رواية عاصم حبيبي الفصل الرابع 4 - بقلم اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عاصم حبيبي البارت الرابع 4 بقلم اسماء محمد

رواية عاصم حبيبي كاملة

رواية عاصم حبيبي الفصل الرابع 4

فرح بصت وراها: عاصم؟؟؟ 
عاصم بابتسامة: عامله ايه في المانيا وطنط ريهام
فرح بابتسامة:  كويسين وانت عامل ايه هنا 
عاصم حك مؤخره راسه:  كويسيين لما شوفناكي 
فرح بابتسامة: ميرسي 
عاصم: اللا قوليلي انتي اتعلمتي عربي ازاي 
فرح بضحك: ههههه أنت ناسي ان ماما من مصر ولا ايه وبعدين يسيدي ماما كانت بتخليني اتعلم عربي 
واخد كورسات فيه عشان دي لغتنا 
عاصم: هههه راحت عني دي وطنط ريهام عامله ايه 
فرح: كويسه 
عاصم: هو.. هو... هو 
فرح ببتسامه: هو اي
عاصم: هو ينفع اعزمك على حاجه بمناسبه رجوعك لارض الوطن ولا اى 
فرح بفرحه: طبعا يـ عاصم 
عاصم: طب هستناكي 8ونص كده اسيبك انا ترتاحي بق 
فرح بسعاده بعد ما مشي: يس يس اخيرا وبعد كده اتنهدت معقول تكون بتحبني يـ عاصم وبعد كده غيرت 
فرح ببتسامه: انا هنزل اقعد مع بابي شويه عشان وحشتيني اوى ونزلت لقيت ابوها قاعد لوحده 
فرح ببتسامه: بابي 
احمد ببتسامه: حبيبه قلب بابي تعالي يروحي وخدها في حضنه 
فرح بدموع: وحشتيني اوى يبابي أنت لي سبتنا 
احمد: انا مسبتكوش امك اللي باعت عشان حاجه انا معملتهاش 
فرح: تعرف يبابي انا لحد دلوقتي معرفش سبب انفصلكم اي مامي مردتش تقولي حاجه وكل مفتحها في الموضوع تقولي دي حاجه خاصه بيبني وبين بباكي هو اي اللي حصل اليوم ده 
احمد وهو بيتنهد بحزن: بلاش دلوقتي يـ فرح وقت تاني وبعدين متشغليش بالك انا دلوقتي عاوز اشبع منك قبل ما تسافري اه صحيح انتي هتسافري امتي تاني 
فرح يضحك: ايدا يبابي للدرجادي زهقت مني وعاوزني امشي بس لا انا قاعده علي قلبك 6شهور بحلهم  واقولك انا هخليهم سنه عشان ازهقك اكتر 
احمد يضحك هو الاخر: انا ازهق منك يبت يبكاشه انتي قطع كلمهم حازم 
حازم: ياااقوم يللي هنا 
احمد: اهو جرعه الصداع جه اهو 
حازم: اخص عليك اعموو انا صداع ده لوله انا في البيت دا كنتم زمنكم بيت كئيب كفاية عليكوو نسمه قاطعه صوت...... مالها نسمه يروح امك 
حازم بخضه ومبرق عنيه وبيبص علي فرح: هووو
فرح هزت رأسها بنعم وهي كاتمه ضحكتها علي شكله حازم: مالها نسمه ي عمي صحيح دا لوله نسمه في البيت دا مكنش ليه طعم وبعد كدا راح يمه نسمه وباس ايدها: احلي نسمه دي ولا ايه وابوس رجلك عديها يبنت حميده 
نسمه بغضب: ولددد 
حازم: معيب كده يعمي الله 
احمد بضحك: هو كل حاجه عمك عمك قاعد ساكت مبيتكلمش 
حازم: دلوقتي انا الحته الوحشه اللي فيكم طب مااشي انا طالع فوق لو حد عايز حاجه يريت متتدوش عليا وطلع 
محمود نزل 
محمود؛ اي ي نسمه مال صوتك عالي كده ليه 
نسمه: مفيش... كنت عاوزه اقولك اني نوران بنت صافي اختي هتيجي انهاردا 
محمود برفع حاجب: ودا جايه تعمل مشكله اي المرادي 
نسمه: متظلمهاش ي محمود اكيد مكنش قصدها 
محمود بسخريه: مكنش قصدها ااه طب تمام 
نسمه: طب هي جايه انهارده ارجوك ي محمود متصغرنيش قدمهم بليييز 
محمود بقله حيله: طب تمام ي نسمه بس ياريت ميطولوش في القاعده المرادي 
نسمه ببتسامه: طيب يروحي وبعد كده قالت في نفسها وادي اول خطه نجحت مستحيل اخلي الماضي يعيد نفسه مع ابني ومستحيل ي فرح تتجمعو انتي وابني ودا علي جثتي 
نسمه: طب تمام ي جماعة اطلع اكلم صافي تجيب نوران وتيجي علي هنا 
فرح: وانا كمان ي انطي خديني معاكي عشان ورايا مشوار 
احمد: مشوار فين يبنتي 
فرح ببتسامه: عاصم عازمني علي العشا برا 
نسمه؛ عاصم وبعد كده قالت في نفسها لي مصمم ي عاصم تفشل مخططاتي انا لازم اسرع في مجي نوران البيت 
فرح: آه عاصم ي انطي لي في حاجه 
نسمه ببتسامه صفرا: 😂يروحي مفيش حاجه 
فرح: طب انا طالعه اجهز محتجين حاجه 
محمود: لا بحبيبتي 
فرح طلعت ولبست وبصت علي نفسها في المرايا كانت لبسه فستان سهره جميل عليها بس قطع شوردها رنه فونها 
فرح ردت بفرحه: اسر حبيبي 
في نفس اللحظه اللي لسه عاصم هيخبط عليها 

رواية عاصم حبيبي الفصل الرابع 4 - بقلم اسماء محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent