رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثالث 3 - بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

رواية عشق اللؤلؤ البارت الثالث 3 بقلم الاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ كاملة

رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثالث 3

الاء جهزت ورقها وجهزت نفسها كانت قمر رغم بساطتها كانت لابسه
تيشرت روز وفيه فروع ورد اسود وبنطلون اسود وعامله شعرها ديل حصان وكوتش رياضي روز وميكب سمبل ذايدها جمال وبرفان كانت كامله الانوثه جسمها حلو جدا زي ما بيقولو عدوها عود فرنساوي 
وكانت تخطف الأنظار
طلعت الصاله
خديجه بصدمه / انتي راحه تقدمي في شركه ولا ديسكو
الاء بصت لهدومها
الاء بغرور / بس قولي اني قمر واخطف الأنظار
قلعت خديجه الشبشب وجرت وراها
خديجه / ده انا اللي خطف روحك الوقتي
الاء / والنبي يا ديجه سيبيني لازم اروح واخطف أنظار كل اللي في الشركه
خديجه بجنون  / بردو بتكرريها قدامي انا مش هسيبك تنزلي بالمنظر ده 
رمت خديجه الشبشب على الاء بقوه في نفس اللحظه اللي بيطلع حسام من اوضته وهووووب اخذ الشبشب في وشه 
الاء وقعت على الآرض من كتر الضحك 
الاء بضحك هستيري / كده يا ديجه ترمي الشبشب على حوسو 
خديجه بصدمه / مكنتش اقصد والله يا حبيبي 
وكل ده وحسام لسه واقف مصدوم ياعين أمه 
خديجه راحت لحسام 
خديجه / حسام انت كويس 
استغلت الاء انشغال امها مع ابوها المصدوم وفي لمح البصر كانت الاء طااارت 😂
طلعت الاء من البيت 
الاء بغرور / الحمد لله طلعت سليمه وانا لسه في كامل انوثتي وجمالي جيالك يا ابن الدمنهوري 
في الشركه 
كريم بنرفزه / لسه ملقتش مساعد ليا مكان حسام 
أسر / لسه يا كريم 
كريم بعصبيه / انا عايز النهارده قبل بكره يا أسر اتصرف 
أسر / حاضر يا كريم 
بعد حوالي ساعه 
كانت الاء وصلت الشركه وطبعا هي عارفه كل حاجه فيها لأنها كانت بتيجي مع ابوها وهي صغيره راحت عشان تعمل الانترفيو وفعلا خطفت الأنظار نظرتهم ليها فيها إعجاب وانبهار وحسد وحقد على جمالها 
بعد حوالي نص ساعة من كميه الاسئله اللي مبتخلصش 
أسر بفرحه / طب الحمد لله انت جيتيلي من السما انت هتتعيني الوقتي لو حبه 
الاء / اي ده بالسرعه دي 
أسر / اصل عندنا عجز وعايزن مساعد للمدير ومش هنلاقي حد احسن منك 
الاء في سرها / سامحني يا بابا اني هاخد مكانك بس انا لازم اجيبلك حقك واردلك كرامتك من الحيوان ده 
الاء بابتسامه  /  وانا ليا الشرف ممكن توريني مكتبي 
أسر بابتسامه / اتفضلي 
الاء شافت المكتب وكان جميل جدا وكان جنب مكتب الطور اللي جوه.. سوري يا جماعه قصدي مكتب ابن الدمنهوري 
أسر / تعالى بقا اعرفك على مدير الشركه 
الاء اول ما دخلت وشافت كريم بصتله بصدمه من حلوته 
الاء بصدمه / يخربيت حلاوت امك بابا مقاليش انك مز اوي كده
كريم / افندم
الاء بتسرع / هااا لا بكلم نفسي
كريم بسخريه / ليه انت مجنونه ولا حاجه
الاء بسخريه / أظن دي حاجه متخصكش
كريم بصلها بغضب وكان نفسه يقوم يموتها 
لأنه اول مره حد يتجرأ ويقوله كده
الاء باستفزاز / ممكن بقا تسبني اروح مكتبي ولا هنبات هنا
طلعت الاء وعلى وشها ابتسامه نصر وفضل كريم وأسر اللي على وشه الصدمه لأن كريم مرضش عليها هو اصلا مش بيدي الفرصه لحد يكلمه  
أسر بصدمه/ انت سكتلها ليه يا كريم انت سخن ولا حاجه 
كريم بتفكير / لا بس دخلت دماغي
أسر / لا يا كريم شكلها بنت ناس ومحترنه بلاش تفكر فيها
كريم بغموض/ متقلقش اصبر عليا بس
الاء كلمت امها وطمنتها وكلمت سلمي وعرفتها أن الخطه هتبدا والتشويق هيبدا بردو وبدأت الشغل مهما كان انها جايه تنتقم أو لا بس هي بردو هتشتغل حاجه بتحبها وده كان حلمها من زمان
عند حسام وخديجه
حسام / انا خايف على الاء اوي
خديجه / من أي يا حسام
حسام بضعف / خايف عليها من كريم الدمنهوري هو مش سهل حاسس اني ضعيف ومش قادر اعمل حاجه
خديجه بحنيه / متقولش كده يا حسام كله حاجه هتعدي 
حسام / ربنا يسترها عشان انا قلبي مش مطمن 
هل هنخاف على الاء من كريم!! 
 ولا هنخاف على كريم من الاء؟؟ 😂😂
نصيحه.. 
لما تحب حد ماتحبهوش بكل حاجه فيك 
ماتحبهوش بقلبك، وعقلك متحاولش انك تتعود عليه اوي عشان لو مالكوش نصيب مع بعض متتعبش. 
خليك دايما حاسب أن ممكن يجيي يوم الفراق  عشان لو جيه متتفاجئش وتحس بالخذلان من الشخص التاني♥️
رواية عشق اللؤلؤ الفصل الثالث 3 - بقلم الاء عوض
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent