رواية ملكت الاسد الفصل الواحد والستون 61 - بقلم فاطمة حسن

الصفحة الرئيسية

رواية ملكت الاسد البارت الواحد والستون 61 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الاسد الفصل الواحد والستون 61

عند ملك وهشام

هشام دخل ع ملك لاقها بتعيط

هشام بحب . بتعيطي ليه يقلبي 

ملك فضلت تبصلو ومره واحدة اتفتحت ف العياط جامد 

هشام حضنها بهدوء.اهدي يقلبي 

ملك بعيط .ه.هو س.سبني مش كده 

هشام بحب .لا يقلبي متخافيش هيرجع هو بيحبك 

ملك بعيط.وانا مش بحبو أنا بكر*هه

هشام.اهدي يقلبي خلاص .

ملك بعيط.ا..انا معملتش حاجه.معملتش حاجه

ملك نامت من كتر العيط 

.....

عند حازم وندي قاموا  من النوم 

حازم .البسي يلا هنخرج شوي

ندي قامت بسرعه وجريت ع الحمام وهي هتموت من الفرحه 

حازم . مجنونه والله

بعد شوي ندي خرجت ونزلت هي وحازم 

وفضلو يتمشوا ف الشوارع سوا 

وكل دا وف تحت عيون حد 

حازم وندي دخلوا مطعم يأكلو وبعد ما طلبوا الاكل حازم بص بصدمه 

....

عند أسد

قام من ع الأرض بتعب 

وهو بيمسك رقبته بتعب 

اسد قام اخد دش ونزل يمشي شوي

....

عند هشام نزل لمراد بتعب 

مراد .عامله ايه دلوقتي

هشام .تعبانه اوي وقاعدة تعيط 

مراد بهدوء .أنا هخدها تفضل عندي مع روح هي محتاجه لحد معها علطول 

هشام .بس 

مراد .معلش ي عمي دا الافضل أنا هروح اخد روح وارجعها النهارده وبكره الصبح هجي اخدها 

هشام .ماشي ي ابني 

مراد .متخافش هحاول اوصل لي أسد 

مراد طلع من الفيلا ورح ع بيت روح 

بعد شوي وصل 

مراد نزل وطلع ع فوق وخبط ع الباب

ام روح .اهلا ي ابني اتفضل 

مراد. معلش ي مااما ممكن تندهلي روح علشان تعبان وعايز اروح استريح 

ام روح.هي نايمه لو عايزها ف حاجه قولي وأنا قولها

مراد بتعب .لاا كنت عايزها ترجع الفيلا كفايه كده ثم أكمل.بعد اذنك هدخل اقومها

مراد دخل 

مراد حاول يقومها وهي مش راضيه 

روح بتعب .خلاص بق يى ماما شوي كده 

مراد ابتسم عليها وقام جبلها هدوم وساعدها تلبس وشالها وخرج 

ام روح.كان لازم يعني النهارده

مراد بكسوف .معلش ي ماما 

مراد نزل وحطها ف العربيه بهدوء 

مراد طلع بعربيه 

وبعد شوي وصل

مراد نزل وشالها

وطلع بيها ع فوق

مراد حطها ع السرير بهدوء واتكلم 

اقولها اي اني كنت تعبان ومحتاج ارتاح ودا مش هيحصل غير وانتي موجوده.بقت اخاف من وجودك ي روح 

مراد غيرلها هدومها وغير هو كمان واخدها ف حضنه ونام

....

عند حازم وندي

حازم فضل يبص عليها

ايوه هي نرمين

نرمين كانت واقفه تبص ع حازم بحزن ..

حازم بغضب .قومي نمشي 

ندي بفرحه .لا خلينا شوي 

حازم بغضب .بقولك يلااااا 

ندي بصت ع الناس اللي كلهم بيبصو ومش فاهمين حاجه وبصت ع حازم بدموع وطلعت تجري ع براا

حازم خرج وراها علطول لاقها واقفه بتمسح دموعها

حازم بضيق .ف اي

ندي .مفيش ممكن نروح 

حازم.يلا 

ندي وحازم رجعوا الفندق

نرمين وهي بتبص عليهم بحقد .كلو ف وقتو ...

....

اسد فضل يمشي ف الشوارع لحد ما زهق وبعدين رجع الفندق تاني 

اسد فضل ماسك الفون عايز يكلمها بس مش قادر كل لما بتفتكر اللي حصل 

اسد رمه التلفون بغضب ونام 

....

تاني يوم الصبح..

..

عند روح ومراد

روح قامت من النوم بتعب وفضلت تبص حوليها بستغراب

روح .اي دا هو أنا لسه بحلم 

روح مسحت وشها.دا رجعني دا رجعني

روح قامت بسرعه وهي بتقول .رجعني رجعت البيت 

ف الوقت دا خرج مراد وهو بيلف فوطه حولينا وسطه

روح وقفت بصدمه 

مراد كان واقف مصدوم هو كمان .اي اللي بتعملي دا 

روح بتوتر وهي مش عارفه عملت كده ازاي .ا.ان. أنا .دي .دي تمرين الدكتوره قالتلي لازم اعملها.اه هي قالتي كده

مراد بضيق.طب براحه بلاش السرعه دي 

روح بتوتر .م.ماشى.ه.هو إحنا جاين امتا هنا أنا مش فاكره حاجه

مراد.كنتي نايمه وأنا اللي جبتك

مراد سبها ودخل يلبس وبعدين قال .أنا هجيب ملك تعيش معنا هنا 

روح بستغرب.ليه واسد 

مراد بهدوء.ف شوي مشاكل ومش عايز الموضوع دا يتفتح قدامها أنا هجيب ممرضه تكون هنا أربعه وعشرين ساعه علشانكم

روح بضيق .ليه هو انت مش هتكون موجود

مراد.لا طبعا هكون موجود بس هي هتكون موجودة عطلول 

روح بهدوء .ماشي 

مراد.طب الخدامه هتطلعلك الاكل هنا كلي 

روح نامت ع السرير وقالت .مليش نفس 

مراد بهدوء.طب نامي شوي . أنا لازم امشي 

مراد خرج من الأوضه .لما اجيلك هنشوف الموضوع دا ماشي

جوا 

روح بضيق ودموع .دا حته مقاليش لازم تأكلي ثم أكملت بدموع اكتر .انتي مالك ف اي وبعدين بصت ع بطنها وقالت .انت السبب انت اللي بتعمل كده فيا أنا مش عايزك .

تحت 

مراد ركب العربيه وطلع ع الفيلاا بتاعت هشام 

بعد شوي وصل ونزل ودخل بهدوء 

هشام وهو بيشرب الشاي.اهلا ي ابني 

مراد.اهلا يعمي.حضرتك قولت لي ملك 

هشام .أنا مش قادر اتكلم معها البنت تعبانه اوي 

مراد بهدوء .طب بعد اذنك

مراد طلع فوق لاقه ملك نايمه ع السرير وبتعيط 

مراد بحزن .اي ي ملاك لسه مقومتيش 

ملك بسرعه بصت ع مراد.هنروح لي أسد صح 

مراد قرب منها بحب وقال .لاا 

ملك كنت لسه هترجع تعيط تاني بس .

مراد بسرعه . أنا كلمت أسد 

ملك بسرعه .هو فين ثم اكملت بدموع.وليه مشي كده

مراد. متخافيش هو بس اتوتر لما عرف انك حامل أسد هيرجع ي ملك متخافيش وبعدين هو قالي انك لازم تعيشي معايا

ملك . لاا أنا مش عايزه اروح أنا هستنا اسد 

مراد ف نفسه.منك لله ي أسد 

مراد .خلاص براحتك بس احب اقولك أن اسد هيزعل اوي وانا هقوله وخلي ميجيش تاني 

مراد قام بخبثه

وقفل ما يتفتح الباب.

ملك .استنا 

مراد ابتسم بهدوء عليها.اي 

ملك ببراءة.يعني لو جيت معك أسد هيجي 

مراد.ايوه .هنزل استنكي تحت

مراد سبها وملك قامت بسرعه تلبس.

....

عند حازم وندي

كانت ندي قاعده بتتفرج ع التليفون

وحازم قاعد يبص عليها بضيق

حازم بصوت واطي.مكنش قصدي اسف 

ندي .....

حازم بضيق .هو أنا مش بكلمك 

ندي .نعم حضرتك قولت اي 

حازم .قولتك اسف مكنش قصدي اعمل كده 

ندي . ممكن افهم حصل اي .أنا عملت ايي علشان تكسفني كده قدام الناس

حازم .أنا آسف فعلا مكنش قصدي اعمل كده.

ندي بسخرية.لاا عادي 

حازم قام وقرب منها واتكلم .طب تحب نعوض ونخرج النهارده

ندي .لاا 

حازم حاول يتكلم بهدوء .ليه .

ندي . علشان اول ما يحصل حاجه او تتضايق تقوم متصعب عليا.دا انت اول مره تعمل حاجه حلوه من لما شوفتني حته دي مش عارف تعملها صح 

حازم قرب منها جامد .هعوضك النهارده يلاا بق ثم أكمل بخبثه وهو بيتكلم ف ودانها . وبعدين انتي عوضني ثم غمزلها بوقحه

ندي .وقح وسافل

 حازم فضل يضحك عليها.طب اجهزي بسرعه بق 

ندي قامت بسرعه تجهز 

حازم بهدوء.مش هخلي حاجه تبعدنا عن بعض .خلاص بقتي من املاكي 

حازم قام لبس ونزلو هما الاتنين

...

عند أسد

خرج من الفندق

ورح نايت كلب

وفضل يشرب يشرب

اسد تعب من كتر الشرب وبعدين قام وهو مش شايف قدامه 

وخرج

اسد كان كل شوي يقع ع الأرض وهو بيقول كلام مش مفهوم 

..

عند حازم وندي 

حازم فضل يفرج ندي عالشوارع وكل حته رحها ف فرنسا وندي كانت فرحانه اوي وحازم كمان 

ندي بحب .أنا مبسوطه اوي  تعرف اني كان نفسي دايما اسافر برا مصر 

حازم .خلاص .اي رأيك كل اسبوع نسافر حته شكل 

ندي بصدمه .بجد 

حازم .بجد 

....

هو فين 

....

اعمل اللي قولتك عليه

.....

خلاص كله هيخلص 

....

عند أسد

كان ماشي ف الشوارع وهو مش شايف لحد 

ما عربيه جت بسرعه وخبطه وطلعت تجري

...... أسسسسد


google-playkhamsatmostaqltradent