رواية فريسة الغول الفصل السادس 6 - بقلم يمنى محمد

الصفحة الرئيسية

رواية فريسة الغول البارت السادس 6 بقلم يمنى محمد

رواية فريسة الغول كاملة

رواية فريسة الغول الفصل السادس 6

قالها رحيم وعيونه كلها شر ودموع وكسره
تمارا.. ارحمني ونبي يارحيم
رحيم بص لرجالته بغضب وقال انا قولت ايه أبدوا العرض
قام احد رجاله بشد تمارا من شعرها
تمارا... بصريخ ايه القسوه دي ارحمني
رحيم.. اسمعوا لو القيامه قامت البت دي متتسابش النهارده
 بدا احد رجاله في فك البرنص
رحيم نظر اخر نظارته على دموع تمارا وتوسلها لها
وقرب منها َشد ايدها
وخلعها خاتم الفرح بتاعها
وهي تبكي وترتجف وهو لا يبالي بدموعها
ونظر لاحد رجاله
رد قاله انت تامر يابيه اعتبره حصل وخد منه الخاتم
ومسك تمارا من شعرها بشده وقالها
متخافيش هيمتعوكي َيظبوطوكي احلى من مازن بكتير اتمتعي
ابدا العرض
وخد نفسه وركب عربيته وطار بيها بسرعه البرق
تمارا على صرخه واحده
وبدأ احد الرجاله يشد لها البرنص وهي تصرخ وتحاول استغيث بأحد
وهما هيبدوا فعلا العرض
💔💔💔💔💔💔
#بمني محمد
#فريسه الغول
على نزول كريم
مكنش مصدق ان رحيم هبجيله قلب ويسبها
ابعدوا عنها
واحد من رجاله رحيم بس الباشا قال منسبهاش لو القيامه قامت
كريم بتعصب وهو يشد سلاحه وانا قولت ابعده وابقوا بلغوا الباشا اني رفعت عليكم السلاح ولا مش هيبعد عنها هضربه بالنار
طبعا بعدوا عنها
خلع كريم الجاكت بتاعه وحطه على تمارا
وشدها كانت مرميه على الأرض
تمارا.... عايزه امشي من هنا ساعدني بدموع
كريم... اهدي متخافيش انا هنا
تمارا... لا لا رحيم قلبه قسى اوي
كريم... اهدي بس وتعالي اطلعي تلبس هدومك وبعدين نشوف
تمارا.. وهي ترتعش انا عايزه امشي
على نزول غاده بحقد وغل
غاده.. انت جبتها ليه ياكريم صعبانه عليك هي وانا مصعبتش عليها ليه لما عملت فيه كده.
تمارا... أنا معملتش حاجه ومكنتش فاهمه والله حاجه وقتها تعالي دلوقتي وانا اشهد معاكي بس ونبي خالي رحيم يسبني ابوس ايدك ياغاده
غاده.. دموع التمساح دي انا كرهتها ورجعها مكانها ياكريم
كريم. بدون رد ندا على ام السعد الشغاله
خدي الهانم فوق وحضريلها الحمام والعشاء
ام السعد... حاضر يابيه
غاده... يعني يه ياكريم
كريم... اطلعي ياتمارا معاها 
تمارا.. وهي تبكي وكانت طالعه كانت هتقع على وشها
من كتر الحزن
💔💔
#بمني محمد
#فريسه الغول
غاده.... ممكن تفهمني ايه الأحصل دا
كريم.. حرام ياغاده كفايه ادا اخوكي عمله فيها هي ذنبه ايه ياخد تاره من أهلها مش منها
غاده.. ذنبها انها السبب لو كانت قالت الحقيقه كنت هقدر اخد حقي من الكلاب دول
كريم... اخوكي جلد البت مفيش في جسمها حته سليمه هتموت لو سبتها لرجالة اخوكي هتموت هتموت في ايدهم
وغاده ووانا اهوا عايشه ميته بسببهم اهوا
انت نسيت انا حصلي ايه
كانت تمارا في البانيو
وبتفكر هي كمان الأحصل
فلاش باك💔💔💔💔
كانوا ٣ شباب شايلين بنت َرخدره في ايدهم وتمارا كانت صغيره لسه وقتها وكان فيه حفله كبيره في القصر بتاعهم
هي مش شايفه علشان الظالمه وخافت جرت على ابوها تسأله قالها دلوقتي هنعرف مين
فضلت في الحفله ترقص مع اصحابها
لغايه مالقت بنت وقعت من البلكونه جربت كل الناس عليها وتمارا فضلت واقفه مش فاهمه حاجه
كانت غاده  البنت دي وكانت من غير هدوم وملفوفه في ملايه
😲😲😲😲💔💔💔
 القصه حصري على حكاوي يويو
فقدت غاده المشي والحركه بسبب الوقعه دي
وقتها اخو تمارا قال هو وابن عمها ان هي جات معاهم بمزاجها ولما اختلفنا على الفلوس قعدت تهددهم انها هترمي نفسها وتفضحهم لما وزنها  اختل ووقعت
وابوي تمارا قال ان بنتها شاهده على الكلام دا علشان جاتني في نص الحفله وقالتلي انها شافتها طالعه مع تالت شباب بتضحك ولبسها عريان 😲😲😲😲
بس طبعا كان فيه حاجات كتير لسه ناقصه مفتكرهتش
بسبب دخلت رحيم عليهم
رحيم بغضب.. انت بتكسر كلامي ياكريم
كريم..... هتموت في ايدهم حرام عليك
رحيم... تمام تموت في أيدي انا احسن ماتموت في ايدهم
وطلع على فوق زي الحيوان
فتح الباب لقا ام السعد
هو.... اطلعي بره
هي....... امرك ياباشا
ودخل على تمارا الحمام كانت في البانيو
تمارا. اول ماشفتها الرعب سيطر عليها
شدها من شعرها من البانيو وهي عريانه
بتحاول تشد اي حاجه تغطي نفسها
قالها ملهاش لازمه.. صبحيه مباركه يابنت الباشا وهو يدقها على السرير
وفي ثواني......
؟
واحد من رجاله رحيم راح فيلا مازن وساب هناك هديه وقال دي الباشا مازن
طبعا البيت كله في حاله حزن فاكرين ان تمارا ماتت في الحريقه
اول ما مازن فتح الهديه جتله صدمته من إلا شافها

رواية فريسة الغول الفصل السادس 6 - بقلم يمنى محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent