رواية الامبراطور القاسي الفصل الثالث 3 - بقلم يمنى محمد

الصفحة الرئيسية

رواية الامبراطور القاسي البارت الثالث 3 بقلم يمنى محمد

رواية الامبراطور القاسي كاملة

رواية الامبراطور القاسي الفصل الثالث 3

أسر..... يلحقوكي من ايه ياعروسه من عريسك
فريده.. بدموع ابعد عني انت مش في وعيك ابعد عني
أسر... لا لا انتي بتقول ايه دا النهارده دخلتنا ياحلوه يعني للازم اعمل الصح معاكي
فريده.. بدا صوتها بعلي ويعلي
وأسر مش عارف يسيطر على صريخها
قامت الهام ومرتضى مفزوعين من النوم على صوت صريخ فريده
الهام.. في ايه ايه الا بيحصل استرها يارب
مرتضى.. لا ابنك المجنون هيموت البت في ايده
الهام.. طلب هنروح يعني ولا هنعمل ايه
مرتضي.. لا نفضل هنا لما البت تموت في ايده امشي قدامي يالهام تعالي نشوف في ايه
وطلعوا جري على اوضه أسر وفريده
اول ماااسر سمع صوت الخبط. حط ايده في رقبه فريده ونظر ليها نظره كلها غضب ورعب وقال
عارفه لو سمعت صوتك قدامهم هعمل فيكي ايه
فريده.. بدموع حاضر
أسر.. قومي ادخلي الحمام تعدلي لبسك دا وتطلعي مبتسمه فاهمه
فريده.. وهي تحاول تقوم حاضر
وفعلا دخلت الحمام الا في اوضتها تعدل ملابسها
وأسر راح يفتح لابوه وأمه
#الإمبراطور القاسي
أسر بهدوء متصنع... اتفضلوا في حاجه ولا ايه
الهام.. فريده فين وهي تدخل مسرعه الي الاوضه
أسر.. في ايه ياأمي داخله كده ليه هو انتي ناسيه ان النهارده دخلتي يعني مينفعش تكونوا هنا
مرتضى.... مراتك كانت بتصرخ ليه
أسر.. عريس جديد بقا يابابا
مرتضى. والله وهو يضع يده على كتف أسر
عايز تقنعني انك مبسوط ومكنش صريخ استغاثه
أسر.. ايه ياجماعه عريس ويحقلي كل شي
الهام.. مراتك فين
أسر... بوووه بقا ياماما هو انا انزل واسيبها مش عاجب وأفضل معاها مش عاجب
الهام.. سمعت صوت مايه في الحمام خبطت
فريده يافريده افتحي ياحبيبتي انتي كويسه
فريده. وهي تبي على آخرها بس تحاول أن تهدي من صوتها ايوه ياطنط كويسه
الهام.. طاب اخرجي اشوفك علشان اطمن عليكي
فريده وهي تتدل ملابسها وتهدي من روعها وفتحت الباب
لقت أسر في وشها وينظر لها بتوعد
استجمعت قوتها وابتسمت وقالت نعم ياطنط
الهام وهي تقرب لها وتقول مالك يافريده
فريده.. أنا كويسه مفيش حاجه
وهي تنظر لأسر
الهام.. حست انها خايفه تتكلم قدامه
قالت امراتي متاخد أسر وتشربوا حاجه في الجنينه
أسر... ماما انا عريس ودي ليله العمر مينفعش كده
مرتضى... ولما انت عارف انها ليله العمر خارج ليه
أسر...
واديني جيت وانتوا مش مديني فرصه اقعد مع عرستي
الهام.. لو سمعت يامرتضي خذ أسر وانزلوا الجنينه شويه
ياما اخد انا فريده عندي الاوضه شويه
أسر. بعصبيه. تبقى تتحرك كده من مكانها وتشوف الا هيحصل
مرتضى.. انت بتهددها  وانا واقف مش مكفيك انا مامتك ولا ايه
الهام.. انتي تجننت ياولد
أسر بعصبيه.. يووووه بعصبيه انا زهقت بقا انا سبللكم الاوضه والعروسه ونازل اوووف
وفعلا سابهم ونزل
فريده.. بدموع وانهيار
الهام.. مالك يابنتي بس اهدي
فريده.. مفيش
مرتضى. طاب انا هنزل اشوف المجنون دا علشان تاخدوا راحتكم مع بعض
وخرج وسابهم في الاوضه
الهام. احكيلي يافريده مالك
فريده.. مفيش حاجه
الهام.. هو انا مش زي ماما الله يرحمها احكيلي ومتخافيش مش هقول لأسر حاجه
فريده. معرفش بيقولي كلام غريب كده محسسني اني شمال او جيه من الشارع
الهام.. لا لا اهدي بس يمكن تكوني فهمتي غلط. وبعدين ايه على وشك دا
فريده.. هو ياطنط كان عايز ياخدني بالغصب
الهام.. يانهار مش فايت. الموضوع دا ميسكتش عليه
فريده.. لا ونبي انا خايفه يعمل فيه حاجه
الهام... متخافيش اهدي بس وارتاحي َمتخافيش
وسألتها وخرجت
وفريده قاعده على الكرسي خايفه
#بمني محمد 
في الجنينه
مرتضى.. مش كده ياابني محدش يعمل كده مع عروسته
أسر..ومحدش يجوز حد غصب عنه
على دخول الهام في الكلام
الهام بعصبيه على أسر.
مش دي فريده الا كنت هتموت وتجوزها ايه الأحصل
أسر. كنت لكن خلاص مش انا إلا اجوز واحده مقضياها
الهام.. وهي تضرب أسر بالقلم اخرسي َمتقلش عنها كده
البت اشرف من الشرف
على صوت كوثر الشغاله
كوثر.. أسر بيه في حد ساب لحضرتيك الطرد دا والجواب دا وقال محدش يفتحه غيرك انت
أسر. بغضب حد مين
كوثر.. معرفش مين
خد أسر فتح الطرد زاد جنونه وبعدين فتح الجواب اتجنن اكتر على صوت رنت تليفونه
وشخص بيقوله.. مبروك على مقلب العروسه انا اكسب الرهان المره دي يا أسر
وقفل السكه
وحذف الطرد على الأرض والجواب وقال ادي الهانم الا انتوا بدفعوا عنها
انصدم الجميع 
وطلع وشر الدنيا كله في وعيونه عند اوضه فريده

رواية الامبراطور القاسي الفصل الثالث 3 - بقلم يمنى محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent