رواية غدر الصحاب الفصل الرابع 4 - بقلم شيرين جمال

الصفحة الرئيسية

رواية غدر الصحاب البارت الرابع 4 بقلم شيرين جمال

رواية غدر الصحاب كاملة

رواية غدر الصحاب الفصل الرابع 4

نور بصدمه مراد😳
مراد يمسك ايد نور بغضب مين ده انطقي انتي كنتي تعرفي حد وانتي معايا انطقي انطقي
يوسف.. بدموع مامي
مراد.. بجنون ده بيقول مامي ردي عليا مين ده هقتلك يا نور اتكلمي
ده ابني انا سيب أيدها
نور ومراد في نفس الوقت مريم
مريم اه ابني يوسف يترمي في حضن مريم مامي عمو ده وحش ماسك ماما جامد اوي
مراد ينتبه وشيل ايدو بس بغضب وتكون نور هتقع يجري عليها يوسف ومريم ومراد حس قلبو وجعو بسبها
مريم.. ادخل جوه يا يوسف وتاخد يوسف وتخرج لمراد
نور حبيبتي فيكي حاجه نور وعيونها على مراد لا
مريم.. مراد ملكش دعوه بينا انت فاهم
مراد بسخريه وانا مالي بيكو كنت بشوف مش يمكن ابني أو أختك كانت بستغفلني
نور.. بوجع قلب من كلام مراد وخلاص ممكن تخرج من حياتي
مراد.. توجع قلبو الكلمه ديه يمسك نور تاني بقولك اي انتي اللعبة بتاعتي ارميها وقت ما اعوز غير كدا لا
مريم.. مراد كافيه كدا اختي هتعيش حياتها وهتجوز
مراد.. نعم يا روح امك تجوز انا اقتلها هي وهو
ويبص عليهم من فوق لتحت صدقني يا نور اللي جاي سواد
مراد في العربيه الو عرفت كل حاجه
الشخص.. اه
مراد.. تمام نفذ
ويفقل التليفون ويرمي ماشي يا نور كدا اللعب على المكشوف
نور ومريم.. هنعمل اي
مريم.. نور اجمدي كدا احنا دخلين على ايام جميله
نور.. انا متشكره اوي على وقفوك جمبي
مريم.. انتي مجنونه انتي امي واختي الكبيره وكل حاجة ليا كافيه إنك نزلتي تتشتغلي من اول سنه ورفضتي اشتغل علشان تصرفي عليا
نور.. أي الدرامه كوين ديه صح انتي ازاي تقولي يوسف ابنك
مريم.. ده اللي كان لازم يحصل بس مراد م هيسكت
نور.. ربنا يستر تعالى نراوح علشان عندي شغل بكره يارب القى المدير متحول قرد لا قرد اي القرد هيزعل يكون كلب ومن غير ديل علشان يكون عار في حياتو 😂😂
مريم بضحك مش قدره حرام عليكي احنا كنا هنموت دلوقتي
نور.. اسكتي ومراد بيتكلم كنت حاسه تنين قدامي وهيطلع نار
مريم.. خلاص تعبت من الضحك يروحو
صباح يوم جديد
مريم ونور.. يصحو وتنزل نور
مريم مش هتفطري
نور.. لا هعدي على هند وصح انا هتغداء هناك هتيجي معايا
مريم.. لا روحي انتي وانا هروح عند يوسف لازم اليومين دول مراد يشوفني انا اللي بروح هناك وم انتي
نور.. بدمع 😢ازاي يعني مش هشوفو هو رجع ليه
مريم.. اهدي يا نور هما يومين بس وتقولي رجع ليه يعني مش وحشك
نور.. بدمع اوي بس م هسامح ولا هو هيسمحني انا هنزل علشان متاخرش
مريم.. مع السلامة يا قلبي
نور.. سلام يا قلبوتي
نور.. توصل تحت بيت هند وتتصل على هند انزلي يا بت انا تحت
هند.. طيب هنزل اهو
تنزل هند انا جيت
نور.. وحشتيني يا قلبي
هند.. وانتي كمان هتغدي معانا مفيش مفر امي مصممه
نور.. أمك بس يا كلبه وانتي اي معفنه
يوصلو الشغل كل واحد يروح مكانو هما في مول واحد بس كل واحد في مكان
تدخل نور.. زمليتها ادخلي المدير عايزك
نور.. بمضايقه حاضر
تدخل السلامه عليكم
المدير.. نص يوم خصم
نور.. تمام وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته بعد اذنك
المدير.. انا قولت تمشي يقوم يقف ويقرب منها
نور.. ترجع لورا خير في اي
المدير.. مش هتحني عليا بقى هديكي اللي عايزه
نور.. انت قليل الادب
المدير.. بعصبيه تمام يا نور وانا صبرت عليكي كتير بس كدا فيا الوصلات اللي معايا وقت  تعب امك هسلمها
نور.. بخوف وشجعه مزيفة تمام السجن هيكون احسن من الشغل معاك
المدير.. بعصبيه على شغلك
بعد نهايه اليوم
عند هند اول اما نور تدخل تسلم على مرفت وتبوس دماغها عامل ايه يا أمي
مرفت.. الحمد لله يا حبيبتي ربنا يرضا عنك
هند.. يا سلام الدعوات بس تظهر عند نور
نور.. شايفه الغيره يا ماما
مرفت.. مليكش دعوه يا هند  نور دي بنتي التانيه
هند بلامبلاه طيب انا مالي ناكل بقى
تعود نور يتغدو ويعدي الوقت بهزار نور المستمر اللي يحلى اي مكان تكون في انا هستاذن بقى
مرفت.. لسه بدري
نور.. لا معلش علشان مريم
مرفت.. كانت تيجي معاكي
نور.. معلش بتجهز علشان الدراسة
هند.. صح يا نور انتي هتدخلي السنه ديه ولا زي اللي قبلها
مرفت.. هند اي يا حبيبتي
نور.. مفيش حاجة يا ماما هند بتكلم لمصلحتي وانا عارفه بتخاف عليا ازاي لا هدخل أن شاء الله
تروح نور
مرفت.. كدا يا هند بلاش الكلام ده يزعل
هند... وانا عملت اي مش حقيقه انا هدخل انام
اول اما تدخل تكون متعصبه فلاش باك
آخر يوم امتحان الثانوية العامة نور وهند خارجين من المدرسه تلقى شاب يتعرض طريقهم
هند.. ممكن توسع انتي اه هي لا
نور.. نعم خير في حاجه
الشاب يمسك ايد نور
نور.. نزل ايدك يا حيوان
يجي شخص هي قالت اي نزل ايدك وانت مرتضتش صح يبقى اي تتكسر وفعلا يكسر ايد الشاب ده
نور.. أي اللي عملتو ده حرام عليك
مراد.. برفع حاجب نعم هي دي شكرا
نور.. وانا اقول شكرا ليه انا قولت ليك تتدخل
هند.. خلاص يا نور شكرا يا كابتن
مراد.. بتسامه جميله اسمي مراد يا عسل
هند.. بتسامه شكرا على وقفوك جمبنا
نور.. بعصبيه من طريقه هند مع واحد غير نمشي بقى
مراد.. بستفزاز نور شايفه الناس الذوق
نور.. الذوق لذوق واظن انت مش كدا
مراد.. يا بت هو انا جوز امك بتعمليني كدا ليه مفروض تقولي شكرا
نور.. انت هتزلنا يا عم ما خلاص اي كلب ماشي في الشارع هيعمل كدا
مراد.. يا بت انتي اتولدتي الأول وبعدين لسانك
ترجع هند من، الفلاش باك لا يا نور مش هسيب مراد، ليكي حتى لو هعمل اللي عملتو واكتر علشان تسيبو بعض مراد بتاعي انا وانا اللي بحبو مش كل حاجه ليكي وانا لا ماشي يا نور هتشوفي
تمسك التليفون الو
الشخص الو
هند عايزين نتقابل في حاجات جديده
الشخص...... بكره 

رواية غدر الصحاب الفصل الرابع 4 - بقلم شيرين جمال
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent