رواية عشق اللؤلؤ الفصل التاسع 9 - بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

رواية عشق اللؤلؤ البارت التاسع 9 بقلم الاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ كاملة

رواية عشق اللؤلؤ الفصل التاسع 9

سلمي بدموع / يا و*اطي يا حق*يييير 
خديجه اخدت سلمي في حضنها وفضلت تطبطب عليها 
والاء مازالت بتعيط ومتكومه في ركن لوحدها في الصاله 
حسام بحزن / الاااااء بنتي انتي كويسه 
الكل جرا على الاء
حسام / حبيبتي انت كويسه يا حبيبتي هو خلاص مشي خلاص اهدي
الاء حضنت ابوها ومازالت بتعيط
الاء بدموع وتعب / أن.. انا عايزه انام شويه
خديجه / خشي يا حبيبتي نامي واستريحي
قامت الاء ودخلت اوضتها وقفلت علي نفسها 
كل ده وأسر وكريم واقفين
سلمي بدموع / اعمل اي مع راجح يا بابا حسام
أسر بهدوء / هو حضرتك كتبتيله الشقه فعلا
سلمي بدموع / مش عارفه مش عارفه
أسر / انا ممكن اكل المحامي بتاعي يشوف الموضوع
حسام / مش عايزين نتعب حضرتك يا أسر بيه احنا هنحل الموضوع
أسر بحب / مفيش تعب ولا حاجه انت ناسي عملت معايا اي جيه وقتي اللي اردلك الجميل يا راجل يا طيب 
حسام / ربنا يخليك يا بني ويحفظك 
كان كريم في ملكوت تاني
شكل الاء مش بيروح من باله ابداا صعبت عليه جدا
فاق من شروده على صوت أسر
أسر بصوت واطي / قول حاجه يا عم من ساعت ماجيت وانت ساكت
كريم / حمدالله علي سلامه الاء
حسام بدون نفس / الله يسلمك
أسر / يلا نستاذن احنا وان شاء الله هحل موضوع مدام سلمي
حسام / كتر خيرك يا بني
كريم وأسر طلعو من البيت
أسر / انت اي ياخي واقف صنم كده ليه
كريم بهدوء مخيف / توقع أن راجح هو اللي حاول اغ*تصب الاء
أسر باستغراب / ليه بتقول كده
كريم / مجرد احساس
أسر / طيب يا عم الاحساس خلينا نروح بقا عايز انام
كل واحد روح على بيته
في بيت كريم
ملك بحماس / ابيه احنا جهزنا الهدوم هنسافر أمته بقا
حط كريم ايده على دماغه بحرج  لأنه نسي تماما موضوع السفر ده
كريم / انا اسف جدا يا ملك خليها الأسبوع اللي جاي احسن
ملك بصدمه / انت بتهزر صح يا ابيه بقالي شهرين عاى ه اسافر وانت لك مره تأجلها
جيه كريم يتكلم وقفته ملك بزعل
ملك / خلاص يا ابيه  مش عايزه اسمع حاجه ومش عايزه اسافر اصلا
سابته ملك وطلعت على اوضتها
كريم حس بندم لأنه مشغول جدااا في شغله لدرجه انه اتجاهلها 
ساميه / متقلقش يابني هي شويه وهتنزل تصالحك  انت عارفها بتحبك 
كريم / اسف يا أمي بس مشغول جدا في الشغل 
ساميه بحب / ربنا يعينك يا حبيبي
كريم بمرح /وحوالي تلطفي الجو يا سوسو وانا هعملها مفاجئه بس بلاش تقوليلها 
ساميه / حاضر يا حبيبي 
طلع كريم يستريح شويه اممم قصدي يفكر في الاء شويه 
في بيت الاء 
سلمي بهدوء / ممكن يا ماما ادخل ل الاء شويه 
خديجه بخوف / ما بلاش يا بنتي 
سلمي / متخفيش يا ماما  
خبطت سلمي على الباب بهدوء ودخلت كانت الاء قاعده على السرير وبتعيط اول ما شافت سلمي مسحت دموعها بسرعه 
سلمي / هتمسحي دموعك مني يا الاء 
الاء بدون مقدمات قامت وحضنت سلمي بكل قوتها 
الاء بدموع / انا اسفه أنا اسفه 
سلمي اخدت الاء وقعدو على السرير 
سلمي بحب / هشسشش متتاسفيش انا اللي اسفه عشان وصلتك للموضوع ده 
الاء / انت كويسه يا سلمى 
سكتت سلمي لثواني ما هي مش عارفه ترد وتقول اي هي نفسها مش عارفه إذا كانت كويسه ولا لاء
الاء بحب / اتكلمي يا سلمى
سلمي وكأن كانت مستنيه الاء تقول ليها كده
وعيطت كتير كتيير والاء حضنتها
الاء / خلاص لو مش حابه تتكلمي 
سلمي بدموع / لا انا عايزه اتكلم ممكن ارتاح شويه 
انا مصدومه يا الاء حسه اني تايهه لأول مرة احس اني يتيمه فعلا 
راجح كسرني أنا كنت بحبه يا الاء كنت بعشقه كنت بتمناله الرضا يرضا حبيته بقلبي وعقلي وكل حاجه فيا عمري ما تخيلت انه يوصل بيه الحقا*ره لحد كده
مش مصدقه ان راجح ابن عمي وحبيب طفولتي وجوزي يعمل كده
وكملت بسخريه ووجع / لا وكمان استغفلني وخلاني اكتبله  الشقه باسمه وانا اللي كنت غبيه ومفكراه بيحبني 
انا حسه اني تايهه انا اسفه  اسفه على كل اللي حصل اسفه يا حبيبتي
الاء حضنت سلمي والاتنين فضلو يعيطو
نصيحه..
العمر مفيهوش كتير عشان تضيعه ،
هتلاقي العمر بيجري وانت قاعد بتفكر في اللي سابك،
بتفكر في اللي باعك وهو مكمل حياته عادي، بتفكر في شخص وجوده في حياتك اصلا غلط، بتفكر في حاجات المفروض انك تمحيها من حياتك، ف حاول انك تبص لقدام متبصش وراك ابدا عشان لو بتفكر في اللي فات هتفضل محلك سر ♥️
رواية عشق اللؤلؤ الفصل التاسع 9 - بقلم الاء عوض
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent