رواية احببته في غيبوبة الفصل العاشر 10 - بقلم ندى الشرقاوي

الصفحة الرئيسية

رواية احببته في غيبوبة البارت العاشر 10 بقلم ندى الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبة كاملة

رواية احببته في غيبوبة الفصل العاشر 10

سوزان بصدمه /عصام... ابني
الجميع في صدمه وصوت واحد /ايييه ابنك
امير توجه الي عصام
امير وهو يضرب عصام/انطق عاوزين تموتوني ليه وانت ابنها ازاي
عصام وهو بيحاول ياخد نفسه /انا... هقول على كل حاجه سوزان هانم تكون امي لما انت جيت الشقه مكنتش بتخون اشوف بيه كانت جيالي انا بس كانت جايه تتكلم عن الورث واني اقتلك
                       Back
سوزان /عاوزاك تقتل امير 
عصام بفرحه /ياما نفسي اشوفه بيتزل قدامي اني انجده من الموت 
سوزان بطيبه مصتنعه /ايوه ياحبيبي وبعدين نخلص من اشرف والورث كله لينا 
عصام /حاضر هكلم الرجالة ويخلصوا عليه 
Fact
عصام وهو خلاص مش قادر /ويومها انت جيت واتكشفنا بعدها بيوم بعت الرجاله ودخلت في غيبوبه وبعدين لما الدكتور قال انك ممكن تفوق بس مش عارفين أمته بدأنا نديك حقن توقف العقل عن التفكير وجسمك وكانت سوزان هانم هيا الذي بتدهالك بس لما اتجوزت الخطه كلها فشلت. 
امير وهو بيحاول يستوعب اللي حصل ومسك عصام وقعد يضرب فيه لحد ما كان هيكون /ياولاد ال******عملتلكوا اي علشان تعملوا فيا كل دا 
والتفت لسوزان 
سوزان بدموع مصتنعه /امير حبيبي سامحني انا زي امك برده
امير بصوت  وعالي/انتي لا يمكن تكوني ام انتي ك**ب**فلوس وانا هخليكي تعيشي اللي باقي من عمرك كله في السجن 
سوزان بصراخ/لااااااا امير متخلهمش يخدوني لا سامحني 
امير /اتفضل ياحضرت الظابط 
دخل البوليس ومعاه القوات وتم القبض على عصام وسوزان بتهمه محاوله قتل امير مرتين. 
اشرف بدموع  /سامحني يابني انا اللي عملت كل دا سامحني 
امير /حاجه وحده بس اللي هتخليني اسامحك 
اشرف بسرعه /اي هيا 
امير بدموع مثل الأطفال /تجبلي امي نفسي اشفها 
اشرف /حاضر
طلع امير ونورهان 
اول ما دخلوا حضن امير نورهان جامد كأنه بياخد قوته منها  قربها منه وانها امانه 
امير بعشق/اوعي تبعدي عني اموت لو بعدتي عني 
نورهان بحب مماثل /عمري ما أبعد عنك في حد يبعت عن روحه انت كل حياتي 
امير بتعب /انا تعبان اوي عاوز انام 
نورهان / خذ شاور وتعال نام ياله 
امير /حاضر 
طلع امير وحضن نورهان ونام على طول 
تاني يوم 
نورهان بهدوء  /امير امير 
امير بنوم/اي يانور
نورهان /قوم ياروحي يالا احنا الظهر 
امير /صباح الفل قومي البسي 
نورهان /هنروح فين 
امير /هنخرج عاوز اخرج 
نورهان بفرحه /يالة بينا 
لبسوا وأمير لبس بنطلون وتيشرت ابيض 
ونورهان فستان رقيق 
امير بغضب /انتي بتعملي اي 
نورهان بخضه /بحط روج 
امير /ليه مشيه مع سو******
نورهان /وفيها اي دا خفيف 
امير /يتمسح بدل ما امسحه بطريقتي 
نورهان /حاضر حاضر 
وخرجوا 
امير /عاوزه تروحي فين 
نورهان بغضب طفولي /مش عاوزة 
امير بضحك عليها /دا كله علشان الروج 
نورهان /اه علشان انا عاوزه احط 
امير /في البيت ياروحي ابقى حطي ياله هوديكي الملاهي 
نورهان وقد نست زعلها /طب ياله ياله 
************************
في مكان تاني في حارة شعبيه بسيطه 
دق دق دق 
ست طيبه فتحت الباب /مين.......اشر...اشرف 
اشرف بعيون على وشك البكاء /ازيك يافاطمه 
فاطمه بدموع /جاي ليه بعد ما حرمتني من ابني وروحت اتجوزت وحده من الشارع تربى ابني 
اشرف ببكاء /ندمت والله ندمت طب دخليني نتكلم 
فاطمه/اتفضل 
دخل اشرف وقال لفاطمة كل حاجه حصلت عن حدثه امير وجوازه وعصام وسوزان 
فاطمه /وانت جاي عاوز اي دلوقتي بعد كل السنين دي 
اشرف /ترجعي البيت تاني وتقعدي معانا وعلشان امير يسامحني 
فاطمه /بالسهولة دي بعد ما شغلتي خدامه عند مراتك وبعد ما زهقت مني رمتني في الشارع وختوا مني ابني وكان هيموت بسببها لا ابني يجيلي هنا زي ما هو عاوز 
اشرف بدموع /انا عرفت غلطي سامحيني علشان خاطري طب علشان خاطر امير ان الله غفور رحيم 
فاطمه /مسامحاك يااشرف 
اشوف بدموع وفرح /بجد طب ياله تعال معايا بقا امير هيفرح اوي 
(كل إنسان بيغلط احنا مش ملائكه علشان منغلطتش ربنا خلقنا بنغلط اهم حاجه نعرف غلطنا ونتوب عنه وندعي ربنا انه يغفر لينا ومنكررش الغلط تاني) 
*******************************
في الملاهي 
نورهان /ياأمير انا مش هركب اللعبه دي 
امير باصرار  /لا هتركبي دا مش مرعب يعني 
نورهان /لا دا القطار وانا مش هركب 
وبعد كلام كتير قررت انها تركب 
نورهان /اااااااااه نزلوني نزلوني 
امير /اي يانورهان ودني ياماما اللعبه جميله 
نورهان بدموع /لا والنبي نزلوني 
وخلصت اللعبه ونزلت نورهان 
نورهان /منك الله ياأمير حسبي الله ونعم الوكيل 
امير وهو مسكها من الطرحة مثل الحرامي /بتحسبني على جوزك اخص 
نورهان /مش قادره ياامير الحقني بسندوتش جعاااانه 
امير /خلاص هاكلك 
وعدا اليوم بسعاده عليهم وروحوا 
دخلوا البيت 
امير اول ما دخل /باا........ اميييييي


google-playkhamsatmostaqltradent