رواية أحببت طفلة الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة شروق مصطفي

الصفحة الرئيسية

     رواية أحببت طفلة بقلم الكاتبة شروق مصطفي 



رواية أحببت طفلة الفصل السادس 6

خلود:خلوديي اخويا
خالد:اختشي حببتشي
خلود:هو انت ياعدونه متعرفش ان خالد زاي اخوياوبالظبط لاء وخد الكبيره انا وهو وأوس كنا متفقين عليك المفجأه الأكبر السكرتيره بتاعتك احنا الي بعتنها نورين
نورين:معلش بقي يادوك تؤتؤ انت كنت بتحبني وله ايه
سوري بقي يانوحي وضحكت هي وخالد وخلود وأوس انضم ليهم
أوس:خلود
خلود:أوسي وحضنته
تعالوا نرجع فلاش باك في المطعم
أوس :خلود انا بحبك ولمح حد بيراقبهم فقال بسرعه زاي اختي انا مرتبط بواحدة تانيه وجه في باله سمر البنت الصغيره الي عندها سنتين بنت صحبه فقال الاسم ده
خلود:طب تمام يا أوس وهي ماشيه كانت عربيه هتخبطها
خالد:حاسبي اده خلود
خلود:يااه ياراجل انت رجعت امتي
خالد:من يومين
نورين :اهلا
خلود :اهلا
خالد: ديه نورين صحبتي
خلود:طيب ياخالد انا همشي بقي وهما ماشين اوس كان بيجري وراه خلود وشاف خالد وقف سلم عليه ونورين قالت
نورين :انت أوس صح شوفت ليك صوره في مكتب عدنان بيه ابن عم خالد وصهيب
أوس:صوره ليه
نورين :اها وكمان سمعته بيقول ان هيبعت راجل يرقبك
أوس:بس خلود خالد نورين احنا لازم منتجمعش هفهمكم ليه خالد انا هجيب خط جديد انا وخلود ونورين وانت كمان وهبعتلك ولما ابعتلك تبعتلي الارقام الجديدة وتكسر الخطوط انا هفهمكم فيه ايه خلود انتي هتمثلي انك بتكرهينا وزعلانه مني وعلي فكره وعمل ب إيديه انه بيحبها بس مش زاي اخته علشان الي بيراقب ميشكش وكان بيتكلم وكأنه بيتخانق مع خالد
نورين : في حد مراقب قالت كده بلغه الشفايف
أوس: غمض عينيه اربع مرات ورا بعض
ونورين فهمت وبعد مرور اسبوع غيروا الخطوط وعملوا جروب
أوس : احنا كلنا كده بربطه المعلم متراقبين وخصوصاً انت ياخالد
نورين :انا عرفت حاجه أنهم هيقرارو يخطفوا خلود علشان مفكرين ان خالد بيحبها
اوس :نعم يا حيلتها
خالد:زاي اختي والرحمن زاي اختي انا كنت بكلم صهيب وبقول اني بحب خلود زاي اختي
أوس :انت كده بقي اكيد ليك كميرا في الاوضه حاول متتكلمش غير كتابه بس بلاش تبعت ريكورد وانتي ياخلود انا كنت فعلا هعترف بمشاعري اتجاهك لكن لحظت ان فيه حد مراقب المطلوب منك انك تمثلي ونورين هتجمع كل المعلومات والكل ماشي علي الخطه باك
عدنان:اه ياولاد ال
نورين :تؤتؤ عدنان بيك الشتيمه حرااام حراام احنا في رمضااان
خلود:الملحدين دول فاطرين وانا كمان 🙃
أوس :علشان حيوانه مش اتفقنا اااه صح صهيب ياض فينك اطلع
استوب صهيب معرفهمش أنه ظابط هو مفهمهم ان ليه واحد صاحبه ظابط وهو الي هيقبض الشخصيه الي هتظهر دلوقتي هي شخصيه بيحبها صهيب جدا وهو ابن عم خالد وصهيب التالت آسر
آسر :نهجم
صهيب: اه وهجموا ورجاله عدنان خافوا وفي الي اتقبض عليه وفيه الي هرب وعدنان وسراج اتقبض عليهم
وخلود وأوس علاقتهم بقت علاني خلاص ونورين وخالد قصه تانيه بقي لينا روقه معاهم
غرام:اه ياكلاب كل ده حصل ومحدش يحكيلي وانتي ياحيوانه فطرتي
خلود:اه أوسي حبيبي هتخطبني امتي
أوس:عمو خالد انا بشكلي المتبهدل والجروح الي في وشي وشعر بنتك الي لم تراب الارض والخياطه الي في دمغها انا يسعدني ويشرفني اني اطلب إيد خلود بنت حضرتك علي سنه الله ورسوله والفرح انشاالله بعد العيد مع عبد الرحمن وملك
ملك وعبد الرحمن: عليا الطلاق ابدا فرح مين يا ابو فرح
الكل ضحك عليهم
ملك:انا وكتكوتي هنتجوز واحدنا فاهم
عبدالرحمن:انا وبسكوتي مش هنقبل بيكم انكم اصلا تعملوا فرح معانا وجه بليل الكل اتجمع علي السطح وفطروا ونئير فتون مع كريم واوس وخلود كان مقضينها شغل حب ولڤلڤه ميمس يارب اوعدنا وملك وعبد الرحمن متجوزين واه يامراره اهلم الي اتفقعت منهم وغرام حبيبتي السنجل القمر أوي زاي ياناث
تاني يوم في الجامعه
صهيب :غرام
وكانت واقفه مع ولاد عمامها
عبدالرحمن:مين ده ياغرام
أوس :صهيب ازايك ياراجل وازاي ماما وازي بابا وازاي خالد وازاي عيلتك كلها
صهيب:مالك يا خفه
كريم: قوله عيل دمه سئيل بشكل
فتون:بس ياض وانت لابس نضاره كعب كوبايه
كريم:خلع النضاره وكسرها وقالها كده ارتحتي وعيونه اللبني بانت
فتون بغيره عليه :انت كسرتها ليه انت كده ممكن تتعاكس ومش هتشوف حاجه
كريم:انتي وربنا بتتعبيلي نفسيتي وسابها ومشي بغضب
غرام : الصراحه انتي أوڤر بتعيريه علي حاجه هو مش بي أيديه
ملك:حرام عليكي تتريقي عليه في الرايحه والجايه وتكسري بنفسه قصدنا يافتون
خلود: ايوه يافتون انتي غلطانه
فتون :خلاص كلكم عليه
صهيب:إهدوا بس انا شايف ان فتون مش قصدها بس هي طرقتها عفويه وبتقول الكلام بتسرع
الكل بصله كده بصدمه
صهيب :ليه نظره في الناس مبحبش اتكلم عني كتير
غرام:ياسبعييييي 😂
صهيب:بس ياحيوانه في رمضاان في رمضاان واتعرف عليهم وفتون راحت وصلحت كريم وعملتله نضاره بس علي الموضوه وشكلها كان حلو اوي فيه وشكله كان كيوت وعيونه اللبني يختييي علي القمر يختييي قلبي الصغير يذوب يذوب
بعد ربع ساعه في مكتب تفريغ الكاميرا كان صهيب والدكتور عماد واقفين وآسر كمان ده كمان شخصيه اساسيه
آسر :الشحنه بتاعه المخدرات هتتسلم في بطن الزير
صهيب:متعرفش امتي
آسر :كمان شهرين علي الامتحانات كده
صهيب:حلو اوي
عماد:هو انتوا كده هتتسرفوا ازي لازم نحط خطه علشان اقدر امشي عليها
صهيب :معاك حق
آسر :طب هنعمل ايه
صهيب :هنروح للواه طبعا
آسر :انا متخانق معاه عايز يطلعني مهمه مع آيات
صهيب:ايات اكبر هكر في الداخلية ثعلب المخبرات ومش عاجبك
آسر :ايوه مضطر اطلع للاسف
صهيب:انت عيل خنزير اللهم اني صايم
عماد:بس لقد وجدتها
يتبع الفصل السابع 7: اضغط هنا الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "احببت طفلة " اضغط على أسم الرواية


رواية أحببت طفلة الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة شروق مصطفي
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent