رواية عشقت حورية الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم يوستينا سامي

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت حورية الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية الفصل الثامن والعشرون 28

اسد / بجد يا جدي انتوا قدرتوا تحددوا مكان نور ..
مراد / لا هنقدر ...اصلك مش عارف مين قاعد عندي في البيت.  علي و صالح قرايب حور من الصعيد 
انا راي ان احنا نروح البيت و نعرف منهم ايه المكان اللي ممكن يكونوا مخبيين فيه نور .
اسد / فكرة حلوة اوي ... خليك انت يا حسن علشان ما تتعبشي و انا هروح انا و مراد 
حسن / انا رجلي علي رجلكوا ... يلا بينا .
و فعلا نزل حسن و مراد و عزيز و اسد وراحوا لبيت مراد .

 
حور فاقت من اثر المخدر لقت نفسها مربوطة ...
حور / انا فين .... الحقوووني ..الحقني يا اسد انا فين 
حسام / اهلا ..اهلا بمراة اسد العقاد بجد حمدلله علي السلامة ..لا لا اوعي تبصيلي البصة دي انا مش عايز منك حاجا حرام لسمح الله ..انا بس هرجع الحاجة لصحابها 
يعني هرجعك لاهلك و ناسك يا قطة .
حور / انت اكيد مجنون ..انت فعلا مش طبيعي اسد كان عنده حق لما قال عليك واحد مختل ... ويكون في علمك اسد هيدور عليا و هيجي و ساعتها هيقتلك .
حسام فضل يضحك جامد / مين ده اللي هيقتلني ..اسد خلاص بينحدر ..اسد فاضله تكة واحدة بس ويدخل هو مستشفى المجانين ..و بعدين عايز اقولك حاجة صحيح 
اسد اللي انت واخدة فيه قلم ده و فكراه انه احسن واحد في العالم ..ده خاين !!!
لا متستغربيش اوي كدة ..ايوة خاني مع مراتي  و شفتهم بعيوني .. وانا هوريكي ..
و فعلا طلع حسام تسجيلاااات بين اسد و فيروز 
التسجيييل 📻
اسد / فيروز اسمعيني حسام بدا يشك فيا و فيكي علفكرة 
فيروز / اي يا اسد هو انت خايف منه .. اسمع كلامي انا هطلب منه الطلاق و نهرب انا وانت و نتجوز 
اسد / انت اتجننتي ولا ايه انا مستحيل استغني عن ورثي انا اللي تعبت فيه اوي و كبرته و مش مغني ان حسام شريك معايا  ان دي فلوسه هو. ..
فيروز / طب والحل يا اسد انا بحبك اوي ..
اسد / للاسف انا كمان بحبك و مقدرش استغني عنك 
قفل حسام التسجيل 📻
حسام بوجع / هاا ايه رايك في حبيبك اللي انت مستنياه يجي ينقذك .. ده باع اخوه عشره ١٥ سنة ..ده واحد واطي و خاين و عمري ما هسيبه ابدا سعيد 
حور بعياط / هو انا ليه بتخدع كدة قي كل الناس ..ليه كدة 
انا مش عايزة ارجعله تاني ..خليني عندك هنا يا حسام ارجوووك  ..وانا موافقة علي كل طلباتك صدقني 
حسام ابتسم بخبث / اي حاجة ...طيب يا حور انا موافق بس بشرط تنفذي كل اللي هقولك عليه بالحرف الواحد .
وفعلا حسام قالها علي شرطه ..
حور بدموع و وجع / وانا موافقة !!!!؟
يا ترا حور وافقت علي ايه اصلا ؟؟ 

 
و فعلا راحوا البيت عند مراد 
علي اول ما شاف اسد اتصدم / هو انت تبقي اللي انقذت حور بنت عمي ..انت 😳
اسد / احم ..انت جاي لحد عندي و مكنتش تعرفني ولا ايه 
علي قرب من اسد و مسكه من قميصه  / انت اللي ضربت نار علي عمي يوم العركة ..انت اللي جتلت ابو حور انا عارفك و فاكرك كويس .. محدش عرف يوصلك ساعتها لانك مش قريبنا .
اسد زق علي / ايوة لاني مكنتش رايح اقتل حد اصلا لانكوا مش اهلي ولا ليا عداوة معاكوا ..انا كنت رايح مع صحاب عمري جاسر و حسام  او اللي كنت فاكرهم صحاب عمري..اللي انتوا ثاركم معاهم ..انا لما شوفت عمك موجه المسدس عليهم انا ضربت نار علشان انقذهم مش اكتر .... والله انا ما كنتش عايز اقتل حد و لا اعيش عمري بذنب واحد انا حتي معرفشي اسمه .
غزيز / ايوة يا ابني .اسد حفيدي مش بيكدب و لعلمك عبدالرحيم اتصالح مع حسام و نسي ثاره بس علشان يرجع حور و خطف حفيدتي نور 
علي / ايه ..معقول الكلام ده عبدالرحيم خطف حد من عنديكم ..... 
علي بص لاسد بحدة / بص انا جنت جايلك هنا علشان اطلب منك تساعدني اخد حقي من امي و ارجع عيشة تاني لحضني و اطلقها من جوزها و ارجع حور تاني بدل ما تبقي هربانة طول عمرها .... و دلوقتي بقولك نرجع كمان بنت عمك ..هااااااااااا يا بن العقاد ايديك في ايدي 
اسد حط ايده في ايد علي / معاك يا علي بس عايزك تفهمني اي اللي حصل من ساعة موت عمك ..
و اسد اتكلم مع علي و عرف كل اللي عملته امه في حور و انها اخدت ورثها و اللي عملته كمان في عيشة ..
اسد بحدة/ واضح بقي ان مشوار الصعيد ده ..مش بس علشان نرجع نور ..ده في حاجات كتير اوي لازم ترجع زي الاول ..
علي / البلد كلها خربت يا اسد .. امي من ساعة ما عمي مات بقت هي اللي تعتبر ماسكة العمودية و ظالمة كل اهل البلد و اخرها انا ابنها... اجبرت حياه تتجوز اللي كانوا السبب في موت اهلها بجد مش زيك انت ...
اسد بصله بحدة / طب كفاية كلام في الماضي ...انا عندي مشوار لازم اجمع اكبر عدد من الرجالة ..لازم لما نروح البلد نبقي اقوي من العمدة يا علي ..
بس فاجاه موبيل اسد رن ...
حسن / مين اللي بيرن يا اسد 
اسد بغيظ / ده حسام ..والله لاقتله
مراد شد التليفون من ايد اسد / اهدي يا اسد احنا عايزين نعرف اي طلاباته ده لو انت عايز حور ترجعلك سليمة ..ماشي 
مراد فتح الميكروفون/ الو يا حسام ...
حسام / اهلا اهلا مراد .بص انا عارف ان لسد اكيد جمبك دلوقتي انا بس كنت عايز اقوله ان حور معايا و انعا عايزة توجهله رسالة مهمة اوي ...صح يا حبيبتي .
اسد اتصدمواول ما سمع الكلمة دي و شد التليفون من ايد مراد / الووو يا حسام .. فين حور ...الووووو 
حور بصوت موجوع / لو سمحت بقي ابعد عني انا مش عايزة اعرف عنك حاجة او حتي اسمع صوتك .انا هتجوز حساااااام ..ابعد عني يا احقر بني ادم عرفته في حياتي ....
اسد😳
انا اتوجعت اوي الصراحة علشان اسد 🤣🤣

رواية عشقت حورية الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم يوستينا سامي
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent