رواية غدر الصحاب الفصل الخامس 5 - بقلم شيرين جمال

الصفحة الرئيسية

رواية غدر الصحاب البارت الخامس 5 بقلم شيرين جمال

رواية غدر الصحاب كاملة

رواية غدر الصحاب الفصل الخامس 5


عند نور تصحى من النوم وتصلي وتجهز علشان تنزل
مريم.. صحيتي يا نور
نور.. اه
يفطرو مع بعض نور يوسف عامل ايه وحشني اوي
مريم تمسك ايد أختها معلش يا نور انا عارفه اللي بتمري بيا م سهل عليكي بس هتتحل أن شاء الله
نور بأمل يارب
تسرح مريم بعد مروح البيت من عند يوسف
تمسك التليفون الو
المجهول الو
مريم.. انا عايزك تيجي محتاجك اوي
المجهول.. مريم في اي صوتك في اي
مريم.. أما ترجع هتعرف
المجهول.. هرجع على أول طياره
مريم.. تمام هستناك
نور.. مريم في اي بتكلم وانتي م معايا خالص
مريم.. بارتباك لا معاكي
نور.. مريم في اي
مريم.. بتغير الموضوع مفيش حاجة يا حبيبتي
وفي سرها كان لازم اعمل كدا م هفضل اتفرج عليكي كتير
نور.. انا هنزل علشان احاول اشوف حل في موضوع الشغل
مريم.. نور سيبي الشغل ده بقى
نور.. بحزن يارب يا مريم
مريم.. هو في ازاي م عارفه تسيبي الشغل قدمي استقاله وخلاص
نور.. بارتباك واضح لازم اشوف بديل الأول
وتهرب من اسأله مريم
بعد نزول نور تفتكر سبب الفلوس اي
فلاش باك نور
مريم تتصل على نور الحقي يا نور ماما م بتنطق
نور بتيجي جارى من الشغل حاضر اطلعي على أقرب مستشفى
قدام باب الغرفه يخرج الدكتور الحاله وحشه اوي لازم عمليه وتكون دلوقتي حالا
نور بنهيار.. تمام يا دكتور هتكلف كام
الدكتور.. ميت الف جنيه
نور ومريم بصدمه من الرقم نعم
نور.. تهادي مريم انا هروح مشوار واجي بسرعه وهكلم هند تيجي معاكي
تروح نور.. عند ناديه 🙄
ناديه.. جايه ليه
نور.. أمي بتموت
ناديه.. وانا اعمل اي امشي من هنا
نور.. علشان خاطر مراد ساعديني
انا ساعدتك وبعدت عن مراد علشان خاطرك
ناديه.. لا علشان انتي رخيصه وسلمتي نفسك ليه
نور.. حرام عليكي بتعملي فيا كدا ليه انا عملت اي
ناديه.. علشان اتحديني وقفتي قدامي واتجوزتي ابني
نور.. بنهيار وسبتو وانا اللي بدفع التمن لوحدي كافيه كدا حرام عليكي اانا ابني من غير اسم
ناديه.. تمسك نور من شعرها الموضوع ده لو اتفتح تاني انتي عارفه هعمل فيكي اي 😠
نور.. لا خلاص مش هتكلم تاني بس متجيش جمب ابني واختي ابوس ايدك وتكون هتبوس ايدها
تبعد ناديه.. عايزه كام وانا عارفه انك كلبه فلوس
نور.. تنزل راسه في الأرض من كسرت النفس اللي فيها عايزه ميت الف وهكتب وراقه بكدا
ناديه..تجيب الفلوس وترمي الفلوس في وشها
نور.. بتنزل وم عنيه بس اللي بدمع لا قلبها كمان
ناديه.. تكون في الوقت ده بتصورها
نور.. تسيب الفلوس وترفع دماغها لا شكرا الله الغني عن فلوسك
ناديه.. غبيه انا كدا أو كدا مستفاده كانو نفعوها
ترجع ناديه لليوم اللي هتعرف في عن جواز مراد من نور
ناديه.. الو مين
هند.. انا هند صحابه نور،
ناديه.. بستحقار نعم
هند.. لا بلاش الطريقه دي المصلحة مشتركه
ناديه.. ازاي وانتي مين اصلا علشان يكون في مصلحه بينا
هند.. لا هيكون في كتير ااول حاجه ابنك اتجوز نور،
ناديه.. بصدمه لا كدابه
هند.. وراقه الجواز معايا الغبيه مخليها معايا
ناديه.. تخدي كام وتجيبها
هند.. بخبث لا م فلوس عايزه مراد
ناديه.. وأي الاستفاده منك انتي زي نور
هند.. لا م زي نور وانا عارفه سبب كرهك لنور اي
ناديه.. بارتباك خلاص تمام موافقه أهم حاجه اي حد غير نور
هند.. كدا اتفقنا
ناديه.. بس مراد لازم يكره نور ده بيعشقها
هند.. بغيره من كلام ناديه ليكي عليا هو اللي يسبها م هي
تمام اتقفنا
ترجع ناديه من الفلاش باك أهم حاجه اخلص من نور، وبعد كدا الجربعوه التانيه
نور.. تجري على محل الشغل ممكن اقابل المدير
زملها.. حاضر انتي مالك
نور.. مفيش بسرعه بس
تدخل نور لمدير لو سمحت امي بتموت وعايزه سلفه
المدير بنظره شهوه.. تمام والمقابل
نور.. أمضى على أي وراق يثبت الفلوس دي
المدير.. انتي كنتي هتسيبي الشغل ولسه ايدك معلمه على وشي
نور.. انا اسفه بس ده م وقت تصفيه حساب
المدير وعنيه على نور صح يا بطل م وقتو لسه الوقت معانا
تاخد الفلوس وتروح على المستشفى وتلقى هند منهاره من العياط مع مريم
مريم.. تجري عليها عملتي اي
نور.. الفلوس معايا
هند ازاي اوعي تكوني عملتي حاجه غلط
نور ومريم بصدمه نعم
هند بارتباك انا بطمن عليكي م اكتر
نور تحتضنها لا متخفيش عليا
مريم.. بنظره مش مريحه لا يا هند ارتاحي انتي احنا تمام
هند.. انا م قصدي
مريم.. بسخريه ما انا عارفه
ام نور تعمل العمليه وتخرج على الرعايه
بس ربنا أراد أن هي تموت
تنهار نور ومريم ومن ساعتها وهما ظهر بعض
ترجع نور من الفلاش باك وتكون وصلت الشغل علشان هند م هتروح الشغل انهارده وتروح نور لوحدها
المدير عايزك
هو يوم شبه واشو اما شوف عايز اي الحيوان ده كمان
نور.. تدخل من غير نفس نعم
تلقى 😳😳
رواية غدر الصحاب الفصل الخامس 5 - بقلم شيرين جمال
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent