رواية احببت معلمتي الفصل السادس 6 - بقلم نيجار محمد

الصفحة الرئيسية

رواية احببت معلمتي البارت السادس 6 بقلم نيجار محمد

رواية احببت معلمتي كاملة

رواية احببت معلمتي الفصل السادس 6

روحت هايدي البيت وفتحت الظرف وكان مكتوب فيه (انا اسف على اللي عملته مع حضرتك بس انا بجد ندمت ونفسي نبدا صفحة جديدة مع بعض ده رقمي ******** لو حبيبتي تكلميني انا موجود ولو قبلتي اسفي فعلا اقبلي تخرجي معايا بكرة..فارس الحديدي)
هايدي في نفسها : اممم خلينا اقبل اخرج معاه مش هخسر حاجة انا اصلا زهقت من قاعدة البيت..قاطعها رسالة من رقم غريب او بالاصح كان قريب ثم اصبح غريب مضمون الرسالة : خلي بالك على نفسك عشان شكلك نسيتي..انصدمت هايدي ان هذا الرقم الذي كانت اخر رسالة بينهم من ٦ سنوات او اكثر تكلم الان مجددا
هايدي بصدمة في نفسها : ازاي؟! مستحيل ازاي ميت صحي من الموت..قاطعها صوت رنين هاتفها وكان رقم غريب
الشخص : الو
هايدي : الو مين معايا
الشخص : حضرتك مش عرفاني؟!
هايدي باستغراب : اعرف حضرتك منين والرقم مش متسجل
الشخص : انا فارس
هايدي : معلش يافارس مكنتش اعرف 
فارس : ولا يهمك هاا هتيجي صح
هايدي بضحك : لا وواثقة من نفسيها هاجي ياسيدي 
فارس : اوك تمام باي 
هايدي : باي..وقفلوا الخط اما بقا عند فارس 

فارس في نفسه : هو انا ليه قلبي بيدق لما بكلمها طب ليه بفرح لما بسمع صوتها؟! هو انا ممكن اكون حبيتها احبها ايه لا طبعا هي السبب في وفاة اغلى حاجة في حياتي..وعدا اليوم بحزنه وفرحه وحان وقت يوم جديد ذهبت هايدي لتردي ملابسها لتستعد للقاء ذاك الفارس ونفس الشيء عند فارس واتصلت عليه هايدي قائلا : الو يا نور هو احنا هنتقابل فين
فارس بصدمة : نور؟!
هايدي : اااه اسفة يافارس هنتقابل فين
فارس في نفسه : هي دي اللي بدأت احبها وهي متستاهلش حبي
هايدي : فاااارس رحت فين
فارس : هاا معلش مخدتش بالي هنروح كافيه****
هايدي : اوك ٥ دقائق وهاجي..ووصلت هايدي الى الكافيه ورأت فارس فاتجهت اليه وجلست امامه 
هايدي : ازيك يافارس
فارس : الحمدلله ازيك انتي 
هايدي : كويسة الحمدلله 
فارس : طيب ايه رأيك ناخذ كوباية نسكافيه ونروح الملاهي اللي جنبنا 
هايدي بفرح وحماس : بجدددد ملاااهي انا بحبها اوي يلا بسرعة 
فارس بضحك : طيب طيب اشرب نسكافيه..انهى كلامه وهو ينادي على جارسون وطلب منه كوب نسكافيه واتجهوا الى الملاهي
هايدي بحماااس : الله يا فارس انا عايزة العب دي 
فارس بضحك : اوك تعالي..وذهبوا ليركبوها وكانت بيت الرعب واول ما سمعت صوت مرعب احتضنت فارس بقوة صدم فارس من فعلتها هذه ولاكن كان سعيد للغاية في نفس الوقت مباشرةً بعد انتهاء الاصوات ابتعدت عنه بخجل 
فارس بمرح : ايه رايك نروح نلعب دي..انهى حديثه وهو يحملها ويركض الى اللعبة 
هايدي بخجل : نزلتي يا فارس ايه ده انا بعرف امشي على فكرة
فارس بضحك : هششش جبتيلي صداع…اغنية بقا على الموقف (سااامحني يارب)
احببت معلمتي
هنحب حب عمر قلب حد ما حس بيه..
 هتحكي الناس عليه..
 هيقولوا شوفوا حبو بعض قد ايه..
اتمنى نجوم السما تتجاب..
هي الفرصة دي تتساب..
حبيت الدنيا معاك من اول يوم..
هسهرلك بدل الليلة اثنين..
مش محتاج ناس تانيين..
مين يقدر يسمع صوتك ويجيلوا نوووم..♥️
على الجهة الثانية كان قاعد مجهول بيقول بشر : ههههه قاعد بتضحك ومتهني بحياتك انا بقا مش هسيبك تتهنى بحياتك يابن الحديدي..
عند ادهم كان يسوق السيارة بانزعاج لا يريد الرجوع الى المنزل نزل من السيارة واتجه الى حديقة وكان واقف ينظر لشخص ما
شخص بهدوء : بتحبها؟!..(بارت صغنون صح؟ لو رجع التفاعل هنزل بارت كبييير قد كده 😂💪🏻)

رواية احببت معلمتي الفصل السادس 6 - بقلم نيجار محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent