رواية الامبراطور القاسي الفصل الثاني عشر 12 والأخير - بقلم يمنى محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية الامبراطور القاسي البارت الثاني عشر 12 والأخير بقلم يمنى محمد

رواية الامبراطور القاسي كاملة

رواية الامبراطور القاسي الفصل الثاني عشر 12 والأخير

أسر محسش غير بفريده متعلقه في الهوا
والدم مالي المكان

طبعا أسر راح فيلا راني علشان ياخد فريده وياخد حقه من رامي وبعد مادخل الفيلا
وهو في منتصف الحديقه
لاقي لبس لفريده محدوف فوق دماغه.
جسمه ارتعش فجأه وخاف لتكون هي فريده الا وقعت بقا عامل زي المجنون
بدا يتلفت حواله من الخوف والقلق
نظر الي الأعلى وجد رامي ماسك فريده وواقفه على حرف السطح
وبيقول..
تطلع تأخذها وتمضي الصفقه والا ابعتها لك انا
اسر.. لا هقتلك انا طالع انا
وخد السلم في ثواني جري علشان فريده
اول ماطلع
كان عامل زي المجنون

وعينه جات في عين فريده بدا يزيد جنانه من كتر الضرب الا على وجهها
بدا يمشي ناحيه فريده ورامي
أسر.. هقتلك يارامي
رامي. بضحكه بجد يعني جيلي وسط رجالتي
وفي بيتي ومعايه مراتك وكل دا وانت الا هتقتلني انت
أسر.. أنا مش هقتلك انا هشرب من دمك علشان ارتاح
رامي.. طاب اقولك حل احلى
طاب مانشرب قهوه على روح القمر دي
وهو يشاور على فريده
كل دا وهو حاطط ايده على بوق فريده
أسر.. فريده لا ابعد عنها
فريده بلهفه انتي كويسه وهو يقرب لها ومش هامه سلاح ولا رجاله
رامي… اهي عندك اهي اشبع منها
وحذف فريده جات في حضن أسر
أسر.. فريده وهو يحضنها مالك يافريده
فريده..انت بخير قالولي انك مت انا استسلمت قولت هعيش امين بقا
أسر.. أنا كويس انتي
فريده.. امشي ايه الا جابك هنا
أسر. جاي علشانك ومش همشي من غيرك لو فيها موتى
رامي.. من غير موت كام امضي منك كده والدنيا هتبقي حلوه
أسر.. وهو بنظر للورق وينظر لفريده
خد فريده في حضنه جامد وضغط عليها اوي
أسر.. قرب على ودنها.. وقالها متخافيش هتبقي كويسه
فريده امشي انت
أسر اسكتي متخافيش
أسر.. همشي واتنازل بس فريده تمشي من هنا قبال الامضاء
رامي. بضحكه عاليه وهو يقرب ياخد فريده من حضن أسر
لا مفيش الكلام دا ياما تمضي وتاخذها وتمشي
ياما تسبها وتمضي وتموت
أسر وهو ينظر له بغضب ابعد عنها كل دا وفريده ماسكه في أسر جامد اوي
خايفه من رامي بعد الا عمله فيها


أسر.. موافق.. همضي بس فريده ترجع معايه
فاهم لو فيه حركه نداله هقتلك يارامي
رامي.. متقلقش امضي
هاتها من حضنك علشان تعرف تمضي
فريده برعشه
أسر.. ابعد ايدك عنها لاكسرها
رامي حاب يستفذ أسر قاله ايدي هتمسرها علشان يشدها
انا نمت مع مراتك
دا جنن أسرر
بس قبل أي رد فعل كان فيه ضرب نار من الجنينه
رجاله عبدالله اشتبكوا مع رجاله رامي
لحظه بس ان رامي شاف كده امر الرجاله الا معاها تنزل في الاشتباك
رامي استغل اللحظه دي وخد فريده ونزل جري
لقا كوثر في وشه
كوثر.. كويس انك بخير ياابني
أسر.. فريده تختفي دلوقتي
كوثر. هاتها مش تخاف ولا تقلق هنروح مكان محدش يعرفه
فريده.. مش تسبني انا خايفه
اسر…….. مش تخافي انا هاخد حقنا منه واجي على طول
وحضن فريده ومشي وحسابها طلع تاني ل رامي
كوثر. تعالي يافريده معايه مش تخافي
وخدتها وراحت مكان في المخزن امان يعن
#الإمبراطور القاسي
#بمني محمد

بس لما أسر طلع لر امي مش لاقيه
فضل يبص حواليه لاحظه بيجري في الجنينه هناك
نزل بجرب وراه جري
وطبعا عبدالله من الي باقي الرجاله هو والناس الا معاه
رامي كان عنده تلاجه كبيره في الجنينه معلق فبها خرفان مدبوحه وحاجات
دخل جوه
وأسر دخل وراه
والباب اتقفل عليهم الاتنين
وبدأت الحكايه
أسر.. اخيرا بقيت في أيدي هقتلك يارامي
رامي.. أنا قتلك على الحياء دت مراتك اغتصبتها
حتي امك رجالتي ظبطتها وكمان موتها وحتى ابوك مت من القهر مين فين بقا قتل التاني بالحياة
انا معلم عليك يااسر وكمان علما على جسم مراتك
طبعا أسر على آخره
ابتدا الاشتباك
أسر كان أثر التعب باين عليه
وطبعا رامي استغل كده وفضل يضربه مكان الجرح لما اسر كان بدا يفقد الوعي
بس طبعا استجمع قوته ونزل ضرب في رامي على آخره مسبش حته فيه سليمه ثم رفعه ودهب الشيخ الحديد في ظهرها او علقه في الشيخ الا الخرفان بتعلق فيه
والدم غرق المكان
وكمل ضرب عليه


لما طلعت روحه ومات
🙄🙄🙄في داهيه عقبال كل الناس الا خنقاني
فصل يبص عليه من بعيد وبعض الجروح تنزف من أسر
على دخول خاله عبدالله عليه. لقاه
حاول يخرجه من التلاجه علشان درجه تحميدها عاليه جدا
وطلعوا فعلا
عبدالله. اهوا غار في داهيه وارتحني منه
أسر.. فريده فين
عبدالله متخافش فريده في الغربيه
تعالي يلا انت كمان
أسر. الدنيا دي كله عايز اشوفها عباره عن فحم
عبدالله. اعتبره حصل بس يلا من هنا علشان مراتك
وفعلا عبدالله قال لرجالته والفيل كلها اتحرقت
وأسر راح الفيلا بتاعته
وشال فريده طالعها فوق
وبدأ بحطها على السرير كانت هي مرهقه وتعبانه وباين عليها آثار التعب والضرب
فريده. مسكت ايد أسر
وقالتله دلوقتي َفيش حاجه تخليني معاكراني اهوا مات َارتحنا منه طلقني بقا
اسر. لما تخفي
فريده هنخف لوحدي متخفش ولا علشان عرفت ان هو لمسني بس والله غصب عني
أسر.. شوفت الكاميرات َعارف انه غصب عنك وكمان كوثر كانت هناك علشان تاخد بالها منك
فريده.. بدموع خلاس اقتلني علشان ترتاح

أسر.. هقتلك في حبي انا بحبك وهعوصك كل إلا فات
وطبع الدنيا أطبطت عليهم
واير حب فريده وعاشوا سوا سوا في تبات ونبات وخلف ا صبيان وبنات
وخلصت كده الإمبراطور القاسي

تمت.. النهاية.. اقرا ايضا رواية صغيرتي علمتني الحب كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent