رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثامن 8 - بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

رواية عشق اللؤلؤ البارت الثامن 8 بقلم الاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ كاملة

رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثامن 8

أسر بلهفه / الوو اذيك يا الاء قلقتيني عليكي
حسام / انت مين يابني
اسر باستغراب / امال فين الاء يا حج
حسام بحزن / الاء في المستشفى انت زميلها يابني 
أسر بصدمه / مستشفى طب اديني العنوان
حسام / مستشفى ****
أسر / تمام مسافه السكه
كريم / في أي مين اللي في المستشفى
أسر / الاء في المستشفى انا لازم اروح
كريم بلهفه / استنى خدني معاك
بعد نص ساعه
وصل كريم وأسر المستشفى
اول ما كريم شاف حسام اتفاجئ جدااا
كريم لنفسه / الاء حسام الأميري ازاي مجتش في بالي
أسر / اي ده اذيك يا استاذ حسام ليك واحشه والله
حسام بحزن / متشكر جدا  يابني
أسر / هي الاء كويسه
حسام / الحمد لله
كريم بجمود / امال هي كان مالها
حسام بص ل خديجه وسلمى ومعرفش يرد
أسر ل كريم / امال هو فيه اي 
كريم / مش عارف 
قاطع كلامهم خروج الدكتور من أوضه الاء 
حسام / خير يا دكتور امال الاء مش بتفوق ليه من امبارح وهي نايمه 
الدكتور / احنا عطناها حقنه مهدئه تانيه لأن كل ما تفوق حالتها بتسوء اكتر ف احسن ليها تفضل نايمه 
خديجه بهموم / كتر خيرك يا دكتور أن شاء الله خير 
كريم / ممكن ثواني على الانفراض يا دكتور 
الدكتور / اتفضل على مكتبي 
في المكتب 
كريم بهدوء / الاء كان مالها يا دكتور 
الدكتور /الانسه الاء اتعر*ضت للاغت*صاب 
كريم وأسر بصدمه / اغت*صاااب 
الدكتور / هو حضرتكو متعرفوش ولا اي
أسر / متعرفوش مين اللي كان هيغتصب*ها
الدكتور / لا الموضوع ده احنا ملناش دعوه بيه لو عايزين تعملو محضر قولو
كريم / لا يا دكتور شكرا عن اذنك
كريم اخد أسر وطلع
أسر / انا مش مصدق اللي حصل ومين ابن الك**اللي عمل فيها كده
كريم بهدوء مخيف / اصبر واحنا هنعرف كل حاجه
رجعو تاني عند أهل الاء
طول الوقت كريم بيبص ل حسام ولأول مره يحس بتأنيب الضمير لكن كرامته متسمحلهوش انه يرجعه الشغل تاني ولكن في حاجه غلط في الموضوع ليه الاء تيجي تشتغل وتاخد نفس مركز ابوها الموضوع شكله كبييير
بعد اسبوع 
الاء صحتها اتحسنت ورجعت بيتها بس مش بتكلم حد خالص 
وسلمى في ملكوت تاني كانت بتعيط في صمت وهي حليا في بيت الاء 
وكريم وأسر كانو بيجو كل يوم يطمنو عليها ويارا وأحمد كمان لأنهم حبوها جداا
في بيت الاء 
كانو كلهم قاعدين في صمت تااام وقاطع صمتهم صوت خبط على الباب قوي جداا 
خديجه / استر يارب مين بيخبط على الباب كده يا حسام 
حسام / متقلقيش انا هروح 
فتح حسام واتفاجئ ب راجح بيز*قه وبيخش جوه بغض*ب 
راجح / مخبين مراتي مني يا سلمييي انت فيين 
حسام بغضب / انت عايز اي يا أخي مش كفايه اللي عملته 
راجح بغضب / انت ملكش دعوه انا عايز مراتي 
حسام / ومراتك مش اخدها 
راجح / مراتي هخدها غص*ب عنك وانا مش عايز أمد ايدي عليك عشان سنك 
سلمي بصراخ / كفااااايه بقااا كفااااايه عايز مني اي يا أخي مش كفايه اللي عملته ابعد عني بقاااا 
راجح بعصبيه  / انت هتيجي معايا غص*ب عنك 
سلمي بقوه  / ورقتي توصلي يا ابن عمي النهارده قبل بكره 
قرب منها بغضب  وشد*ها من شعرها 
راجح / انت يا بنت الك** عايزه تتطلقي 
حسام وخديجه بعدوه عنه لكنه الغض*ب عماه ومحدش قادر عليه 
اتفاجئ راجح ب ل*كمه قويه من شدتها وقع على الأرض 
كريم بغضب / مش من الرجوله انك تتجهم على بيوت  الناس  
كريم فضل يضر*ب فيه بقل قوته 
أسر وحسام بعدوه عنه بالعافيه 
راجح بتعب / وديني ما هسبكو ابداا 
سلمي بانهيار / ورقتي توصلني يا حق*ير وخد هدومم من البيت 
راجح بسخريه / قصدك خودي هدومك من البيت لأن انتي كتبتيلي الشقه بيع وشرا سلام يا حلوه وطلاق مش هطلق 
سابهم وطلع وعلى وشه ابتسامه شر رغم تعبه 
سلمي بدموع / يا و*اطي يا حق*يييير 
خديجه اخدت سلمي في حضنها وفضلت تطبطب عليها 
والاء مازالت بتعيط ومتكومه في ركن لوحدها في الصاله 
حسام بحزن / الاااااء بنتي انتي كويسه 
الكل جرا على الاء 
نصيحه..
ليه في أي علاقه لما بيحصل انفصال بيكون فيه اكتئاب وضعف وبتبعدي عن الناس كلها. ماشي انا مش هقولك متزعليش ليكي الحق انك تزعلي بس المفروض تفوقي وتسبتي للي سابك انك قويه، بيه أو من غيره انت قويه ولازم تكوني مقتنعه بجمله" لما الشمس تروح بيجي مكانها القمر" يعني ده راح هيجي اللي احسن منه بس انت اصبري ♥️
رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثامن 8 - بقلم الاء عوض
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent