رواية احببته في غيبوبة الفصل الحادي عشر11 - بقلم ندى الشرقاوي

الصفحة الرئيسية

 رواية احببته في غيبوبة البارت الحادي عشر11 بقلم ندى الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبة كاملة

رواية احببته في غيبوبة الفصل الحادي عشر11

امير /با...... اميييييي
فاطمه ببكاء /امير ابني
ركض امير وحضنها وقبل يداها
امير ببكاء مثل الطفل /وحشتيني اوي ياامي
فاطمه /وانت كمان ياحبيبي امك وحشتني أوي
فاطمه بتشاور لنورهان
فاطمه /انتي مين
نورهان بابتسامة  /انا نورهان ياطنط مرات امير
فاطمه بفرح /ياحبيبتي قموره ما شاء الله عرفت تختار
امير بضحك /اختار اي بس انا كنت نايم على السرير 😂
نواهان /اي ياأمير لو مش عاجبك طلقني
امير /لا ياروحي عجبني
وأشرف متابع الحوار
اشرف /سامحتني ياأمير
امير وهو بيبوس ايده /مسامحك من زمان والله بس كان لازم اعمل كده علشان اشوف امي.
وقعدوا وكان يوم جميل وفرح وسعاده ان العيله اتجمعت تاني
*************************
بعد مرور شهر امير رجع شركته تاني والحياه ماشيه طبعيه خالص
نورهان /امير عاوزة اقولك حاجة
امير بانتياه/بقالك ساعه بتقولي امير
نورهان /خاص مش قايله 
امير بضحك  /خلاص قولي  ياروحي 
نورهان بتردد /اصل انا كنت عند الدكتور 
امر بخضه /اي مال اي اللي بيوجعك انطقي 
نورهان /مفيش حاجة قالي اني حامل  بس 
امير بارتياح /اه  ريحيحتيني ... ايه قولي تاني كده شكلي مبتسمعش 
نورهان بابتسامة /حامل يعني هتبقى بابي 
امير بفرحه شديده وهو شالها ولف بيها /هبقي اب هبقي اب انا ف حاجه اوي 
نورهان /نزلني بس براحه مش قدره هدوخ 
امير بدموع /انا بحبك اوي  هتجبيلي حته منك 
نورهان بحب مماثل /وانا بموت فيك تعال نقول لبابا وماما بقا 
امير /يالا
نزلوا 
امير /بابا ياماما انتوا فين 
فاطمه /في اي يابني 
امير وهو حاضن نورهان /احنا حامل 
اشرف باستغراب /ايه ازاي انتوا حامل 
امير /احم معلش نورهان حامل هكون اب 
فاطمه وهيا بتحضن نورهان /الف مبروك يابنتي 
نورهان بابتسامة شكر ومودة /الله يبارك فيكي ياماما
اشرف /الف مبروك يانورهان 
نورهان /الله يبارك في حضرتك يابابا 
امير /اي هو مفيش مبروك لأمير انا شريك والله 
نورهان  وهي حطه اديها على وسطها /لا ياحبيبي انا الي حامل وانا اللي هولد 
امير وهو يفعل مثلها  /وانا اللي هدفع ياختي 
فاطمه وأشرف /بااااااااس 
فاطمه /انتوا عيال واللة 
الخادمه /نورهان هانم في حد عاوز حضرتك 
نورهان بستغراب /مين دا 
الخادمه /بيقول انه والد حضرتك 
امير /طب روحي انتي 
نورهان /عن اذنكوا 
دخلت نورهان غرفه المكتب 
نورهان /اهلا ازاي حضرتك اي جي تكمل تهزيق ليا في بيتي 
الاب /سامحيني يانورهان 
نورهان وهي أول مرة تسمع والدها وهو يترجاها/اي 
الاب بدموع /سامحيني انا كنت غبي لما كنت بعملك وحش سامحيني علشان خاطر امك وجوزك 
نورهان /ايه اللي جد انك تيجي وتخليني اسامحك 
الاب بندم  /حسيت بغلطتي وجايلك تسامحيني وندمان والله ياريت تسامحيني 
نورهان بدموع /مسمحاك والله من زمان 
وحضن نورهان والأول مره تحس نورهان بالأمان في حضن باباها 
نورهان /بابا عاوزه قولك على حاجه 
الاب (كمال) /قولي ياعيون بابا 
نورهان /انا حامل 
الاب بفرحه شديده /بجد انتي حامل 
نورهان /اه 
الاب /الف مبروك بتربي في عزكوا يارب قولي لأمير يسامحني 
... /مسامحك ياحمايا 
نورهان /انت بتعمل اي عند الباب بترقبنا 
امير ببراءه /لا خالص ياروحي 
نورهان /طب يالا علشان نتغدا 
وكان يوم جميل وظريف خالص 
بليل 
نورهان وهيا قعده على السرير وجمبها شوكولاتة كتير وموز وحلويات 
امير بصدمه /اي دا يانور 
نورهان ببراءه/اي ياروحي بتسلي 
امير /بتتسلي دا انتي قلبتي السرير حديقه 
نورهان بلامبالاه/عادي بقا 
امير /عاوز انام 
نورهان /عندك الكنبه انا هنام مع الشوكولاتة 
امير /الله يهديكي فضي السرير علشان ننام 
نورهان بغضب /اوووف حاضر 
نام امير وحضن نورهان فهي أصبح حضنها المكان الذي يشعر فيه بالراحه والاسترخاء. 
تاني يوم على الفطار 
نورهان /هو امير مين مشفتهوش
فاطمه /معرفش ياحبيبتي والله قال هيروح مشوار 
اشرف /اه طلع من بدري 
دخل امير 
امير /اي بتجيبوا في سرتي ليه 
نورهان / كنت فين 
امير /بجيب هديه اتفضل ياحضره الماذون 
نورهان بدموع  /انت هتطلقني ياأمير 
امير/........


رواية احببته في غيبوبة الفصل الحادي عشر11 - بقلم ندى الشرقاوي
Ranon

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent