رواية جارية الملك الفصل الثامن 8 والأخير - بقلم يمنى محمد

الصفحة الرئيسية

رواية جارية الملك البارت الثامن 8 والأخير بقلم يمنى محمد

رواية جارية الملك كاملة

رواية جارية الملك الفصل الثامن 8 والأخير

أسد عنده حاله جنان مش مصدق حاجه
طلع جري لست العجوزه وقالها انتي مين والبت دي مين
الست العجوزه.. انت عايز ايه.
أسد. عايزه اعرف انا شفت امي ازي دا
العجوزه.. اسأل حمزاوي
أسد.. أنا بسألك انت ليه شامم رائحه امي في البت الا فوق دي ليه بحس بصوت امي انا شفت عفريت
العجوز. متخافيش مكنش هبعملك حاجه دا روح امك
أسد. بطلي جنان بقا ياست وفهمني مين دي الا هقتاكم انتوا الاتنين وارتاح منكم
العجوز... وحد يقدر يقتل حد جاي يجيله حقه ويقتل الا قتل امه زمان
أسد قصد ايه
العجوز.. قصدي انا جايه تجيب حق امك علشان روح امك ترتاح في تربيتها والا اتعمل فيها زمان مكنش شويه
أسد.. هو ايه الا حصل
العجوزه.. شايف ت هه المياه الا انا قاعده عندها دي
أسد. ايوه..
العجوزه.. امك ماتت هنا زمان وانت كنت على كتفها
أسد.. انتي بتقولي ايه
العجوزه.. إلا أنت سمعته.. زقوها زمان هنا جليله وأم حمزاوي وحمزاوي كمان
أسد. بصدمه انتي بتقولي ايه اكيد انتي مجنونه
لكن مابين ثواني والتانيه أسد رجع شاف وش امه تاني على هيئه روح غضبانه عا؛ ان ابنها مجبش حقها
أسد. اتفزع وجسمه ارتعش فجأه
العجوز. صدقتني دلوقتي
أسد.. ليه يعملوا كده
العجوز.. علشان امك كانت هتجيب لحمزاوي عيال وهما مش عايزين عيال لحمزاو ي  علشان يورثوه
اذا كانت مراته بتكره علشان عايزه بموت علشان تورثه والست الاجره دي مش امه دي مرات ابوه
علشان كده لما عرفوا ان امك حامل  اتخلصوا منها وزق ها هنا
أسد.. طاب حمزاوي ازي زقها َهو كان نفسه في حته عيل منها وهي حامل
العجوز.. فاهم ا انها بتخونه واجروا ناس تأكد الكلام دا علشان كده زقها وخدك وهو عا ف انك مش ابنه ولا من صلبه بس خدك يربيك بعد امك
ونسي كل حاجه بس امك مرتحتش في تربتها غير لما تاخد حقها
سألوها ماتت في المياه وبعدين طلعوها دفنوها بس روحها لبسن البت الافوق دي
أسد.. هي مين دي
العجوز.. متعرفهاش ازي هو الدم مش ببحن
أسد قصدك ايه
العجوز قصدي انها اختك
أسد. بصدمه انتي بتقولي ايه 🙄🙄🙄
العجوزه.. إلا سمعته وكانت موجوده ساعه الحادثه هو انت نسيت اختك
أسد. لا بس قالوا انها غرقت مع امي ودفنت معاها
العجوز. لا شافتهم خافت جربت وانا كنت صاحبت امك الروح بالروح علشان كده الروح لبستها علشان تجيب حق امها  علشان كده انا قاعده هنا جمب الترعه
لما اخد حق امك منهم
أسد. بس انا اجوزتها
العجوز. بس مدخلتش عليها جوازه باطله ياوالدي
أسد.. بقا مش عارف يعمل ايه كان حد خبطه على دماغه
بس فاق من شردوه على نار بتاكل في السرايا كلها
اتفزع ودخل جري
لقا النار بتاكل في السرايا كلها
وروح امه مسيطره على ليله
وماسكه سكينه وعامله تخبط فيهم
جليله وحمزاوي وأم حمزاوي
موتوا موتوا انا خدت حقي ياحمزاوي منك
علشان جليله وأم حمزاوي كان متفقين يولعوا في السرايا بس ليله شافتهم وروح ام أسد لبستها
قامت مسكت السكينه وقتلهم وفضلت تضحك وتصرخ
لما فقدت الوعي والنار ملت المكان
شالها أسد وخرج بره بيها بسرعه
عند الست العجوزه بس النار كانت معلمه في جسمهاَ
العحوزه. َارمبها في الترعه بااسد
أسد. انتي بتقولي ايه
العجوز.. ارميها خالي الروح تطلع واسمع كلامي يلا بسرعه
فعلا أسد حذفها في المياه لثواني لما فاقت ليله وبدأت تكح
ونزل جابها تعبانه والإرهاق باين عليها
الست العجوزه. هاتها قدامي هنا
فعلا ايد شالها وحطها قدامها
العجوزه.. روح بقا تستقوي في تربتك حقك وجعلك وعيالك اتلم ا سوا امشي بقا على تربتك
بتعويذ غريبه وكلام مش مفهوم
شبه طلع حاجه من جسم البنت
كان الروح طلعت منها
بعد ما السرايا بقت فحمه وكل الا فيها ماتوا
خدها أسد وخد الست العجوزه وراحوا بيت في البلد صغيره
العجوزه قالت إن دا كان بيتها هي وأمه
وبدأت ليله تفوق وأثار الا على جسمها راحت والعلامات
ورجعت ليله
واسد طبعا عرف انها اخته يعني الجوازه باطله
وعاشوا سوا
وخد حق امه وخدوا كل أملاك حمزاوي وبنوا بيت جديد وعاشوا مع بعض في سلام
#بمني محمد
#جارية الملك
مش كل مره نجوزاليطل والبطله َاهي البطوله طلعت اخته هنعمل ايه  يعيشوا بقا لحد اما يجوزا كل واحد فيهم يلاقي عريس ويلاقوا عروسه
ماعلينا الر ايه خل صت اتمنى تكون عجبتكم واشوفك في باقي الروايات
ويارب نلاقي تفاعل متسدوش نفسي علشان أن لكن
جوا
ز مصلحه ودعوه حلوه كده ربنا يفرج قلبي 😍باقمرات
#بمني محمد
#جارية الملك


تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية جحيم اعمي كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
رواية جارية الملك الفصل الثامن 8 والأخير - بقلم يمنى محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent