Ads by Google X

رواية احببته من رواياتي الفصل الحادي عشر 11 والأخير - بقلم رحمة سكيكر

الصفحة الرئيسية

  رواية احببته من رواياتي البارت الحادي عشر 11 والأخير بقلم رحمة سكيكر

رواية احببته من رواياتي كاملة

رواية احببته من رواياتي الفصل الحادي عشر 11 والأخير

نظر احمد  لوتين ببكاء: قره عيني وروح فؤادي ثم قال علي ببكاء هو الاخر: صديقتي بلا شبهه وحبيبتي بلا غيره
 بدا البكاء بكل القاعه علي هذان الاخوان وبكاء وتين وهي ممسكه بفهد  
احمد ببكاء: رفيقه العمر مضمومه و القلوب بحبها مسكونه 
علي ببكاء: سبب الرزق رغم ضعفها ام اخويها رغم صيغرها 
احمد وعلي في نفس الوقت: سيبلنا الي الجنه باذن ربها شمس ايامنا وقمر ليالينا 
اكمل المآزون عقد كتب الكتاب بعد هذه الحظه بين الاخوان وقال جملته الاخيره (بارك لله وجمع بينكم في خير) قامت وتين واحتضنت علي واحمد تصفيق من القاعه بدموع لهذه الحظه الرقيقه وحبهما لاختهم 
احمد وهو يجفف دموعه: هسلمك اجمل ما عندنا جوهرىتنا حافظ عليها 
فهد ببتسامه: في عنيه 
امسك فهد المايك وقال ببتسامه: انا اوعدكم انتي هحافظ علي اجمل ما في حياتي كلها روحي ومحدش بيقدر يعيش من غير روحو اتنهد وقال ببتسامه قويه: وتين انا بحبك ❤
وتين ببتسامه ومزح لم تخلو منهم: وانا بعشق ام'ك 
ضحك من في القاعه 
فهد بضحك: مجنونه واحتضنها بقوه وقال في اذنيها 
فهد بحب♡: بحبك يا اجمل من رات عيني 
وتين بحب: وانا بعشقك 
خلص الفرح بلبهجه والسعاده 
احمد وعلي وهم يحضنوها: مع السلامه حبيبه قلبي
فهد بغيره: لا انا سكتلكو الايام الي فاتت دي بلعافيه مش هنقضيها احضان وسع منك ليه كده 
احتضنها هو بقوه
احمد ببتسامه: نستاذن احنا مع السلامه 
وتين بفرحه : م مع السلامه يا ميدو 
احمد ببتسامه: مع السلامه 
فهد بغمزه: يله بينا دا اليله ليلتنا 
وتين بصدمه: بس يا والد 
فهد بصدمه: انا ولد تب تعالي بقا 
حملها فهد بين يديه وذهب الي القصر الي جناحهم 
دخل فهد ببتسامه: عجبك 

وتين بفرحه: حلو اوي يا فهد اوي 
فهد بخبث: انتي احلي يا حبيبه قلبي وجذبها اليه 
وتين بغضب طفوله: لا لللللااااا انا مش بتاعت وتسكت شهرذاد عن هذا الكلام وله عالمهم الخاص انتي مفكرني اي 
فهد بصدمه: شهرذاد هي  وصلت لكده تب ولله منا سيبك تعالي هنا 
وتين وهي بتجري في الجناح امسكها فهد 
وتين : فهد لا لا يا فهد ونبي هههههه بلاش خلاص خلاص ههههه 
فهد ببتسامه: وضع يده علي خديها ونظر الي عينيها وق'بل شفت'يها قبله عميقه ثم قب'لات علي وجهها حين وجدها تتحاوب معه 
فهد بتسامه تسمحيلي 
وتين بخجل احابت ب نعم وكانت هذه الاشاره لفهد حتي تصبح زوجه فهد السيوفي 
في مكان في خضره 
رعد وهو شاب: ودي كانت حكايه بابا وماما فهد ووتين اي رايكو 
صفق  الموجودين وقال احد ببتسامه يبلغ من العمر 27بنسمعها كل مره وكاننا بنسمعها لاول مره
وكان هذا اسد ابن فهد قالت سيليا: عارفين انا بحب القصه دي ابدا مش همل منها ازي حلم وبقا حقيقه 
جاء كل الموجودين  وكانوا احمد وامال مراته وابنته فاطمه ووتين وابنه آدم 
وعلي ودعاء زوجته وابنه يزن وابنته ليله 
وفي مكان قريب نجد فهد وفي حضنه وتين وهم علي مرجيحه 
وتين ببتسامه: فهد 
فهد بحب: يا عيون وقلب وروح فهد 
وتين بحب: انا بحبك اوي ثم قالت  وعشاق الرويات بيحبوك اوي كمان 
فهد بستغراب: وانتي عارفتي منين انهم بيحبوني 
وتين ببتسامه: علشان انا عملتها قصه ونزلتها 
فهد بستغراب: قصه اي 
وتين بفرحه: قصتنا يارب تعجبهم
فهد باس وتين من خديها: بعشق ام'ك يا شيخا 
وتين بضحك: وانا بعشق ام'ك استي استي اعمل باي ليهم 
فهد بتلويح ببتسامه : باي باي عشاق الرويات  
وتين ببتسامه: بشكركو كلهم علي كل حاجه باي 
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية احببتها في سريري كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent