رواية عاصم حبيبي الفصل التاسع 9 - بقلم اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عاصم حبيبي البارت التاسع 9 بقلم اسماء محمد

رواية عاصم حبيبي كاملة

رواية عاصم حبيبي الفصل التاسع 9

حازم: ازاي يبابا عاوزني ادخل هندسه وانا حلمي ان ابق رجل اعمال كبير 
محمود بغضب: ولد احترم نفسك لما تيجي تكلم ابوك تكلمه باحترام اي كبرت عليا ولا ايه مش واحد بشخه ذيك يتكلم معايا كده 
حازم بتوسل: يبابا ابوس ايدك انا نفسي بزنسس مان ابق رجل اعمال كبير 
محمودبجمود.. انت مش هتمشيني علي كيفك انا خلاص قررت وانت عارف لما بقرر خلص الكلام اتفضل علي اوضتك 
حازم: يبابا افهمني انا مبفهمش الا في البيع والشرا مليش في شغل المعمار بتاعكو 
محمود: واحنا محتجينك معانا في الشركه ي حازم مش يبقي بباك اخوك عندهم اكبر شركه هندسه المعمار وانت بتقولي عايز ابيع واشتري 
حازم بتوسل: يبابا افهمني انـ..... قطعه محمود 
محمود: مش عاوز تدخل المجال بسبب البت بتاعتك دي اللي اسمها مرام دي ها قول 
حازم: يبابا مش كده انا عاوز ادخل المجال ده عشان انا حابه 
محمود: مش انت داخل عشان البت دي صح طب تمام انا بق هخليك تدخل هندسه غصب رضا هتخش وهشوف مين كلامه اللي هيمشي البت ولا انا ي حازم 
حازم بغضب ورافع صباعه: بس اعرف اني لو دخلت هندسه انا مش هنجحلك فيها وخليك فاكر إن مستقبلي ادمر بسببك 
طخخخخ قلم نزل علي وجه حازم 
حازم بصدمه وهو مفتح عينيه على وسعها: انت بتضربني يبابا 
محمود بغضب: وفصل راسك عن جسمك كمان هي حصلت يولاد تهدد ابوك وتعلي صوتك عليه للدرجادي البت الزباله دي قوتك عليا بس عارف انا هعرفها مقامها ازاي 
حازم بتحدي: كله الا مرام ي محمود بيه مرام دي خط احمر يعني اللي ياذيها ياذيني 
محمود بغضب: لاااا لما واحد بشخه زيك يتحداني لسه 19 سنه وبيتحداني طب بص بق يبن عيله الشريف أنت لو عصيت اومري انا هنهيلك البت دي طلما البت دي عاوزه تخسرني ولادي يبقق تمووووت 
حازم بفزع وهو بيقوم من النوم؛ لااااااااااا هعملك كل حاجه مرام لا مرام لااااااااااا فجاه قلم على قفاه 
حازم بوجع: لي كده ي حج ااه ويغد كده بصله ووقف علي السرير وبرق عينيه انت لي عاوز تقتلها لي عاوز تدخلني هندسة غضب عني لي
محمود بستغراب': أنت عبيط ولا ايه اقتل مين وبعدين انت في 3 ثانوي ي مغفل لحقت تخلص السنه لا وكمان هندسه ياض لنت فاشل احنا بنشحتلك درجات عشان تنجح هندسه اي معفن ي ابو خمسه وستين ي ساقط ي فاشل انت 
حازم بصوت واطي: خلاص ي حج 
محمود ببتكميل: ي فاشل يلي مش عارف تكتب اسمك ي صايع يبتاع البنات ي معفن 
حازم بنفس الهمس: ايوس رجلك خلاص فرح هتشمت فيا شوف بتضحك ازاي 
محمود بتكميل برضو: ولو ولو لازم اكمل ي عبيط يلي طول مانت ماشي بتوقع يبق الطريق فاضي وبتوقع يلي مسمينك حازم اوبه دانت ياض كنت بتعملها وانت في الاعدادي يلااا دانت مبطبها بقالك تلت سنين ي اوبه ي معفن 
حازم بصريخ: خلاص يبابا خلاص ده انت مفيش حاجه الا مقولتها حسب الله ونعم الوكيل 
محمود وهو ماسكهو  من قفاه: انت بتحسبن عليا 
حازم يخوف: عليا 
محمود: عليك اي 
حازم بخوف: مكتوب عليه 
محمود: انا مش فاهم حاجه 
حازم بستعباط: انت فاهم 
محمود: لا 
حازم: ولا انا 
محمود: وبعدين مين مرام دي يلا 
حازم بستعباط: انا قولت مرام 
محمود'ايوه قولت مرام 
حازم بستعباط: انت قولت مرام 
محمود: انا قولت مرام 
حازم بخبث: الحقي ي ماما بايا بيخونك مع واحده اسمها مرام 
محمود ساب حازم وبص وراه 
نسمه بغل وهي بتقرب علي 
حازم: معطلكوش سلامو عليكو 
محمود بخوف من نسمه: حازم... اوبه.. خد متسبنيش.. ااه ي جبان 
عند عاصم وفرح طلعين من قوضه حازم ميتين ضحك 
فرح بضحك حتى ادمغت عينها: هههههههه اااه مش قادره
عاصم بضحك كمثل: الله يحرقك ي حازم هههه 
فرح بصت لعاصم وعاصم كمان عليها وسرحو في بعض لفترره 
فرح افتكرت ضحكه وكلامه مع نوران وفاقت 
فرح: الا قولي ي عاصم انت انت 
عاصم بستغراب: انت اي 
فرح بتردد: انت بتحب نوران 
عاصم ببتسامه: وفرحنا الشهر الجاي 
ايههههه دا كان صوت..........+

رواية عاصم حبيبي الفصل التاسع 9 - بقلم اسماء محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent