رواية عاصم حبيبي الفصل السادس 6 - بقلم اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عاصم حبيبي البارت السادس 6 بقلم اسماء محمد

رواية عاصم حبيبي كاملة

رواية عاصم حبيبي الفصل السادس 6

فجاه فرح اغمي عليها 
محمود واحمد في صوت واحد: فررح 
ونسمه وصافي وبنتها نوران سمعو صوت من المكتب 
لسه هيروحو لقو احمد طالع من المكتب وهو شايل فرح وخارج من باب القيلا 
نسمه قامت وقفت 
نسمه: هو في اي 
محمود: عاصم ابنك في المستشفى عامل حادثة 
نسمه بخضه: ايه؟؟؟؟ 
صافي بصدمه: عاصم 
نسمه وهي متجه للخروج من الفيلا: خدني معاك ي محمود والنبي 
واتجهو في المستشفى 
في المستشفى 
عدي وهو رايح جاى قدام الغرفه 
عدي: يارب عديها علي خير 
فجاه سمع صوت صفاره بص من الازاز لقي الدكتور 
الدكتور: جهاز الصدمااات بسرررعه 
مره ثانيه تالته والنبض رجع 
الدكتور ببتسامه متعبه: الحمدلله النبض رجع وخرج 
عدي بخوف: هو عامل ايه  يدكتور
الدكتور: الحمدلله النبض رجع وعدي مرحلة الخطر نستني 24ساعه تحت الملاحظة وننقله غرفه عادية 
احمد راح المستشفى 
احمد: ترووولي بسرعه بنتي هتروح مني 
جابو ترولي ونقلوها غرفة عادية 
ومحمود ونسمه وصافي ونوران بنتها اتجهو ل غرفه عاصم 
محمود لمح عادي راح لعنده 
محمود بخوف: عاصم عامل اية دلوقتي يبني
عدي وهو بيتنهد: الحمدلله عدي مرحله الخطر وكمان 24ساعه وهينقلوه غرفه عاديه 
محمود: الف حمد وشكر ليك يارب 
نسمه ببكاء: هو عنده ايه يبني 
عدي: حاجه بسيطه عنده كسر في رجله اليمين وكسر في الدراع الشمال واتخبط في راسه خبطه جامده بس 
نسمه ببكاء قوي: يلهوي يلهوي كان مخبيلنا ده كولو فين يارب (لا وانتي الصادقة دي عين طنط صافي وبنتها نوران اللي من اول مجم جابو لبنك كسر في الرجل والدراع عايره اي اكتر من كده عشان تصدقي 😂) 
محمود: كل ما يصيبنا الا م كتب الله لنا 
عدي وهو بيطبطب علي محمود: خير يعمي متقلقش 
محمود: خير يبني دي عين ورشقه فينا وبص علي صافي ونوران 
احمد وهو بيجري يمه اخوه: خير يمحمود طمنيني عاصم عامل ايه 
محمود: خير ياحمد كسر في رجله اليمين وكسر في دؤاعه الشمال وخبطه جامده في دماغع 
احمد بحزن: لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم ربنا يشفيه يارب 
محمود بحزن: يارب ياحمد يارب 
محمود: قولي فرح عامله ايه 
احمد بحزن: حصلها اغماء بسبب صدمه 
محمود بحزن: ربنا يقومها بالسلامه يارب 
احمد: يارب 
عند فرح 
فرح بفرحه: عاصم أنت فوقت 
عاصم ببتسامه: ايوه وجتلك عشان اشوفك كده تتعبي 
فرح بحزن: مهو انت السبب 
عاصم: انااا 
فرح: ايوع هما قلولي انك عملت حادثة وبين الحيا والموت 
عاصم: طب بصي عليا اهو انا زي الفل مفيش خدش عليا 
فرح ببتسامه: يعني انت سليم مفكش حاجه 
عاصم ببتسامه: ايوع ي حبيبي 
فرح ببتسامه مشرقه: طمنتني 
عاصم وهو بيقوم: اسيبك انتي تترتاحي وعيزك تخلي بالك من نفسك كويس مش عاوزك تتعبي تاني 
فرح: ماشي بس خليك معايا شويه 
عاصم بحزن: مينفعش لازم امشي 
فرح بحزن: ارجوك متمشيش 
عاصم بحزن: اسف لازم امشي 
فرح ببكاء: متمشيش ي عاصم 
فرح بصريخ: عاااااااااصم وقامت مفزوعه 
فرح بخضه وخوف: الحمدلله ده كابوس وبصت لاقت نفسها في الاوضه يتاعتها 
فرح: اما اقوم اخد شاور 
فرح خلصت ولبست ونزلت تحت لقت كلهم قاعدين علي السفرة ماعدا عاصم 
فرح ببتسامه: صباح الخير 
الكل: صباح النور 
فرح وهي بتقعد جمب بباها: اومال عاصم فين 
محمود: راح الشركه بدري عشان عندو شغل مهم 
فرح: ااه تمام 
فرح وهي بتكلم بباها: بابا انا محتاجه انزل اعمل شوبنج انهاردا 
احمد: طب يروحي خدي الفيزا بتاعتي وانزلي جيبي اللي انتي عاوزاه وخدي حازم معاكي 
فرح وهي بتبوس بباها من خده: اوك بابي يلا باي هطلع اغير علي ما حازم يخلص يلا تشاوو 
فرح طلعت فوق وكلمت ناني صاحبتها فديو كول 
نسبها ونروح ل عاصم 
عاصم قاعد في المكتب سرحان وباصص للاشئ وكل اللي بيفكر في كلمه "اسر حبيبي" معقول بتحب حد غيره معقول بعد الحب اللي حبهولها يروح كده لييه ي فرح ليه ده انا حبيتك من قلبي ليه تكسريه لي تخونيه لي تخوني قلبي كده قلبي عملك اي عشان تكسريه مييه حته لي بس لا لا مش انا اللي هخسر في كل حاجه مسموح بيها سواء في الحب او الحرب طلما انتي محبتنيش فنا هحارب لحد متحبيني مش هسمح تكوني لحد غيري ي فرح مش هسمح مش عاصم الشريف اللي يستسلم بالسهولة دي اخنا عيله الشريف معرفوف عننا اننا مبنستسلمش وفجااه ظهرت فكره في دماغه 
عاصم بفرحه: لقتها قطعه صوت 
هو اي اللي لقتها يبن الشريف؟؟؟؟؟ 

رواية عاصم حبيبي الفصل السادس 6 - بقلم اسماء محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent