رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثاني 2 - بقلم دنيا

الصفحة الرئيسية

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية البارت الثاني 2 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية كاملة

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثاني 2

عشان بعوني عشان جوزوني رجل مش بيحبني اتجوزني بس عشان يخلف وبعدين يرمني ويخد ابني ويدي الي وحده تانيه تربي 
عرفت طرتها ليه 
طارق عمل حاجه صدمتها 
طارق صدمها بردت فعله لي هي مكنتش متوقعها علي الاطلاق 
طارق راح واخدها في حضنه وقعد يملس علي شعرها بحنان لي اول مره يعملها بيه 
طارق انا انا اسف اني حسستك بكدا والله انا انا مقصدش اني احسسك بكدا 
مسك والله يعني يعني انت مش شيفني رخيصه 
طارق ابدا والله انتي مش كدا خالص 
مسك بجد 
طارق اه والله 
مسك انا جعانه 
طارق ههه تصدقي وانا كمان عندك ايه يتكل 
مسك انت بجد هتكل معايا هنا 
طارق اه وماله ولا يكونش عندك انتي مشكله اني اكل معاكي 
مسك لأ خلاص والله 
طارق طب ايه هتفضلي وقفه كدا ولا انتي متعرفيش تطبخي 
مسك لأ انا بعرف والله 
طارق طب متورينا ههه 
مسك تحب تكل ايه 
طارق اي حاجه 
مسك هعملك شوية شاورمه انما ايه هتكل صوبعك وراها 
طارق والله انا حاسس انها هترسه علي عيش وجبنه ههه
مسك طب ماشي هتشوف وتحكم 
بعد وقت ليست بطويل 
خالصت مسك عمل الشاورما وحضرت السفره وقعدو 
يكلوا 
طارق ايه مبتكليش ليه ولا انتي مديقه من وجودي 
مسك لأ والله انا بس مصدقت اني القي حد اكل معا 
انا بقلي كتير اوي بكل لوحدي وعايشه لوحدي حتا درستي مش كملتها 
طارق اه صح يامسك انتي خريجت ايه 
مسك انا مفروض السنه دي اكون في اوله طب 
طارق بجد 
مسك اه والله انا اصلا كانت شاطره اوي في الثانويه وكانت بعمل كل لي عليا عشان احقق حلمي واخش طب بس 
طارق بس ايه 
مسك سكتت 
طارق عشان جوزنا صح 
مسك....... 
طارق اي لي منعك ها ايه لي منعك 
مسك انت 
طارق انا انا ليه انا منعتك انا اعرف منين اصلا 
مسك انا خفت اقولك تقول لأ 
طارق واقول لأ ليه دا حلمك وانتي تعابتي عشانه ايه لي يخليني امنع بقا 
مسك يعني انت موفق اني اخش الجامعه 
طارق طبعا موفق وانا لي هقدملك ورقك كمان 
مسك بفرحه ولا اردين راحت حضنا 
مسك انا بجد فراحنا اوي انت طيب اوي 
وبعدين حست بنفسها 
مسك بحراج اسف والله بس دا من فرحتي 
طارق عمرك شوفتي وحده بتعتزر لي جوزها انها حضانته دا حقك 
مسك بتوتر جعلها اكثر جملا بسبب احمرار خددها 
ان انا هد هدخل الطبق وجريت علي المطبخ 
طارق ههه طماطمه 
مسك تشرب حاجه 
طارق قهوه بس تكون مظبوطه 
مسك حاضر 
مسك اتفضل 
طارق اخدها ودقها 
مسك ايه وحشه
طارق لا ابدا دي جميله جدا تسلم ايدك 
مسك بلهنا 
طارق اقعدي يمسك عاوز اتكلم معاكي شويه 
مسك نعم 
طارق كلمني عنك شويه 
مسك اكلمك عني ازي يعني 
طارق يعني تقوليلي عندك كام سنه الحاجات اللي بتحبها الحاجات لي بتكرهيها احلامك ايه حاجات زي دي يعني 
مسك تمام انا عندي 19سنه و
طارق قلتي عندك كام سنه 
مسك عندي 19في ايه 
طارق انتي صغيره اوي يامسك انا افتكرتك اكبر من كده 
مسك ممكن اسلك سؤال 
طارق اتفضلي 
مسك اشمعنا انا 
طارق مش فاهم 
مسك لأ حاضرتك فاهم كويس انا قصدي ايه بس شكلك مش عايز تجوبني 
طارق ممكن تعفيني من الاجابه 
مسك تمام 
طارق عاوزه حاجه 
مسك انت هتمشي 
طارق اه الوقت اتاخر ولزم امشي 
مسك تمام مع السلامه 
طارق الله يسلمك خلي بالك من نفسك ولو عاوزتي حاجه ابقي كلمني سلام 

 
حبيبه لأ كدا كتير اوي انا لزم ارحلوا اشفوا بيعمل ايه معاها دا كله 
سليم حتروحي فين يامجنونه 
حبيبه هروح لجوزي يا جدي 
طارق ريحه فين 
حبيبه كانت فين ها كانت معاها صح 
طارق طب ممكن تهدي عشان نعرف نتكلم 
حبيبه ليه انت شيفني مجنونه ولا بشد في شعري 
طارق حبيبه اهدي دي مش طريقه الله 
حبيبه طبعا دلوقتي مش عجبك طرقتي عجبك طريقت الهانم صح 
طارق وايه دخل مسك في الموضوع دلوقتي 
حبيبه ايه دخلها في الموضوع دا هي اساس الموضوع محضرتك سيب كل حاجه وقعد معاها صح
طارق بتهيلي ان انا اتجوزت مخصوص عشان خاطرك وغير كدا مكنتش هتنيل اتجوز تاني بس انا بعمل كده بس عشان اجيبك الطفل وجبلي انا كمان عيال يشيل اسمي ويسندني  اما اكبر 
حبيبه ببكاء قصدك ان انا مش بخالف واني معرفش اجبلك الطفل لي نفسك في صح   شكرا ياطارق وسبته مشيت 
طارق ياربي 
سليم اسيت عليها اوي بلكلم ياطارق لزم تقدر موقفها 
طارق وانا مين يقدر موقفي انا تعبت اوي ياجدي انا ماكان في مخيلتي اني ممكن اتجوز علي حبيبه انا بحبها وحتا لما عرفت انها مبتخلفش مقلتش حاجه وكانت راضي لولا هي لي خلتني اعمل كده واتجوز عليها عمري ما كانت افكر اعمل كدا 
سليم معلش بس قدر ظرفها برضو هي ست ومفيش ست تقدر تستحمل جوزها انو يكون مع وحده غرها حتا لو هي لي خالته يتجوز عليها مش بتقدر 
طارق طب اعمل ايه انا دلوقتي 
سليم اطلع صلحها 
طارق حاضر 
في غرفة نوم طارق وحبيبه 
حبيبه كانت نايمه علي السرير وبتعيط 
طارق بيبه بيبه حببتي بقا متزعليش والله مقصدي 
لي انتي فامتي خالص بيبه انتي لزم تقدري الطغط لي أنا في بيبه بيبه راح قرب منها لقها نايمه 
طارق عدلها وغطها وكان رايح ينام جنبها 
بس قل يرن علي مسك يطمن عليها 
مسك لو 
طارق مال صوتك انتي تعبانه 
مسك لأ بس 
طارق بخطه مسك مالك مسك ...... 
ياترا مسك مالها وايه لي هيحصل  
وايه لي هيحصل في الحلقات القدمه 
google-playkhamsatmostaqltradent