رواية أحببت مجنونة الفصل الخامس والثلاثون 35 - بقلم الاء

الصفحة الرئيسية

رواية أحببت مجنونة الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم الاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الخامس والثلاثون 35

نور...يوووه بقا هو انت بتحقق معايا  وبعدين انا حره اتعامل زاي ما انا حبه 
سيف بصلها وحسه انه بقا تقيل  مردش واتحرك.بالعربيه وفضل سكت طول السكه ونور بتبص عليه لقته  بصص قدمه ومحولش يبصلها 
نور من جوها... انا   زودتها ولا ايه 
العقل...يعني الصبح مرضاش حد يلمسك وياخدك بالغصب تتكلمي كده
القلب... وبعدين هو مستغرب اسلوبك انتي بتبعدي ليه
نور...افرض فعلا حبيتو  يبقا احاول ابطل لان سيف مهما كان عمرو ما هيحبني 
القلب... ويمكن يحبك
العقل...حتي لو كده مش اسلوبك دا اللي هيبعدك او يخليكي تبطلي تحبي انتي كده بتخلي هو لووحبك يبعد
القلب... هو  مكسفكيش عشان تكسفي كده 
نور...يوه بقا طيب انا المفروض اعمل ايه اقرب ولا ابعد وخايفه اقرب  واندم وميحبنيش اساس من امتا حبيتو دا  وبصتله كان لزم يعني تكون كويسه وطيب كده اديني شكلي فعلا حبيتك 
سيف كان عمال يشاور ليها.... نور انتي يابنتي
نورفاقه...ها ايه
سيف...انتي بقالك نص ساعه بص ليا وعمال اقولك وصلنا في ايه 
نور بصت حواليها... اها اممم صح طيب
سيف بصلها... هو ولحق نفسه قبل مايسالها تاني  تمام يلا وصلنا ونزل
نورمن جوها.... انا مني لله
دخلو نور...السلام عليكم
كلهم بصو... وعليكم السلام
هبه  ...ايه دا ايه اللي في وشك.دا مين ضربك
امل بتبص...ينهار ابيض وبصت لي نور بت وجي عليها ومفكر نور اللي عملت كده نور اول مالقت امل بصلها بشر استخبت ورا سيف 
نور.. لا.وربنا ما انا
امل.... اش عرفك اني فكرت انتي الا لما تكوني انتي عارفه مصبتك ومسكت الشبشب
سيف... اهدي يا امي مش هي 
امل...طبعا داري عليها افضل داري لحد متعمل مصيبه اكبر 
تهاني بضحك...يخيبك بت  وضربتي ليه
شمس بضحك...محدش يدخل ما بنهم بيتصالحو  وبنطلع انا وحشين
فريده... عشان كده انا في حالي 
سيف....واللهي ياجماعه ما هي دا حصلت مشكله مع حد وتعاركت انا وهو
امل...يا شيخ ولا اتعاركت انت وهي  وبتحاول تضرب نور
نورمسك في سيف جامد.... واللهي ما انا ورحمة بابا
امل بعدت...اومال مين 
نور بصت لي سيف...ها
سيف...حد.في شغل معايا كان بيكلمني بطريقه وحشه  فا شدينا مع بعض  وحصل اللي حصل المهم انا هموت من الجوع يا امي  
امل... اطلع انت والوزعه دي غيرو عقبال معمل
سيف...حاضر
واخدها وطلع اول ما جم عند السلام ساب ايديها وطلع هو نور بصتله ووضايقة
نور.. ايه دا بيردها تمام طز
عد الوقت وكلهم اتجمعو
عاصم...نور عايزك بعد العشا
نور...حاضر يا جدو
عاصم...وانت كمان ياسيف 
سيف...حاضر
تهاني...في ايه
عاصم...شغل ليهم فا هعرفهم يعملو ايه وكده
ياسين... انه يا جدو 
عاصم.... متعرفش بي يا ياسين 
ادم... صحيح ياجدو في واحد بيشتغل معاك اسمو عزيز المرغني
عاصم...اها مالو
ادم...  عايز اعرف بيتعامل معاكم ازاي 
عاصم... من عيني روح لي ياسين او لي ابوك.
محمود... تعالي بكره هعرفك كل اللي انت عايزو
ادم... تمام يابابا  باذن الله بكره هعدي عليك
عده الوقت وراحو لي جدهم
نور... انا جيت ودخلت باستو جدها  من خدو  وقاعد جم خالها محمود 
محمود ضحك ولعب في شعرها... 
سيف دخل... نعم ياجدو
عاصم.... اقاعدو وحكولي  حصل ايه
سيف قالو... بس كده وبعتهم لي صاحبي
عاصم... ومكلفتش انس  ليه
سيف.. انت عارف احمد  مش هيعررف لان مكلف بمهما 
نور بصتله... بيقولك انس احمد ايه 
سيف بصله... احمد اسمو الحقيقي انس 
نور بصدمه...نعم ازاي وايه جاب احمد لي انس
محمود ...مش وقته انتي بتتكلمي في ايه 
نور... حاضر 
نور بصت لي سيف وهمست..هو  اسمو انس وبيقولو احمد ليه طيب

عاصم... لا حول ولا قوة الا بالله يابنتي ركزي في المهم
محمود...عموما انا  عرفت انها عايزكي عشان اكتشفت ان جدك كان كاتب  لي ابوكي ارض بس  لي عيالو من بعدو  وممنوع  تتباع 
نور  ....مش فاهمه
سيف... يعني جدك كان  كاتب  ارض لي عيال ابنو  وابوكي ما جبش غيرك يعني انتي   تبقا ليكي  وممنوع انك تتصرفي فيا بمعنا تبعيها
نور.... بس ازاي كدابه جدو مكانش  حابب امي عشان مفكرها مش بتخلف كدبين حتي لو كده هما عايزين ايه مني 
عاصم.. عمتك نفسها مكانتش تعرف ان ابوها كتب كده لي عيال اخوها  ودا صدمها طبعا 
سيف...وهي اكتشفت ازاي
محمود...  كانت عايزه تخلي الارض.بدلها  فيلا لي ابنها صغير اكتشفت من الاورق وتصريح انها مش ملكها
نور... ايوه  كده صح اصل عمتي متفش علي كلب حتي تقول ريقي اوله بي
سيف بصلها بقرف...ايه التعبير المقرف دا
نور...تعبير ولسه هترد
عاصم بنبره حاده...لا مش وقتو خالص انكم تتعاركو
محمود.. عايزكي تتجوزي حد من عيالها عشان الورث ميطلعش برا
سيف بغضب...نعم
نور...ايه لا طبعا
عاصم... يا اما تتنزلي عنهم 
سيف.. تتنازل عن الارض 
محمود...اصبر يا سيف هي اللي تقرار
عاصم... اقاعدي وفكري انك تتنازلي ولا   تتجوزي 
سيف... هي مش قاصر عشان يتحكمو فيها 
نور...اها صح وبعدين ياجدو انت زهقت مني هترميني ليهم
عاصم.. لا طبعا انا اساس استحاله لو انتي كنتي وافقتي تعيشي معاهم انا هوافق  لان ابوكي سايبك امانه معايا وهو بنفسو اللي قالي.ان لو حصلو حاجه اخدك انا مش عمتك 
نور..ايه
محمود... انتي مفكر ان ابوكي وبابا انهم دايما مختلفين بس  مش دي الحقيقه ابوكي في اخر ايامه وصه بابا انه يخالي بالو منك وطبعا بابا اساس كان عايزكم تعيشو من زمان معانا بس ابوكي كان رفض 
سيف بضيق.... اوما  ايه تفكر دي مادام مش موافقين  
عاصم... يا ابني اصبر احنا بنتكلم عشان نعرف  نبعد عن اي مشاكل مع عمت نور لان انا اللي سكتني علي اعملتها دي عشان ابو نور لان عارف انه كان ماتنزل عن كل شي عشان بنتي فا اكيد مش هأذي اختو بعد ما حافظ علي بنتي المهم دلوقتي نوصل لي حال   
محمود...كان سهل ناخد حق نور بس اكيد هيحصل مشاكل واحنا مش حبين كده والقرار يرجع لي نور  ياتتنازل يا اما تعمل عدم تعرض وتثبت ان دا حقها لان اكيد عمتها مش هتدينا الورق  اللي يثبت كده   وعلي ما عرفنا انها  كانت عايزه نور تتجوزها حد من عيالها
نور فضلت بصلهم ومش مصدقه  وبصت لي سيف
سيف...ياجدو.احنا  نعمل عدم تعرض وخلاص وحق نور انا هجيبه
عاثم.. تفتكر انا مكنتش هقدر اعمل كده   
محمود...ياسيف افاهم احنا مش عايزين مشاكل مش اكتر والقرار لي نور 
عاصم...شوفي يابنتي انتي عايزه ايه  
نور... مش عارفه 
محمود اخدها في حضنه... متخافيش فكري وردي   واطلعي يلا ومتعرفيش امك حاجه 
نور.. حاضر 
تسريع الاحداث 
نور  طلعت اوضتها  وسيف قاعد مع جوز عمته وجدو وبيفكروان نور تعمل ايه في اي قرار تاخدو نور طلعت صلت وفضلت تدعي انها تطلع من الموضوع دا وخايفه حاولت تنام مكانتش عارفه  وسيف بعد ما خلص كلامو معاهم كان دخل ليها وفتكر انها كانت بتصدو وانها مش حبه تتعامل رجع بعد مكان خلاص قصاد اوضتها  دخل اوضه وكان جوه خوف لنور توافق وتبعد وفتكر كلامها لما كانت  في المقابر  وقاعد تتكلم قصاد قبر باباها انها هتعيش مع عمتها  وعده وقت ولقه حد بيخبط
سيف...ادخل
نور... انت صاحي
سيف بصله وستغراب...اها
نوردخلت ووقفة قصاده ونبرة صوتها خوف  واكنها هتعيط... هو ممكن تاخدني بجد ومتخلنيش  ارجع  وتتحكم فيا
سيف... لا طبعا انتي مش صغيره  عشان تتحكم فيكي 
نور.. بس جدو قالي  ممكن تاخدني  عمتو مفتريه دا غير الصبح بعتت  ناس زاي لو انت مش معايا كانو زمانهم اخدوني
سيف خالها تقاعد جمبه ... متخافيش مش هيقدارو بعد اللي حصل 
نور بعياط...انا مش عايزه اروح معاها وترمت في حضنه انا بخافه منها اساس كنت بشوفها وانا صغيره  شكلها كان غبي وبتبرقه بطريق بتخوف   اكتر منك لما كنت بتبرقلي
سيف بعدها عنه... انتي لسه بتخافي مني
نور.... لا  لما بتبرق بس  وبصتله  انا مش عايزه اروح معاها
سيف...  انتي عايزه الارض دي 
نور...لا مش عايزه حاجه بابا كان متنازل عن كله عشان عارفهم  وانا مش عايزه برضو 
سيف....خلاص سيبيلي الموضوع   دا وانا هتصرف
نور بخوف..اوع تكون بتهودني  انا جدو  قالي اني اقرار يعني مش عايزني 
سيف...لا طبعا بالعكس هو خاف ليكون  بيضيع حاجه انتي عايزها لكن هووكان وثق انه مش هيفرق معاكي بس حب يتاكد انك فعلا رفضه  واساس انتي طلعتي واحنا قاعدنا نتكلم  عشان نعرف نتصرف معاها  
نور... بجد طب احلف
سيف ضحك.. واللهي
نور.. طب هي ممكن تعمل حاجه وتأذني
سيف ... ورحمة امي  ما هسمح حد يقرب او يفكر يلمسك حتي وانتي وثقه فيا ولا لا
نور....  ثقه  
سيف مسح دموعه بحنيه...يبقا خلاص بطلي عياط وانا هتصرف
نور جسمها قشعر بعدت ايدو... اوع جسمي بيقشعر 
سيف... هو انا زغزغتك 
نور بغضب...معرفش بقا 
سيف...ربنا يهديكي
نور...انا جعانه 
سيف...متنزلي تاكلي  هو انا حيشك
نور وهي بتهرش في شعرها...عايزه سندوتش  اللي انت بتعملو
سيف... بذمتك مش قرفانه وانتي بتهرشي كده وبتتكلمي  عن الاكل
نور...لا هووانا هاكل من شعري يلا  اعملي 
سيف ضحك... طب يلا ياختي ننزل
نور... متزقش طيب 
سيف مسك من قفاها... يابت دا انتي كنتي شبه الفار الصبح واخدها ونزل
نور ضحكت... لا بس انت طلعت جامد.بصراحه طفحتو الدم بعيد عن البندا اللي تحت عينك
سيف...وربنا حاسس  انك هتتشلي لو قولتي كلمه عدله
نور بضحك...بعد الشر عليا 
سيف بصله وضحك وهو بيعمل  ال سندوتش
نور... هو صحيح ازاي احمد اسمو انس
سيف...هو معروف ب احمد وبيحب الاسم دا مش بيحب انس  وغير كده محدش يعرف  غير اللي شغلين معانا  
نور...سر يعني 
سيف...حاجه زاي كده
نور...امم طيب انت اسمك الحقيقي سيف الدين ولا كده وكده
سيف بصلها... انتي عبيطه لو انا مش دا اسمي اكيد كنتي عرفتي 
نور... ما انا مكنتش اعرف ان احمد اسمو انس
سيف.. لان انا قريبك 
نور.. ما احمد قريبنا برضو
سيف... من بعيد لكن انا  بيني وبينك اورق وبعدين يا غبيه مش بطاقتي كانت معاكي
وشوفتيها 
نور....اهاااا صح ماشي
سيف بصله... كولي  ياختي ولعب في شعرها وراح يعمل لي نفسه قهوة
نور...  صحيح بكره هنروح انهي مكان شركه بتعت جدو ولا بتعتنا
سيف...جدو عشان في اجتماع مع  شركة  هند
نور بصتله...ايه دا هند زميلتي  عندها شركه
سيف بصلها بالامبالاه... امي اللي كانت معايا الشهر اللي فات  قاعده معايا في الاجتماع
نور بصتلوتنحت...اهااااا افتكرت مش دي بت اللي صبغه شعرها لون الخروف
سيف ضحك...شعرها مالو
نور...شبه الخروف  معلمينو بحاجه 
سيف ضحك... علي فكره دي من لبنان
نور...ياعم  قول كلام غير كده
سيف... بجد واللهي  وقاعد ومسك الفون   
نور كانت بصله وهو مركز في فون ومن جوها....  هو انا ليه اطمنت كده مجرد كلمه منه ولا اكني حصل  حاجه وقاعده عادي  ووثقه انه فعلا هيخلي بالو مني  وبعدين  كان  شكله حلوايه وهو بيدفع عني  ومخلهوش بس يجي ناحيتي   
سيف كان مسك الفون وضحك 
نور من جوها...ياختش كميله ياناس يخربيت  جمال امك هو انا حبيتك بجد ولا ايه  شكلك يا مازن عندك حق 
سيف بيرفع راسو لقها حط ايديها علي خدها وبص لي وبتسمه ضحك... في ايه
نورفاقة.... هااا لا ولا حاجه   
سيف...اومال بتضحكي ليه
نور... افتكرت حاجه عادي 
سيف... امم افتكرتي ايه
نور ..حاجه وخلاص المهم هو الاجتماع هند دا امتا 
سيف...  هي عايزه تسافر  بلدها   بكره فا الاجتماع هيبقا بدري
نور...تمام  كام يعني
سيف..7ونص نكون هناك
نور... يبني انت لو كان نفسك تبيع لبن انت واللي بتتعامل معاهم قولي 
سيف... اطلعي نامي يا برطه
نور... واللهي انتم اللي عالم ما عندكم ريحة الدم 
سيف... طيب  يلا يا حلوه عشان مطلعيش عيني وانا بصحيكي 
نور... طب هات بوق قهوة
سيف...لا  
نور...متبقاش نتن هات
سيف...مش هتعرفي تنام.وبعدين يلا اطلعي نامي
نور... بوق مش هيعمل حاجه ياعم
سيف...اتفضلي بس قسم بربي لو جيت اصحيكي قرفتيني راسه وتحت الحنفيه
نور...ماشي هات
سيف...اهو
نور اخدت وبصتله... الله حلو معلش بوق كمان
سيف مسك ايديها...هاتي بس بلا بوق بلا مابوقش  يلا علي اوضك
نور...علي فكره انت  عيل نتن اووي 
سيف...شكرا يلا
نور...علي فكره كمان القهوة مش حلو كنت بجبر بخاطرك
سيف...شكرا  يلا
نور...هيجيلك.نفس تشرب وانا عايزها
سيف... اها جدا
نور...عيني فيها 
سيف شربها مره واحده... تحفه 
نور.. ان شالله تطفحه يابعيد 
سيف... ما انا طفحتها فعلا
نور... انت عيل رخم 
سيف مسكها من قفاها...يلا قدمي
نور..  ماشي 
سيف ضحك وطلعو
نور..  سيب هدومي وادخل اوضك
سيف ضحك.. انتي عبيطه ابت انا اللي مسكك بتزعقي  
نور...عايز ايه 
سيف....انتي اللي عايزه ايه بتتلمضي ليه 
نور.. انا لا طبعا
سيف..طيب يلا علي اوضك
نور.. ماشي 
سيف... يلا وقفه ليه
نور...ماشي ياعم ماتهدا بقا  وراحت اوضتها 
وسيف دخل اوضه مع نفسه... وربنا مجنونه شويه تبعد وشويه تقرب هتجنني 
معاها.  
العقل... بس بين انها كانت خايفه اووي 
القلب... بس كانت وثقه فيك انك جمبها
العقل... طيب هي كانت بتصدني ليه
القلب... ما هي قالت كانت خايفه
العقل... فعلا وجت هي وكلمتك وقاعدت معاك
سيف... طلعتي عيني معاكي يانور
ـــــــــــــــــــ
عده اليوم وتاني يوم سيف دخل يصحيها
نور.. حبه حبه
سيف... نور قومي يلا يابنتي انا صحيتك اول ما قومت و رجعت تاني  وصحيتك ولبست وانتي لسه
نور...
سيف... نور وبيهز فيها
نور... اممم
سيف...هو ايه ال امم قومي
نور...ماشي ماشي  
سيف... لا حول ولا قوة الا بالله  قومي يلا 
نور...بس بقا  وضربتو برجليه  بس سيف بعد.قبل متيجي في
سيف... يابنت المجنونه  انتي  ابت قومي
نور بنوم... عايزه انام بقااا بس بقاااااا 
سيف..وراكي شغل قولتلك نامي انتي اللي استهبلتي قومي
نور.. ماشي شويه
سيف... تمام وشدها من رجليها.يلا
نور بصريخ... لا لا 
سيف...لا لما تلوك يلا ايه هنروح امتا يلا. وشلها وحط راسها تحت الحوض
نور بعصبيه... ايه الهبل دا انت عبيط 
سيف...ما الادب مانفعش معاكي يلا عشر دقيق تكوني خلصتي
نور...   ادعي عليك ب ايه كتك القرف  بعد.وقت نور نزلت كانت فرده شعرها 
سيف...ايه دا 
نور...ايه
سيف بضيق...شعرك دا ياختي
نور.... بقولك ايه انا مش طايقك وبعدين حضرتك بليتو واكيد مش هربوطه كده 
سيف..  طب اتزفتي يلا ورجعي لي ورا 
نور شوحت ب ايديها وراحت تركب وفي سرها...ابوشكلك يوم ما حب احبك انت
سيف...بين انه يوم زفت وراح وراها
في طريق سيف... هي  استلمت شغلنا  و
نور بصتله...لما هي استلمت  الزفت موديني دلوقتي لي
سيف...ما لو تسمعي اخر كلامي هتفهمي يا ام لسان طويل
نور..  اتحفني 
سيف.... الله مطولك.ياروح  هتيجي ونتكلم في تكملت المشروع بدل شركه تاني 
نور... والشركه اللي هي متزفته كانت معاها سبتها ليه
سيف...عشان مش مظبوطه في موعيد بتاعتها دا غير شغلنا لان احنا احسن 
نور... تقوم تقرفنا وتصحيني 7ونص اللهي ما تعرف تنام البعيده 
سيف...معلش  هتبقا تجلنا علي العصر بعد.كده 
نور... ياريت
سيف بصلها بنفز صبر وكمل طريقو
ووصلو  ونور  حضرت الاجتماع ودخلت
هند... بجد وحشتني جدا 
نوربضيق... متشوفيش وحش
سيف...   اخبارك ايه
هند...مادام شوفتك اكيد بخير
سيف...  دايما يارب  يارب يكون شغلنا عجباك 
نور في سرها...ايه مادام شوفتك.بخير هو علاج
هند... جدا  كفايه انه منك
نور رفعت شفتها...
سيف...دا من زوقك 
هند بدلع... لا بجد علي فكره انا مش بحب اجامل ولا بجامل حد.بس بجد انا مبهوره بيك وبشغلك
سيف... دي حاجه تشرفني
نور بزعيق...طيب هو هنفضل تجاملك وانت تشكرها متنجزو ونتكلم في شغل بقامش كفايه مصحيني بدري كل دا عشان الخروف المتعلم 
سيف ضحك...
هند...خروف متعلم. وبصت لي سيف هي بتتكلم عن ايه
نور..عن سيف لحقها وحط ايدو علي بوقها
سيف...احم نتكلم في شغل
هند... تمام تحب ابداء منين
نور قلدتها..  واللهي انتي شايفه تبدائي منين ماتنجزي اوختي  
هند... هي دي سكرتيره بتعتك
نور... علي اساس اول مره تشوفيني
هند...اها مخدش بالي قبل كده
نور... وهتاخدي ازاي وانتي بالك مشغول وبصت لي سيف بقرف
هند...افندم
سيف..  احم طيب نبداء من ما الشركه اللي كنتي بتتعاملي معاها  وقفت فين
هند... تمام وبداو يتكلمو ونور من جوها عايزه تقوم تضربها
نور لقت هند. بدات تبصلو بطريقه غريبه  وسيف مركز في شغل وبصصلها عادي نور ضربته في رجله
سيف بصله...ايه
نور شدتو من الجاكت...مالك.بتبص ليها  كده ليه  ايه عجبك الخروفه دي
سيف بصله وعنيه ضحكت... واحده بتتكلم.في شغل طبيعي هبصلها
نور...وهو طبيعي انها تبصلك كده دي هتاكلك ب عنيه اللي عايزين يتخذقو
سيف بصله بحب... وانتي متعصبه ليه
نور...هااا  اها عشان دا مكان شغل مش تحب فيك
سيف.... والله
هند...في مشكله ولا ايه
نور...وانتي مالك نفرض في اش حشرك
هند... لا بجد.يا سيف كده كتير انا مستحملها عشانك
نور....قومي ابت خدي بالحضن احسن هو ايه اللي عشانك دي
سيف.. نور عيب كده هند اختي وبتعتبرني اخوها الكبير 
هند....اختك
سيف... طبعا   ومتزعليش من نور هي بس مش نايمه كويس  عموما احنا كده فاهمنا الشغل وقف فين وفضل ايه.باذن الله  هجي اشوف  المده قد ايه وتستلمي امتا
هند...امم تمام
نور..... نورتي وابتسمت بضيق
هند بغيظ من نور...  تمام رقمي معاك.وابقا كلمني  وتس اب وانا هسافر  دلوقتي  لو عايز توصلني
نور... ورانا شغل بالهبل   تروحي وترجعي  بالسلامه  
هند بنرفزه...اوكي باي 
سيف...باي
هند جي تحضنه نور وقفة ما بينهم  ... اصلو متوضي نورتي  
هند.بصتلها بضيق ومشيت 
سيف بضحك....انتي بتعملي كده ليه
نور...عملت ايه 
سيف.... ولا حاجه انتي كان نقص تجبيها من شعرها
نور...كان نفسي
سيف بضحك... ايه
نور بغضب... بقولك ايه انت وراك شغل تاني
سيف....اكيد  بس مش كتير ساعه كده وفي اجتماع تاني علي ما اظن مفروض تكوني عارفه وانتي اللي تقوليلي
نور..  بقولك ايه ابعد كده وزقته وراحت مكتبها
سيف بصله وضحك...نقول غيره دي ولا برضوه عشان مسهوكه وضحك وراح وراها
سيف... انتي مفطرتيش تيجي نفطر
نور... اها عشان لو ماطلعتش اللي جويا في الاكل   هعمل مصيبه في حد
سيف مسك ايدها...يلا طيب واخدها  وراحو ياكلو في مطعم 
نور....ايه بصصلي كده ليه متاكل وتبص في طبقك
سيف... حاضر
تسريع الاحداث
عده الوقت وحضرو الاجتما ع تاني وعده الوقت بس نور ما كانتش طيق نفسها ولا طيق سيف ولا هند.   لحد ما خلصو شغل وراحو البيت   نور اول ما دخلت البيت لقت عمتها قاعده وابنها معاها 
نور...السلام عليي ايه دا ورجعت بضهرها
عمتها...كملي سلام يبت اخويا
ابن عمتها... هي دي نور ياامي
عاصم... تعالي يانور سلمي علي عمتك وابنها
نور بصت علي مامتها لقت وشها متغير خافت اكتر 
سيف لقها وقفه قدم باب.. ايه يا بنتي متدخلي 
نور بصت ورا ضهرها  وراحت استخبت ورا سيف  وبهمس..عمتي جي تاخدني سيف بص لقها ست كييره ومعاها  شاب
سيف...  مين دوله وبيعملو ايه هنا
محمود... عيب كده يا سيف  دوله اهل نور 
نور مسكت في هدوم سيف جامد....
عاصم... تعالي يا نور سلمي عيب كده
عمتها.. ايه يا امل يعني حتي لما ربنا كرمك معرفتيش تربيها علي الاصول
سيف...لا وانتي تعرفيها اووي بصراحه  بالناس اللي بعتيهم 
مكرم... سيف عيب دوله في بتنا
سيف.. اذاكان هما مش محترمين انهم في بتنا احترمهم انا بتاع ايه
عاصم بنبره بحاده...سيف خلاص وانتي يانور
نور من ضهر سيف.. مش هسلم علي حد. ياجدو انا معرفهاش
عمتهاضحكت بستهزء.. انا ابقا اخت ابوكي
نور.... اللي اخدي حقو وبهدلتي مراتو  
عمتها....ومتقوليش ليه جي الم لحمو
نور  بصتله وهي مسك في سيف.... قصدك تكملي اكل حقو لولا الارض لو مش ب اسمي 
مكنتيش ورتيني وشك
عمتها... مش هرد عليكي   ودي اصول العيله وهتتجوزي ابني عهدي
سيف... 

رواية أحببت مجنونة الفصل الخامس والثلاثون 35 - بقلم الاء
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent