رواية طفلة الأسد الجزء الثاني 2 الفصل الأخير - بقلم حنين احمد

الصفحة الرئيسية

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني 2 البارت الأخير بقلم حنين احمد

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني 2 كاملة

رواية طفلة الأسد الجزء الثاني 2 الفصل الأخير

-حازم بحب:حبيب اخوك عامل اي
-اسر بهدوء:الحمدلله بخير
-حازم بفرحه:فرحي انا وحنين بكرة اكيد هتيجي ي اسر 
-اسر بوجع ودموع مكتومه:معلش ي حازم مش هقدر بكرة عندي طيارة وراجع امريكاا
-حازم:بس دة فرح بنت عمتك
-اسر وحاول الهدوء:معلش ي حبيبي الف مبرووك ربنا يهنيكم انا مضطر اقفل
-حازم ببتسامه:الله يبارك فيك ي حبيبي تمام ماشي ولا يهمك...وقفل
-اسر قعد ع ركبه وكمل بدموع وصريخ:عايزني اشوف حب عمري بين ايدك عايزني اشوف الانسانه الوحيدة الي حبيتهاا فحضنك لا لا مش هقدر.....وواتصل اكد حجز الطيارة
"في قصر المنشاوي.....في جناح حنين تحديدا"
-طق طق طق
-حنين بدموع:ادخل
-سهر:اي دة في عروسه تعيط كدا مالك ي حبيبتي بس
-حنين بدموع:اسر ي سهر حازم قالي انه اتصل بيه واسر قاله انه مسافر بكرة هيرجع يسافر ومش هشوفه تاني ي سهر
-سهر بدموع لحزن صديقتهاا:حنين انتي بتحبي اسر 
-حنين بدموع:..........مفيش رد
-سهر:حنين ردي علياا بتحبيه صح 
-حنين بدموع:ايوة ي سهر بحبه بس مينفعش انا فرحي بكرة ومش عينفع اكسر قلب حازم وكمان اسر بيحب بنت تانياا 
-سهر اخدتها فحضنهاا وكملت:حبيبتي لازم تتجوزي حد تكوني بتحبية وانا متاكدة ان اسر بيحبك 
-حنين بدموع:سهر مبقاش في فايدة من الكلام دة
-سهر بعصبيه:مهو انا مش هسيب حياتك وحياه اسر تدمر وافضل ساكته انتم الاتنين بتحبو بعض يبق لي تسمحوا لحد يفرق بينكم
-حنين بدموع وصوت عالي:افهمي بق هو مش بيحبنى وانا بالنسباله بنت عمتو وزي اخته ومش عايزة كلام تاني ي سهر بعد اذنك انا فرحي بكرة علي حازم وبس
-سهر بهدوء:خلاص اهدي ونامي وانا هروح واجيلك الصبح
-حنين مسحت دموعهاا وكملت:ماشي 
-سهر خرجت بحزن علي حال صديقتهاا.....اما حتين فنامت ودموعهاا بجوارهاا
"يوم الفرح"في جناح حنين تحديدا 
-ملك ببتسامه:مشاء الله ي حبيبه خالتو قمر ربنا يحفظك يارب واشوفك اسعد انسانه
-حنين بدموع مكتومه:حبيبتي ي خالتو
-ملك:حنين حاسه انك مش مبسوطه
-حنين وحاولت الابتسامه: لي ي خالتو بتقولي كده
-سلمي ببتسامه:يلا ي حنون حازم برة
-سهر ببتسامه:يلا يقمر....وخرجوا
" في الصالون"
-حازم ببتسامه وفرحه: انا عروستي قمر علفكرة ي جماعه
-حنين ببتسامه بسيطه: احم شكرا ي حازم
-حسام: طب يلا يولاد علي الفندق
-كلهم: يلا....وراحوا علي الفندق
"في الفندق تحديدا" 
-دخلواا حازم وحنين وسط انبهار المعازيم بجمال حنين الفائق وقعدوا في الكوشه
-حازم ببتسامه: حنين ممكن اسالك سوال
-حنين بدموع مكتومه: اكيد اتفضل
-حازم: بتحبيني
-حنين بدموع مكتومه وحاولت الابتسامه: لي بتسال السوال دة دلوقتي 
-حازم: لان لازم تتجوزي شخص تكوني بتحبيه
-حنين ببتسامه بسيطه ممزوجه بوجع: اغلب الوقت الحب بيجي بعد الجواز
-حازم ببتسامه:طب تعرفي اني قريت في التلفزيون انهارده انك ممكن لو غمضتي عنيكي وفكرتي فحبك الحقيقي هتلاقيه قدامك
-حنين:امم ازاي
-حازم ببتسامه:جربي يلا
-حنين غمضت عنيهاا
-حازم ببتسامه:فتحي
-حنين فتحت عنيهاا واتفجات باسر قدامهاا لابس بدله وشكله قمر وكملت بفرحه:اسر....وجريت علي حضنه
-اسر بحب:مستحيل كنتي تكوني لغيري ي حنين كان ممكن اموت لو شوفتك مع غيري
-حنين بدموع وفرحه:بس ازاي دة كله ي حازم
-حازم ببتسامه:اسالي سهر
-حنين بدموع وفرحه:هاا
-سهر بفرحه وحب:هحكيلك يستي
Flashback.....قبل الفرح بساعتين في بيت حازم تحديداا
-تن تن تن
-حازم:الو
-سهر:حازم انا عايزة اقابلك ضروروي
-حازم:تمام ي سهر بس في حاجه
-سهر:اخلص ي حازم مفيش وقت 
-حازم:تمام نتقابل في كافيه**** عشر دقايق واكون عندك
-سهر:تمام....وقفلت
"في كافيه"
-حازم بقلق:في اي ي سهر
-سهر بهدوء:حازم بص انا حرفياا مش هقدر اشوف حيات حنين واسر بتدمر وكمان حياتك انت كمان
-حازم:مش فاهم
-سهر:بص"وحكيتله كل حاجه"
-حازم ببتسامه ومسك اديهاا وكمل:احم خلاص انا كدة كدة بحبك
-سهر ببتسامه:احم احم وانا كمان بس نفكر في خطه عشان اسر وحنين الاول
-حازم بضحك وغمزة:وانتي كمان اي
-سهر بخجل:ي حازم دة وقته هنعمل اي مع اسر وحنين
-حازم ببتسامه:بصي يستي انا هروح لاسر وهظبط كل حاجه وانتي متجبيش سيرة لحنين خليهاا مفجأه
-سهر ببتسامه وحب:اتفقناا 
-حازم ببتسامه وحب:بحبك علفكره
-سهر بحب:وانا كمان علفكرة بس يلا بق هنتاخر
-حازم:يلا.....وراح علي الشاليه عند اسر
"في الشاليه عند اسر"
-طق طق طق
-اسر فتح بصدمه وكمل:حازم
-حازم بضحك:انت لسه هتتصدم خد امسك دول يلا
-اسر باستغراب:اي دول
-حازم بضحك:بدله فرحك اخلص بق مفيش وقت
-اسر:فرحي ازاي انت العريس......وضحك بسخريه وكمل حبيبتي مش موجوده
-حازم بضحك:لا انا عريس اه بس مش انهارده وبعدين حنين موجوده متخفش....وكمل بهدوء انا عمري م كنت هتجوزهاا لو كنت اعرف انك بتحبهاا يلا بق سهر قالتلي علي كل حاجه وعلفكره حنين كمان بتحبك يلا بق يعم انت
-اسر بصدمه وفرحه:اي
-حازم بضحك:انت لسه هتتصدم.
Back......
-حازم ببتسامه:وبس يستي......ومسك ايد سهر وكمل انا وسهر هنتخطب
-سهر ببتسامه وحب:حبيبي بقا
-حازم بحب:روح قلبي من جوة
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
-ملك ببتسامه:الف الف مبرووك يولاد 
-سلمي بحب بصت لملك وكملت:اسر لحنين 
-ملك بحب:وحنين لاسر
-اسد وحسام:الف الف مبرووك يولاد ربنا يهنيكم يارب
-اسر ببتسامه وحب:الله يبارك فيكم
-حنين بدموع وحب:بحبك ي اسر
-اسر بحب حضنهااا وكمل بحب وشوق:بحبك ي حنين بحبك وحبك عمرة م قل من قلبي طول عمري بتمني تكوني لياا انتي حبي الاول والاخير والبنت الي هحبهاا بعدك هتكوني انتي امهاا حبك اتخلق معاياا وهيفضل لحد م اموت
-حنين بحب ودموع:بعشقك ي اسر 
-اسر بضحك ومشاكسه:بحبكك ي اوزعتيي🥺💗💗النهايه .. اقرا ايضا رواية وردة حياتي كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
رواية طفلة الأسد الجزء الثاني 2 الفصل الأخير - بقلم حنين احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent