي الفراش وهي في حضنه ودافنه راسها في عنقه 
جلس علي الفراش وماذات علي وضعها...... وحشتني 
ريسيليا بخجل..... وانت كمال اوي 
كمال..... مقدرتش انام من غير حضنك بقا ادمان ليا 
ريسيليا...... ولا انا حضنك وحشني 
كمال بعتاب مصتنع... بس هو اللبس دا مبيطلعش غير وانا مش موجود 
ريسيليا تذكرت ماذا ترتدي قفذت سريعا ترتدي بجامه محتشمه 
كمال بضحك.... متخافيش دا انا محترم 
رجعت ريسيليا..... اوي اوي 
كمال شدها لحضنه.....تعالي بقا علشان بكره يوم طويل اوي 
دخلت جوه حضنه كالطفله تضع راسها علي صدره تستمع الي نبضات قلبه السريعه كل دقه كانها تنادي عليها  
عوده 
كمال...... اصحي ياسيلو
ريسيليا..... بس بقا ياض 
كمال بصدمه..... ياض اصحي يابت 
ريسيليا.... اي ياكمال عاوزه انام 
كمال.... معلش يالا علشان امي عاوزاكي وكمان تظبطوا شويه حاجات 
ريسيليا..... تمام تمام 
كمال..... انا هاخد شاور وانزل تحت مع الرجاله علشان مصطفي هيوصل 
ريسيليا.... تمام 
تسارعت الاحداث ونزلت ربيسليا وهي تردتدي جيبه وكنزه وخمار جميل 
مريم..... ما شاء الله انتي جميله اوي 
ريسيليا بخجل.... انتي اجمل تسلمي 
كريمه..... يالا يابنات علشان نجهز الحاجات 
نزل كمال 
كمال وهو يقبل راسها.... مفيش حد هيدخل السرايا علشان تكوني براحتك كله بره ولو لمحتك بره الباب هنفخك 
ريسيليا..... اله انا عروسه برده 
كمال.... احلي عروسه 
وطلع بدات ريسيليا تجهز وهيا فرحانه ان معاها عيله جميله كده 
وجاء الليل وكانت ريسيليا ترتدي فستان ابيض منفوش جميل محتشم مثل فساتين الاميرات وخمار جميل وشيك ونقاب وعيونها متزينه بشكل رائع وجميل 
دخل كمال وهو يرتدي الزيي الصعيدي الجميل والابتسامه لا تفارق وجهه 
كمال قبلها من جبنها.... مبروك ياعروستي 
ريسيليا بتوتر.... الله يبارك فيك 
كمال.... اي الجمال دا كله انتي كتير عليا 
ريسيليا مسرعه..... متقولش كده دا انا اللي مش مصدقه نفسي حسه اني بحلم 
كمال..... انتي جميله اوي اوعي تفكي النقاب انتي تفتني وانتي كده امال لو فكيتيه 
ريسيليا... انا قعده مع ستات مش رجاله 
كمال.... ولو هيشفوكي 
ريسيليا..... هو انا حلوه اوي كده 
كمال.... اوي اوي 
كمال.... يالا بينا 
ونزلوا تحت والستات انبهرت بفستان ريسيليا الجميل وشكلها 
وبدوا يباركولها ويقدموا ليها الهدايه وكانت في قمه سعادتها 
وبدوا يغنوا ويرقصوا 
مريم...... تعالوا نتفرج كمال هو وصاحبه بينافسوا بعض بالعصا 
ريسيليا..... بجد 
وطلعوا يتفرجوا من بعيد 
وكان كمال بيصد بطريقه  قويه وسريعه لذن عينه وقعت عاي ريسيليا وجمالها لما فكت النقاب وتاه في جمالها لحد نا وقعت العصا من يده بسبب مصطفي 
مصطفي بضحك....... اي ياكبير وقعت ولا اي 
كمال..... انت بتخم علي فكره
مصطفي بغمزه..... اخم اي بس عينك علي المدام مش معايا 
كمال بغيره وعصبيه.... وانت عرفت منين 
مصطفي..... البنات حواليها انا مشوفتهاش 
بارك الجميع لكمال واتصوروا كتير 
بيرلي..... اتصور انا بقا 
كمال.... يالا بينا وشالها  وبدوا يتصوروا سوا 
يوسف.... مبروك ياولدي 
كمال.... الله يبارك في حضرتك 
كريمه.... الف مبروك ياغالي اطلع ياولدي عروستك فوق 
كمال.... بالاذن 
طلع كمال
ودخل الجناح وغلق الباب 
رما الشال علي الارض وتقدم من ريسيليا الجالسه تفرك يداها بتوتر جلس علي الارض وامسك يداها قبلها بحب...... اخيرا 
ريسيليا بقلق.... اه اخيرا 
كمال..... قومي غيري الفستان علشان نصلي ياقمر 
نفذت ريسيليا كلامه وبالفعل دخلت المرحاض وغيرت الفستان ولبست الاسدال وكان كمال غير ملابسه لبنطلون قماش اسود وتيشرت  ابيض 
ريسيليا..... جاهزه 
كمال..... تمام 
صلاه كمال هو وريسيليا وقال دعاء المتزوجين 
وفك طرحه الاسدال ونزل شعرها سريعا علي ظهرها من شده نعومه 
كمال..... خايفه 
ريسيليا.... دقيقه 
ودخلت المرحاض 
عدا دقيقتين وخرجت ترتدي ثوبا رقيق شفاف ذادها جمالا فوق جمالها تالقت فيه كالحوريه  يظهر مفاتنها بدقه وقفت امامه يتفحصها بعيناه فتح فااه من الصدمه والدهشه خضع قلبه امامها من شده حبه لها تقدم مبتسما ابتسامه جميله قربها من حضنه وتلون وجهها بالون الاحمر خبت نفسها في حضنه ضحك بشده علي فعلتها خائفه من نظراته وتختبي في احضانه رفع وجهها بانهامه ونظر في عيونها لا يوجد فيهم رفض ولا خوف ولا قلق يوجد عاشقه تشتاق لحبيها يوجد حب وعشق 
اقترب ليهمس اما اذنيها...... وحشتيني اوي اوي انا بحبك 
ريسيليا بخجل شديد..... وانا كمال 
كمال بانتباه.... انتي كمان اي 
ريسيليا.... بحبك اوي 
شالها وتوجه بها الي الفراش وسطحهاعليه واقترب منها يزيل حمالات الفستان لكن مسك يده فاجاه 
كمال بخوف... ابعد 
ريسيليا.... اوعي قرب وبس اوعي تبعد نسيني اي لمسه كانت غصب خلي لمسه حنينه من غير قسوه 
كمال قبل كتفها العاري.... اوعدك 
والتهم شفتيها بحب وعشق كانها الحياه بالنسبه لها كان يفصل قبلته لتاخذ انفاسها ويرجع لها مره ثانيه كانت ادمان له 
واصبحت زوجته بارادتها 

 
شاهي..... انا زهقت من الانتقام احنا لو فضلنا كده اخرتنا هتكون اي اكيد المو*ت 
فاروق.... يعني عاوزه اي 
شاهي............
فاروق......... اييييه

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل الرابع عشر 14 - بقلم ندا الشرقاوي
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent