رواية الوجع اساس حياتي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم امنية ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية الوجع اساس حياتي البارت الثالث عشر 13 بقلم امنية ايمن

رواية الوجع اساس حياتي كاملة

رواية الوجع اساس حياتي الفصل الثالث عشر 13

لحد اما ف يوم كنت بقابل طارق وفجاه 
......: انتي بتعملي اي هنااا ومين ده 
امنيه : ااااح اااححمدد 
احمد :ده انا هموتك مين ده 
طارق : هو ده احمد اخوكي 
امنيه : ااااهها 
طارق : أنا طارق كنت هكلمك لسه واخد رقمكك من امنيه عشن اكلمك واتعرف عليك 
احمد : وانت تعرفني منين وتعرف اختي منين تعالي هنا 
امنيه وهي ماسكه ف ايد طارق: لا انا خايفه منك 
احمد وهو بيبص عليها بحزن وزعل  تعالي هنا يامنيه 
طارق : متخفيش وروحي 
احمد : ومسك ايد امنيه جامد  يلا بينا 
طارق : لو سمحت متعملهاش حاجه ومحتاج اتكلم معاك بكرهه. ممكن 
احمد: أن شاء الله 
واخد امنيه ومشي راحوا قاعدوا عند مكانهم المفضل ع الكورنيش بعيد عن اي حد 
احمد: ليهه تعملي فيا كدت ليهه تكسريني ليه تغلطي أنا مقصرتش معاكي ف حاجه ليه كدت مكنتش متوقع أنك تعملي كدت بعدتي عني وقولت ماشي وكنت براقبك من بعيد لبعيد ولسه ع علاقه مع الزفته اسماء وقولت ماشي يلا عادي الدنيا لكن تكسريني كدت أنا حتي مش قادر امد ايدي عليكي واضربك 
امنيه : انا اسفه ياحمد والله مكنتش عايز ده يحصل انت ابويا وامي واخويا وكل حاجه ليا انا مقدرش استغني عنه بس بس ااا أنا 
احمد : انتي اي قولي انتي عمرك مخبتي حاجه عليا قولي 
امنيه : أنا بحبه يأحمد بحبه اوووووي انت قولتلي قبل كدت أن اللي بيحب بعض بيعوضوا بعض عن كل حاجه وهو عوضني وبيغير عليا وبيحبني 
احمد: وهو اللي قالك تبعدي عني ومتحكليش حاجه ومتناميش ف حضني صح 
امنيه : سكتت وعيطت 
احمد: احكلي كل حاجه عنه وعرفتوا بعض ازاي 
امنيه : حاضر وحكتله كل حاجه 
احمد: كل ده ومقولتليش تلات سنين يامنيه انتي عارفه انتي كسرتني ازاي انتي عارفه انا قلبي وجعني دلوقتي ازاي 
امنيه : بالله عليك يأحمد متزعلش مني أنا مكنش قصدي والله وطارق كويس اوووووي وبيحبني وانت هتشوف ده 
احمد: قالك هو ساكن فين وبيشتغل اي 
امنيه : ساكن ف ***** وبيشتغل ف ****** 
احمد : تمم يلا نروح 
امنيه بعيط هيستري : احمد ب ب ب بااالله عليك متزعل م مني ا اااانا اسفه والله 😭 
احمد ومقدرش يشوفها كدت : راح حضنها وقالها خلاث مش زعلان بس اوعديني كل حاجه تقوليلها حتي لو نزلتي تقابليه تمم 
امنيه : حاضر والله هقولك ع كل حاجه 
احمد : طب يلا بينا وروحوا 
ف اوضه امنيه : بترن ع طارق مش بيرد ومكناش عارفه تنام 
راحت عند أحمد لاقيته نايم بس هو كان صاحي ولما هي جات عمل نفسه نايم 
امنيه اتسحبت براحه ودخلت ع السرير وحضنت احمد وباسته من خده وهي بتعيط وقالتله أنها بتحبه وأنه اغلا حاجه ف حياتها احمد مستحملش وقام اتعدل ع الجنب التاني واداها ضهره 
امنيه : وهي بتعيط جامد ومش عارفه تاخد نفسها 
ا اااانا ااااسسفه عشن خاطري خخلاث يياحمد وواالنبي ععايززه ااناااام ف حضنكك ااانااا وسكتت 
اتعدل احمد بسرعهه : لاقي شفايفها زرقه ووشها احمد ونفسها بيقلي طلع يجري ع اوضتها وجاب البرشام والبخاخه وعطهالها وحضنها وناموا هما الاتنين وأحمد صمم أنه يعرف كل حاجه عنه 
وبالفعل تاني يوم عارف كل حاجه عنه وطلع بتاع بنات ومش كويس بس طبعا امنيه مصدقتش حاجه وكلم طارق وقاله أنه يجي يتقدم وبالفعل جه 
تسريع الاحداث# 
جه طارق هو ووالدته واتقدموا وبابا امنيه وافق عليه. وقري الفاتحه وكل ده وأحمد مش طايقه بس بيجيب اخره 
وبعد قريان الفاتحه بيومين وصل لامنيه مسدچ من رقم غريب ومضمون المسدچ خاطيبك ف الكافيه ده وبيخونك مع اعز انسانه عندك واللي افتكرتيه موسي طلع فرعون 
امنيه قامت لبست بسرعه وطلعت تجري ع العنوان ده وفجاه  

رواية الوجع اساس حياتي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم امنية ايمن
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent